EN WANNEER WORDEN JULLIE NOU EENS EEN KEER ALLEMAAL ROZE POSITIEF?!? DIT SCHIET NIET OP! ALS HET ZO DOORGAAT BEN IK NOG EERDER POSITIEF DAN JULLIE (met ovutests dan...)! En ikke maar steeds inloggen en kijken of het al gelukt is...visite net weg...ikke gelijk weer kijken...en maar steeds NIKS! KOMT ER NOG WAT VAN? IK WIL ROZE ZIEN!
Sorry Tezzz, zou je ook liever blij willen maken met een positieve test . Weet niet zo goed wat ik moet denken, maar voorlopig zit ik nog maar op 13 DPO (wat normaal gesproken mijn NOD is), en kan ook nog morgen komen dus (of overmorgen, of overovermorgen...) Test pas maandag weer als ik dan nog niet ongesteld ben, maar denk dat het zover niet zal komen...
Klinkt heel stom, maar zou het ook wel heel raar vinden om 'ineens' zwanger te zijn. Ben inmiddels zo gewend aan het proberen zwanger te worden en elke maand weer ongesteld te worden dat het een heel onwerkelijk idee begint te worden misschien ooit een positieve test in handen te hebben...
Ja hier net zo, je bent zo ingesteld op een negatieve test. Kijk er ook niet eens meer van op dat hij negatief is, denk wel dat ik van men stoel zou vallen als die wel positief uitslaat.
als jullie maar weten dat ik heeeeeeeel hard voor jullie blijf duimen! En komen die rotduivels toch, dan blijf ik gewoon vast doorduimen voor volgende maand ok? Want we zullen die vervelende rotduivels een lesje leren! Kunnen we de smeptopic niet laten inzegenen ofzo? Kunnen duivels toch niet tegen?
Inzegenen zou ene goed idee zijn hihihi De gedachte alleen alweer aan de volgende ronde..... blehhhhh
Een uitdrijvingsseance houden misschien een idee? Krijg net enorme ongi-krampen, net als donderdag > Ben bang dat ze toch echt voor de deur staan!
Ik had vannacht die krampen, maar hier gelukkig nog niets. Als we nu zo'n uitdrijvingsseance houden zijn we vast nog op tijd
Nou dames heb me voorgenomen, niet meer op m'n kop te laten zitten, weg die moeilijke tijd, in een dip kan, maar niet meer tot de bodem deze keer. Op m'n werk zal ik ook wel eens een velletje laten ruiken, klaag hen aan binnenkort als ze niet met de pesterijen stoppen. Na de collega's staan achter me en dat is fijn te horen. We hebben nu een gesprek gevraagd omdat dit niet kan waar ze mee bezig zijn, ben werkzaam in een staatsinstelling en dit mag zomaar niet wat ze doen. Dus die dikke tranen weg en er volledig voor gaan heb ik me voorgenomen, als ze nog erger doen blijf ik gewoon ziek thuis tot de boel is opgelost.
Goed zo, Zico, laat je niet op de kop zitten! Ik hoop voor je dat het niet nodig zal zijn thuis te gaan zitten... In elk geval fijn dat je collega's achter je staan ! Is ook niet niks wat jij hebt meegemaakt, heel erg dat ze dan o pje werk zo moeilijk doen!