Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    snoozie...ik heb het mijn man pas achteraf verteld ;) ik heb hem gewoon de avonden dat we "moesten" zelf verleid en dat vond-ie erg! *not*

2. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Mijn man weet van niks, Snoozie. Af en toe moeilijk om hem zover te krijgen, maar meestal lukte het wel (de 1e ronde dan, deze maand niet echt gesmept). Al je charmes in de strijd gooien ;)!

Daantje, al nieuws?

3. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

ik zat naar je foto's te kijken en dacht hé.. waar is je arm nou!?.. echt dom, wandt die hou je wss omhoog.. waarom ik je dit vertel weet ik ook niet.. vondt het wel grappig :p

4. Ger78

Ger78 Actief lid

29 sep 2007
    281
    0
    0
    Hoi Snoozie,
    Mijn man weet wel wat het smeppen inhoudt (vrij vertaald: ik bepaal gewoon wanneer er gesmept wordt deze maand ;) ) en weet dat ik ovutesten gebruik. Maar ik ga niet iedere dag uitgebreid verslag doen van die testen en het forum. En idd al je verleidingstechnieken er tegenaan gooien! Ik heb een man die eerder afgeremd dan gestimuleerd moet worden :( , dus dat is hier geen probleem.

@Diaantje17: Bedankt voor je antwoord. Ik heb net getest en het streepje is weer lichtroze dus negatief. Stop nu met testen en ga na het weekend op de wachtbank zitten...

5. Ger78

Ger78 Actief lid

29 sep 2007
    281
    0
    0
    Mielenl, wat een mooie echo! Echt al zo'n minimensje! Ik weet dat ik bij mijn 1e na mijn echo pas kon geloven dat ik echt zwanger was!
    Sorry, even offtopic...

6. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Hai Meiden,

Hier vanmorgen weer een temp van 37.3
    dus weer 0.4 omhoog.
    Ik gelijk naar het toilet, maar helaas negatief :(
    Blehhhhh

7. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Goedemiddag allemaal!

Iemand al wat van Daantje gehoord? SPANNEND!!!! Zou ze een klein feestje aan het vieren zijn???? Hoop het zo! [-o<

Beastie en Miepie: What's going on? Temp stijgende? Dat klinkt echt wel goed!!!

Beastie ben je echt wel ongi? Mn schoonzusje had ook af en toe wat bloedverlies in de eerste paar weken! Heb je al getest?

Ohh mensen wat spannend!

Hier weer mega veel vruchtbaar slijm net en duidelijk iets gaande hierbinnen. (vooral aan linker kant voelbaar in buik en bil (bot), soort spanningspijn. Zal dat ei wel heel snel komen... )
    Nieuwe ovu-testen worden zo gebracht (uit postbus vriend) en dan kan ik peac'n...)
    Hoop dat mn ei niet vandaag komt want zie niet in wanneer er geSMEP't moet worden... IK BAAL ER VAN!
    :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x ZO! DUIDELIJKE TAAL!

Nou, hugs voor iedereen! Lekker dagje verder, het is eindelijk weer fantastisch weer!

ps. Groepshug van Diaantje was natuurlijk weer meesterlijk! ;)

8. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    HUH? ](*,) Hoe kan dat nou...? :-k :-s #-o :confused: :( :cry: :thumbdown: :-& Zo, daar ben ik helemaal flabbergasted van!
    Die hoort dan tohc juist knal positief te zijn!
    SNAP ER NIETS MEER VAN! Al jullie temperaturen zijn omhoog maar testen zijn (nog) nega...
    Wonderlijk!

Nou, dikke -roze-makende-hugs dan maar!

HET ZOU TOCH... WORDEN?

9. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Ja ik dacht ook van he das hoog voor dag 30 hihihi maar helaas. Misschien toch te vroeg getest.
    Kan nu pas volgende week testen, want men testen zijn op hihihihi

Welke testen gebruik jij go4baby?

10. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Balen, go4baby. Maarrrr je had gisteren nog gesmept, toch? En je kan morgenmiddag weer? Op zich niet verkeerd dan, toch? Vandaag zwemmen de blije zwemmertjes van gisteren nog rond op zoek naar een ei om gelijk aan te vallen als je ei vandaag springt... en als ie morgen pas springt heb je weer een toevoer verse enthousiastelingetjes om dat ei te bevruchten ;). Niet te druk over maken dus.

Niet druk maken ben ik ook aan het proberen :-? Net nieuwe lading ovu en zw-testen binnen gekregen en ben me weer aan het inhouden. Heeft totaal geen zin om te testen, want dan had ik gisteren ook wat moeten zien, toch? Als er morgen nog niks is probeer ik het dan wel weer een keer...

11. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Daantje, schiet bij jou dus al net zo hard op als bij mij :-? Snap jij er nog iets van? > dan mag je het mij uitleggen.
    Denk dat bij mij die hoge temp vooral kwam doordat het al 10 uur was, "normaal' lees:afgelopen 3 dagen temp ik om 6 uur...
    Ik heb hier nog verse testen voor je liggen hoor ;)!

12. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Ja ik tempte dus netjes om 5 uur en toch zo hoog :(
    Snap er ook helemaal niets meer van.....

Moet weer nieuwe testen halen, maart twijfel welke ik ga bestellen nu...

13. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Ik heb die goedkope dipsticks van de site en heb in juni ook die van Kruidvat gebruikt. Die dipsticks zijn op zich prima (3,99 voor 3 stuks), maar geven ongeveer na 20 min. wel een grijs indrooglijntje...:-?

14. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Ja maar dat heb ik dus met die midstream ook dat ik zo'n indrooglijntje zie.
    Denk dat ik mijn vriend straks ff clear blue laat halen, zodat ik eventueel maandag nog een testje kan wagen.
    Mocht het niet raak zijn bestel ik ook mooi die dipsticks voor de volgende ronde, scheelt toch weer geld.

15. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Ja, scheelt heel veel. ClearBlue heeft wel 2x zoveel hcg nodig als de meeste andere testen... misschien eerst maar gewoon één van Kruidvat ofzo? En als je vandaag op de site bestelt en gelijk betaalt heb je ze dinsdag ook in huis ;).

Ik gebruik ook de ovu-testen dipsticks, scheelt een heeeeele hoop geld!

16. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Hihihihi das ook een idee een kruidvat testje,
    die hebben maar iets van 25 nodig toch?

Heb net in ieder geval ook de dipsticks besteld.

17. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Ja, en ClearBlue 50...

18. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Ai hihihi als die nu negatief is met matcare, dan is die maandag zeker negatief met clearblue hihihih
    Dat wordt toch even een kruidvat testje halen dan.
    Test je met me mee maandag?

19. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Als ik nog niet ongesteld ben wel, ja. Maar reken dus maar niet te hard op me... :(

20. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    He je mag niet ongi worden hoor miepie, we moeten roze deze maand!

Deel Deze Pagina