@ go4baby: Ja het gaat nu gelukkig wel weer, maar geen koffie voor mij meer vandaag hihihi Zit nu lekker aan de kippensoep....
*ik denk stiekum dat het wel iets te betekenen heeft... en kippesoep is weer logisch vanwege de kip en het ei...*
pfff het duurde even maar hier is-ie dan! ik hoop dat je arm er in de tussentijd niet is af gevallen go4baby
Wil wel even een kleine toelichting geven... In de lounge stond een nieuwe topic.."succes wensen" Er stond een berichtje van iemand die iedereen die zwanger wilt worden succes wilde wensen... Ik dacht "past dat niet beter in het zwanger worden topic..?" Dus die text had ik ook neer gezet...verder eigenlijk niet echt gelezen..stom want er stond bij "wie wil jij suc6 wensen?" foutje maar daar wordt je wel even duidelijk op gewezen dus ...had er gewoon over heen gelezen..komt de beste voor zouden we hier zeggen Nou dat dus...
Hihihi Mother Of Al Smeppers...? Zeker! Dank voor je watjes! Zijn wel hele gezellige! Ik heb door het hele Daantje verhaal echt zin in... KV... hihihi
@ Beastie: oke... zijn dingen die gebeuren inderdaad! Gelukkig is de lucht weer blauw en de balonnen en watjes in alle kleuren van de regenboog! *schenkt Beastie nog een lekker kopje thee in, deelt Kippensoep uit aan Daantje en slurpt zelf nog even van een koffie'tje... en toen scheent het zonnetje en bromde iedereen weer vrolijk verder*
Hmm, kon dat maar... hij moet voor zijn werk een hele week weg Maar hard hopen dat ik snel ronde 9 in mag dussss.... Beastie, hele dikke knuffel ik vind je wel heel lief!
@ Mielenl: ik zie je banner nog prima hoor! *ehh wat wil jij drinken... ik vergat je te vragen.. Roze limo?*
ik heb vanavond zelfgemaakte tomatensoep van mijn schoonmoeder....mjammmmm kijk er al de hele week naar uit! misschien hebben we wel wat over.....hoewel.....misschien vind je dat ook geen mooi kleurtje op de muur?
Beastie kort samen gevat je bent ergens op gewezen wat ff niet meer dan terrecht was want met zoiets doe je iemand pijn... en daar heb je je excuses voor aangeboden het is uitgesproken en klaar ermee Dit wou ik er nog even aan toe voegen
@ Miepie: valt dat niet gelijk met jouw herfstvakantie dan... he bah! Geef je je klassen toch nog een weekje extra vrij van jou... beetje extra huiswerk en een leuke opdracht... zelfredzaamheid oefenen is goed voor de kids... *stampt op grond* voor de KLM-ers is er vrij verlof... Nu nog voor de rest van werkend nederland!
ja mijn banner doet het weer, net deed-ie alleen een rooi kruis (en ik hou nie van rooie kruizen ) en ja roze limo lijkt me wel lekker !
*stampt ook op de grond* JA! oeps dat was de roze limo.......daantje?.....wat vind je van een roze muur?