je moet op vaste tijden doen of niet. dan doe ik het dus savonds rond 20 uur dan kan ik het altijd doen
Als je het op vaste tijden doet is de kans dat je je LH peik mist het kleinst... als het even kan is dat dus wel het beste volgens mij. Het is zo dat je LH-piek meestal pas in de loop van de dag begint, dus lijkt het mij beter om het 's avonds te doen dan 's ochtends (al was bij mij vorige maand - voor het eerst - mijn piek 's ochtends al :-?). Heel veel succes, hoop dat je je ei snel vindt!
Wat een rust ineens hier... dan ga ik er ook maar weer eens vandoor, eten voor vanavond klaarmaken . Ws tot later vanavond! (voetbal op tv geloof ik, dus ben er vanavond zeker weer :-?)
@go4baby, niet zo'n slecht idee zo'n tomtom ding, maar in de metro is het het ergste en daar zal die wel niet werken... Bedankt voor de tips voor de camera, ga morgen meteen kijken. Er blijft dus niet veel over van die test marathon he meiden? Of gaan jullie toch een testje wagen. Yvet en Coco in ieder geval wel toch? Ik wil roze zien!
Zou gaan koken maar hubbie belt net dat ie nog op werkbezoek is in de verkade fabriek......ik vind het best dat ie laat is als ie maar KOEK mee neemt hahahahaha
SMEPpers voor s(m)eptember: Mielenl \/ (ronde 7, 1x SMEP) Diaantje17 \/ (ronde 4, 1x SMEP) WishfulDreaming \/ (ronde 5, 1x SMEP) Pebbels \/ (ronde 8, 1x SMEP) Fiona23, \/ (ronde 2, 1x SMEP) 32 SMEP - kandidaten 27 Ongi.... 5 Zwanger.... 15,63% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers voor oktober: 1. Silla, ronde 20 - NOD 1 okt 2. Ktje \/ (ronde ?, 1x SMEP) 3. Yvett, ronde 1 - NOD 1 okt 4. Eevitaa \/ (ronde 1, 1x SMEP) 5. Sunnycloud, ronde 17 - NOD 3 okt 6. Morgaantje, ronde 11 - NOD 3 okt 7. Coco, ronde 6 - NOD 5 okt 8. Linda221, ronde 3 - NOD 5 okt 9. Beastie, ronde 5 - NOD 5 okt 10. Daantje82. ronde 11 - NOD 6 okt 11. Miepie80, ronde 8 - NOD 6 okt 12. Yuna28, ronde 3 - NOD 10 okt 13. Julita, ronde 8 - NOD 12 okt 14. Marieke1610, ronde 10 - NOD 12 okt 15. Heidi77, ronde 3 - NOD 13 okt 16. Erannick, ronde 13 - NOD 14 okt 17. Butterfly1, ronde 6 - NOD 14 okt 18. Leentje79, ronde 8 - NOD 16 okt 19. Kirstenvf, ronde 2 - NOD 17 okt 20. Sarientje, ronde ? - NOD 17 okt 21. AngeliqueVugts, ronde 6 - NOD 18 okt 22. Elfje Arwin, ronde 5 - NOD 18 okt 23. Go4Baby, ronde 5 - NOD 22 okt 24. Ger78, ronde 2 - NOD 22 okt 25. Dip, ronde 4 - NOD 24 okt 26. Lauwtje, ronde 4 - NOD 24 okt 27. Yaya1, ronde ? - NOD 25 okt 28. Tezzz, ronde 4 - NOD 26 okt 29. Tigger, ronde 5 - NOD 26 okt 30. Zico, ronde 12 - NOD 27 okt 31. Rainstarrr, ronde 9- NOD 28 okt 32. SheDevil, ronde 17 - NOD 28 okt 33. Sunnycloud, ronde 18 - NOD 28 okt 34. CynthiaB, ronde 4 - NOD 29 okt 35. Klavertje44, ronde 8 - NOD 30 okt 36 SMEP - kandidaten 2 Ongi.... 2 Zwanger.... 3 Negatieve test... 0 Twijfel.... ?% zwanger ****************************************************************************************** Mini test marathon zaterdag 6 okt. (omdat Go4baby het anders niet trekt.....) 1. Daantje 2. Miepie 3. Beastie 4. Yvett SMEPpers voor november: 1. Daantje86, ronde 10 - NOD 1 nov 2. Wieffie, ronde 7 - NOD 16 nov WELKOM Tigger..ik heb je er tussen gezet op de 26ste klopt dat? ** sorry van vanmiddag...normaal zijn we veel gezelliger ...je kwam erbij op niet het gezelligste moment **
Ja, vandaag me NOD...met een traag ei deze maand.....dacht net om 5 uur wat op een wc papiertje te zien zitten....wachten nog even af En jij : hoe is vandaag je dag gegaan...krampen? pijn? spotting??
