Slaap lekker Beastie hopelijk heb ik morgen goed nieuws Ik ga ook weer lekker men mandje in. Tot morgen meiden
Haha, en ik zie jullie allebei nog in de lijst boven het "zwanger worden"-forum hangen! Nog heeeeel eventjes dan?
Ehm, ja, eigenlijk wel... maar mijn testen zijn op (komen morgen nieuwe met de ovu-testen mee) én ik had vanmorgen weer een nega-test stiekem toch getest dus ik denk dat ik morgen of overmorgen ook weer in het rood ga...
Je mag niet rood worden hoor! Mag gewoon niet van mij! *zeg ik dapper, want ik denk zelf ook dat ik morgen nega test*
Nou, als het van jullie niet mag wie ben ik dan.... Nee, zou je hoop niet op mij vestigen... wij gaan door voor ronde 9 (en dus ws ook voor 10 aangezien mijn mannetje op 20/10 voor een week naar het buitenland vertrekt )
En jij test morgen helemaal niet negatief! Anders roep ik Mielenl erbij en dan zal die jou eens stevig toespreken !
Hahaha dat is goed Hoop zo dat het raak is, kan ik lekker de Gyn bellen en zeggen ik kom lekker niet, lekker puh! whahaha
maar heb nog weinig te draaien voor mezelf! Ei duurt nog minstens een week! Kan ik toch wel voor jullie draaien? Geen moeite hoor! (als het maar beloond wordt! ) Ik ga slapen...morgen weer hele dag met visite voor m'n dochter....gaaaap! (vermoeiende week gehad...maar de tijd gaat zo wel lekker snel!) Truste! En succes morgen!