ja broeken zijn bij mij ook een probleem......maar op een gegeven moment moet je wel he? zal echt geen weken duren hoor...je ei....ik weet het zeker...je gaat nog zwanger raken in zwitserland!
julita woon je nu in zwiserland of ben je daar zakelijk of op vakantie en kan de computer niet missen Tessa gaat begin okt met mijn ouders mee naar zwitserland op vakantie.....En wij in dec weer lekker skien of ik moet al te ver zwanger zijn... gr heidi
@Julita: ik denk ook dat je gewoon nog net in zwitserland zwanger wordt! Wel gaaf als aandenken van jullie jaar daar enne leuk voor op 't geboorte kaartje... made in suisse... Ja, wat is jouw cyclus fijn kort! En gewoon lekker door SMEP'n vandaag en dan overmorgen weer toch? Hebben we morgen allebei een rustdag, tijd om andere leuke dingen te doen Ach, soms moet je jezelf gewoon iets leuks cadeau doen... Maar zo herkenbaar! Ik heb ook al tijden geen broeken gekocht... wil pas een grotere maat kopen als er een echte reden voor is... niet omdat ik gewoon te veel smikkel en te weinig sport! Alhoewel, nu met het regelmatige SMEP'n doe ik toch weer wat extra lichaamsbeweging ps. we zijn dus niet naar 't strand gegaan... te moe... (komt door 't SMEP'n en daarna in slaap gevallen... wordt je niet fitter van Nu aan de thee en chocolaaaaa (al weer op ;-() Dus ga ik nu lekker weer aan mn site werken. (veel werk, heb uitgepuzzeld hoe ik het wil en gaat echt heel mooi worden...)
JAAAA leuk made in Suisse offf ...made with Smep wij wilde eigenlijk Made in China doen.....maar ja moet je wel zwanger raken in china, kleinigheidje ... ik zelf ben... Made in Yougoslavia hihihihi @Go4baby...tja broeken he....hopenlijk duurd het niet lang meer voordat we kunnen shoppen... Ja, mannetje klaagde altijd over dat ik alweer ongi ben... maar ik ben er nu wel gezegend mee, laat hem maar klagen! En smeppen bevalt goed...zeker omdat het in een weekend valt....morgen even bijkomen oja een tipje voor Julita...als je een hollandse meid bent, je weet wel 1.80 lang enzo..(ik heb geen idee namelijk) is het misschien handig dat je vannuit nederland wat kleren mee neemt naar Japan...dat zijn bijna allemaal van die tengere kleine meisjes dus ook de kleertjes.....schoenen maat 40 is al een probleem... dat je het even weet
Lol@beastie! Jahh het kleding gedoe in china inderdaad.. Maarrrr.. ik weet wel dat je voor heeel weinig kleding kan laten maken daar. Heb je een superlekkere spijkerbroek bijv.? Die kunnen ze 1 op 1 namaken! Echt super.
' oooojaaaa! voor een vakantie doe je dat niet...maar voor julita is het een super tip..vind ik! goed joh!
Ik doe ook mee met de SMEP. We zitten in de 4e ronde. Vorige ronde hadden we per ongeluk gesmept. Ik bekeek laten wat het inhield en heel toevallig was dat precies volgens de smep methode
@YAYA: maar als ik het goed zie kan het nog roze worden of niet een dezer dagen! Ik duim voor je! @Beastie: nou, mijn mannetje klaagt ook altijd hoor... of eigenlij... je bent zeker ongesteld he? ...omdat je zo onaardig/sjagerijnig/kortaf/etcetc doet... ('ik lig te kreperen van de pijn, zeur dan niet aan mn hoofd' ... en als hij eens een verkoudheidje heeft... oeioeioei... Zielig hoor! Mannen die zouden ook eens af en toe ongi moeten worden... Dan begrijpen ze ons eens een beetje beter! Ach, maar verder heb ik eigenlijk niet te klagen! Nou ja, over 't SMEP'n dan! Mag ik vandaag een 2e keer...? Ben echt in de mood
ja zat even in deze map te struinen ...stond ie ineens hierzo...dus ik zat even heeel raar naar me schermpie te kijken snapte er nix van totdat ik terug ging naar de NOD map... SMEP is natuurlijk een zwanger wordt methode....stond dus eigenlijk in de verkeerde map...
Mannen en ziek zijn...aarghpff...dan zijn ze zooooo zielig! tuurlijk mag je een tweede keer .... heb er gister ook twee gehad met een redelijke poging van randjesfietsen...er staat in het plan dat je dag 12 mag proberen...er staat niet hoe vaak op dag 12 YOU GO GIRL!!!
SMEPpers: 1. Mielenl \/ (ronde7, 1x SMEP) 2. Beastie, ronde 4 3. Go4baby, ronde 4 4. Julita, ronde 7 5. Rainstarrr, ronde 8 (vanaf ronde 9 aan de SMEP) 6. Miepie80, ronde 7 7. Diaantje17, ronde 4 8. Leentje79, ronde 7 9. Tezzz, ronde 3 10. Ilona21, ronde 9 11. CynthiaB, ronde 3 12. Wieffie, ronde 6 13. Daantje, ronde 10 14. Yvetje1982, ronde 9 15. Roxanne, ronde 3 16. Britt28, ronde 11 17. Butterfly1, ronde 4 (vanaf ronde 5 aan de SMEP) 18. Elfje Arwin, ronde 3 19. Morgaantje, ronde 10 20. WishfulDreaming, ronde 5 21. Dani86, ronde 13 (vanaf ronde 14 aan de SMEP) 22. Tijgertje23, ronde ? 23. Puzzcat24, ronde 8 24. Marieke15, ronde 4 25. Heidi77, ronde 2 26. Pebbels, ronde 8 27. Sunnycloud, ronde 16 28. Yaya1, ronde 4 @Yaya1...je staat er bij, suc6
maar we hebben hem weer gevonden met beetje hulp verhuiskaartje was toch makkelijk geweest hihi Nog een paar daagjes mag ik ook gaan smeppen
Sorry dames, kom pas net thuis (wezen indoor skydiven >> Gaaaaaaf!) en heb een mailtje dat dit topic dus verplaatst is ... samen zorgen dat ie wel bovenaan blijft staan! Ga ook nog even piez'n over een stokkie zo, en vanavond weer aan de smep!
pffffffff, eindelijk gevonden..helemaal in paniek hier ! Daar waren we weer...lekker een agje hellendoorn gedaan..echt heel leuk...klein nadeeltje..gingen al vrij vroeg in de boomstam..met z'n 6en..en ik vooraan (de smiechten hadden speciaal voor mij een leuk plekje overgehouden......)...nouuuuu...ik voelde me echt ff heb tot een uur of 3 met een natte broek gelopen..en was even vergeten dat ik voor nood altijd tampons meeneem..dus je kan wel bedenken hoe dat eruit heeft gezien...2 ontplofte reddingsboeien in de broek.......echt geweldig....nouja..het weer was heerlijk..en al met al onwijs genoten en gelachen.. gisteren begonnen met smeppen...vandaag dus de rustdag....nouja rustdag......hubbie begon al..gaan we nog smeppen vandaag? .....word nog een hele klus om uit teleggen dat het beter is om de dag tesmeppen...
AH! Gelukkig....zijn jullie hier! Ja nee, da'k het weet! Ik heb geen tijd om te blijven, maar fijn om te weten dat jullie er nog wel zijn! Ik maakte me al bijna zorgen... Ik mag vanavond weer lekkuh smeppuh... maar nu ga ik eerst lekkuh etuh... Tot morgen of zo!