Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

hahahaha dat is toch wel een feit he dat ik niet spoor...

Goed zal proberen hier weer wat recht te zetten....

Ik denk, eigenlijk weet ik het wel zeker dat Mielenl met :evil: :evil: mijn aankomende duivels / ongi bedoeld... :rolleyes: **me temp is vanmorgen gedaald en dus schat ik dat me ongi er aan zit te komen en hier duiden we dat aan met duivels .... :evil: :evil: duzzz**
    En voordat ze er zijn proberen we ze altijd nog weg te jagen...je weet maar nooit hoe simpel ze zijn..nooit geschoten altijd mis ;)

Dat duzzzzz, meiden...hoop dat nu de misverstand uit de lucht is 8)

2. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    maak er verders geen woorden aan vuil is niet goed voor de situatie waar ik in zt

3. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Ohhh wat ik net toch meemaak... ik zit nu ziek thuis he (en achter de pc wat eigenlijk niet goed is)
    enmijn vriend heeft net de muren hier weer opnieuwe geschilderd, heb ik net toch ff die muur
    onder gespuugt :oops:

4. April

April Actief lid

27 sep 2007
    357
    0
    0
    Heeej,

jullie doen ook aan :evil: -uitdrijving! Doe mijne ook ff wegjagen!

Ongi-exorcism :)

5. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    En ik gok dat het niet de zelfde kleur is.... :( :-s

6. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    ooh meen je niet hahaha
    sorry lach niet haha

7. April

April Actief lid

27 sep 2007
    357
    0
    0

Pffffffffff. hahahahaha. arm kind en arme vriend, :)

8. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Nee niet bepaald :oops: :oops: :oops:
    Kan arm mannetje weer opnieuw beginnen :(

Nam een slok koffie en werd me toch een partij naar.....

9. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Ja wat erg he pffffff :(
    Slok koffie ging er in en boem meteen alles eruit.... JAK!
    hihihihi

10. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    KOFFIE VERKEERD! :D

11. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    ooh gats,hoop voofr een goed doel meis

12. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Whahaha zeker VERKEERD :p

13. April

April Actief lid

27 sep 2007
    357
    0
    0
    Mijn poezekind heeft laatst ook tegen de pasgeverfde blauwe muur gekotst. Vanaf de trap bovenaan tot aan beneden (zwaartekracht :rolleyes: )
    Zie je zo'n hele sliert :) Bah, nu is het inmiddels opgeruimd, wilde geen experimenten met schimmels uitvoeren

14. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    :)

ach gut gauw je bed weer in daantje!

15. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    hahahaha

16. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Let's hope so!

17. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Goedemiddag allemaal!

Was even 'out of order'.

Even doorgelezen want hier is het ook weer lekker hectisch geloof ik!

:idea: Coco: Balen dat test nega is terwijl je al op 18 DPO zit (Day's Past Ovulation) hoop dat je snel duidelijkheid krijgt! Je hebt soms wel een lange cyclus zeg. Balen is dat. Hoop echt dat die snel korter wordt. Dikke knuf!

:idea: Julita: Lijkt me inderdaad lastig als je steeds de weg kwijt raakt! Kun je niet zo'n navigatie ding kopen voor op je mobiel? Ik zie hier ook wel eens touristen met een mobiel of PDA ofzo waarop ze de plattegrond van Amsterdam hebben. (of TomTom). Weet niet precies hoe het zit, maar het lijkt me dat die Japanners die ultieme gadget freaks zijn volgens mij dat best wel zullen hebben! Misschien wel een hele goede investering!
    Wat een camera betreft: geen idee wat goed is. Ik neem aan dat je een klein makkelijk camera'tje wilt. Ik fotografeer zelf met zo'n joekel van een digitale spiegelreflex. Daar kan ik je adviseren om een Nikon te kopen... hihihi mijn merk, een D40 is een goede snelle en makkelijke instapper! Maar wat compactcamera's betreft... Gewoon lekker in de winkel gaan kijken wat je mooi vind en wat het kost. 6 megapixel is meer dan voldoende hoor. Meer heb je eigenlijk niet nodig, tenzij je terug in nederland een expositie gaat houden op groter dan A3-papier formaat!
    Zoveel megapixels kosten je alleen maar extra geheugen opslag! (en als je een keer groter wilt afdrukken heb ik wel een trucje om je foto's te vergroten zonder kwaliteitsverlies... Maar nu verlies ik me in camera gel*l.... ;)

Ga je wel typische Japanse touristen foto's maken? Elke dag zo'n foto waar je zelf als een standbeeld op staat voor een of ander gebouw... Lijkt me zo grappig... Mooie serie! Nou, ben jaloers, zou wel gezellig langs willen komen om te fotograferen!