Nee, nee en nee. Helemaal niks vandaag, alleen een beetje "zwaar" gevoel in mijn bm. Gisteren ontzettende ongi-krampen gehad (zoals normaal 1/2 uur voor het echt losbarst en dan een schepje er bovenop)... en vandaag niks. Alleen mega-pijnlijke b()()bs, zelfs gewoon lopen doet pijn :-?. en vanmorgen stiekem getest, maar niks hoor. Ja, indrooglijntje... Is jouw LF altijd 12 dagen?
uhm daar wringt het hem nou net, ben in maart gestopt met de pil, al weer een tijdje regelmatig op ong 25 dagen, moest 23 september ongesteld worden, maar ben het nog steeds niet... Ik heb al meerdere keren een negatieve test gehad inclusief vanmiddag Dus ik kan nog niet op de lijst, want ik moet eerst deze ronde nog afwachten (de banner klopt niet en ga ik zo ook weer verwijderen) Dinsdag over een week ga ik een afspraak maken met de huisarts als ik dan nog steeds niet ongi ben en negatieve testen heb
13 dagen is me LF.....owwww dan is morgen me NOD...Jah had ook een traag ei deze maand...misschien wel door dat gedoe met die boot naar schotland enzo...toen had ik even een dagje stress. Dus gaat bij jou ook een beetje raar deze maand?? morgen maar weer even tempen denk...dat raakt er trouwens al aardig in bij me...nu nog even een curus FF bij Go4baby en ik ben er klaar voor **eigenlijk ben ik er klaar mee.....maar eerst roze worden!!**
Hmm, denk dat ik het tempen toch nog maar even laat... lijkt me zo'n gedoe! Raar dat alles bij ons allebei zo raar doet hè? (en vooral heel annoying :-?) Hoop dat het bij jou alsnog positief wordt, mag je hier hcg'tjes komen strooien
owww jah dat wist ik niet.....zet je dan wel op hold ofzo, no probleemo Maare dinsdag over een week pas? en vanaf maart van de pil af..nou dan zou je wel ontpilt zijn onderhand zou je denken... pfff dat duurt nog zo lang Heb je een thermometer in huis? Steek die eens ergens in morgen ochtend als je nog in bed licht....ookal weten we niet wat je normaale temp is ..als ie boven de 37 is is het wel heeeeeeeeeeeel spannend....maar wil je niet te onrustig maken...afwachten maar duzzzz
Poeh, Tigger, moet er niet aan denken zo lang overtijd te zijn en wel elke keer met een negatieve test in mijn handen te staan :-?. Hoop voor je dat je snel duidelijkheid krijgt!
Hallo meiden, Ik wil graag meedoen. Mijn NOD is 22 oktober Cyclus is sinds miskramen (3 in een jaar, maar heb gelukkig een zoontje) korter geworden, 25 dagen, dus straks nog even testen of mijn eisprong er aan zit te komen. Iedereen veel succes