moet de vrouw van de zaag hebben natuurlijk hihihi komt morgen wel anders... de 36,6 van vanmorgen vond ie in farenheit erg frisjes..brrrr
De planning is: Naar de juni-mama's hahaha Maar ben bang dat ik toch hier moet blijven, maar we zullen het zien morgen.....
Jij MOET het doen morgen **wil verder geeen druk op je zetten hoor...maare je MOET** Jij bent de enige vandaag die de muur heeft onder gekotst...jij heb een reden duzzz Wat zei je mannetje van de nieuwe kleur?
een gratis account...denk dat er in dec. wel naar gevraagd wordt namelijk...me ha is van de oude / raar stempel.. hoop natuurlijk dat ik alles voor niets doe....hahahaha
Hmmmm ik moet hihihi laat ik dat nou helemaal niet erg vinden hahaha Hopelijk luisteren mijn duivels goed naar mij *ksstttttt wegwezen jullie voor de komende 9 maanden grrrrr* Mijn mannetje vond het geloof ik niet zo grappig hahahaha Maja kan gebeuren toch 8) Gelukkig verzorgt hij me wel goed
Ja zo is mijn HA ook, die vroeg er laatst ook meteen naar. Ik zo maar ik temp al een tijdje hoor hihihi Ok dan is het goed zei hij Tempen is wel makkelijk, maar zo voor je nod kan het je wel een beetje onzeker maken vind ik.
het dee me vanmorgen wel even besevven dat me ongi er aan kwam ...kon ik me al op voorbereiden ...is ook fijn
Nee mijn mannetje zat me heel vreemd aan te kijken toen ik zei: he schat die muur moet opnieuw ik heb hem onder gespuugt hihihi Daarna is hij maar naar boven gegaan om daar de rest te schilderen whahahaha
Maar toch is het knap kl*te dat die #@%$#&^*$*%$ toch gekomen zijn! Baluh voor je hoor...en sterkte ermee! En de rest van de testers van morgen: heeeeeel veeeeeel succes! THINK PINK!