:idea: Miepie: He, verdorie, wat is dat nou? Temp stort in? Nou, als je dan :evil: :evil: moet worden dan inderdaad maar snel als je mannetje over 2 weken weg moet... BALEN! Waarom zijn er altijd van die afleidingsmanoevres als eites springen en gevangen moeten worden... Kun je niet gezellig met hem mee? Follow the seeder... ;)

:idea: Ger78: Ha, YOU GO GIRL!!! Heel goed van je! Sleur die vent maar lekker mee naar je hol... echte oervrouwen mentaliteit! ;) Heb je al een ei gevonden met ovu testen? (ben het even kwijt... sorry... AHHHH zie in een volgend berichtje daar wat over!!)!
    Anyway: hoop dat je oerman zijn pijlen snel raak schiet! :)

:idea: Beastie: WHAT, temp zakt...? Jij en Miepie zitten wel echt op een lijn zeg! Ik zou jullie volgen... jullie niet elkaar.... He verdorie! Hoop dat je temp gewoon weer omhoog gaat. Misschien is je basistemp wel heel laag! Mocht je de volgende ronde ingaan dan wil ik je FF nog wel bijbrengen hoor. Als je het eenmaal snapt, werkt het best fijn. Hele dikke knuf! Want wil je heel graag roze volgen!

:idea: Daantje82: Jij ook al zo eensgezind met Miepie en Beastie: Dat zijn wel heel veel handen op een buik! Maar ik wil zo graag dat jullie de roze trend gaan zetten! (ik ben een echte trend volger ;))... Ook een hele dikke knuf!!!

:idea: Mielenl & Pebbles: ik vind het zo gezellig dat jullie ons hier zo vaak komen aanmoedigen en meeleven! :thumup: Dat hebben we soms wel even nodig! Hoop dat jullie lekker genieten van het zwanger zijn! En niet zoveel klachten hebben!

:idea: Diaantje: Hee nou niet zo hard genieten van al die zwangerschapskwaaltjes he? Het hoeft niet hoor om je zo beroerd te voelen... Verdorie meis! Hoop dat het een intense heftige vlaag is die snel over waait! Lekker kopje thee met een beschuitje?? Doen we straks de muisjes er wel op ;) Dikke knuf voor de dikke buik! ;)

:idea: Tezzz: Ja, hopelijk werkt dat strenge toespreken... JIJ ook heel snel ROZE worden... BEGREPEN :( (ben ik streng genoeg?) (wil je ook even streng mij toespreken... heb ik ook nodig!)
    Vanaf nu zijn we de Strenge SMEP'rs... ;) Hoop dat jij ook snel je eitje vind!

:idea: Beastie: nog een dikke knuf! Heb even gemist wat er is gebeurt, maar ik ken je goed en vind je erg lief! Je bent een hele fijne steun hier voor me en je hebt een goede inborst! Het giert hier soms van de hormonen met al die vrouwen (ei maak hormonen, ongi hormonen, zwanger hormonen) en dan gaat het wel eens effe fout. Hopelijk blijf je lekker wie je bent en je humor en recht-door-zee opmerkingen zijn de spil van dit topic! Dikke knuf!

:idea: Tigger84: Welkom hier bij de SMEP-pers! SMEP-je-ROZE is hier de nieuwe variant op REN-JE-ROT! ;) (Oude quiz voor kids op TV vroeger... maar meer uit mijn tijd wellicht ;) Hoop je snel roze te zien!

:idea: Derona: GEFELICITEERD!!! Zie dat je zwanger bent! Heerlijk! Lekker van genieten! (Ik ben al heel lang niet meer echt in het NOD-topic geweest. Kan maar 1 topic tegelijk aan...

:idea: Zo mede SMEP-pers en alle andere gasten:
    Ik wil iedereen uitnodigen voor een gezellige topic feestje! Even lekker in de buitenlucht met gezonde hapjes en drankjes, toverballen, toffees en balonnen!
    Laten we het hier weer even gezellig maken want de stemming gaat even de foute kant op!

LIEFS EN DIGI HUGS VOOR IEDEREEN!
    Go4Baby

18. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    go4baby ik kan jullie hier gewoon niet missen, vind het hier veel te gezellig :D

***** start off topic *****

ik heb ook een D40.....super mooie foto's gemaakt op onze huwelijksreis :)

***** end off topic *****

19. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    Ha, de stemming was alweer goed door het 'verkeerde koffie' incident van Daantje!
    Hoop dat je je alweer beter voelt!
    *was beetje aan het k*tten om de foto erbij te plaatsen*

Zo, ik ga mn typ arm even in de watten leggen... ;)!

20. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Mielenl: Wij jou ook niet! ;) Je bent toch nog steeds een beetje de MOEDER SMEP'per... Dus goed dat je af en toe je 'kindjes' even in de gaten houdt en tot de orde roept...! ;)
    * ha, en je bent nog nikon fan ook! Joepie!*

Deel Deze Pagina