Miepie, Yvett en Daantje, jullie houden het spannend! Go4baby, hopelijk komt het er nog van....alle charmes in de strijd! Ik duik mijn bed in, tot morgen (geen ongi's, geen ongi's, geen ongi's, geen ongi's, geen ongi's,geen ongi's, geen ongi's, geen ongi's, geen ongi's...)
Smijt hier rond met charmes.. maar mag niet baten... hij zit alleen maar te gapen en te zuchten dat ie zo moe is... EN IK HEB ZIN! Pffff stom gedoe.... Nou, iedereen al lekker op 1 oor zeker? Of wordt er nog wat afgeSMEP't vanaaf Tot morgen!
Nou niet alleen thuis (voor zolang het duurt) Men mannetje heeft zijn stapkleertjes aan en doet vaag over wat hij gaat doen Ik ben ziekies dus ik mag niet op stap Beetje vreemd....
goedenavond meiden...zat zo even terug telezen....wat kunnen mannen toch vaag doen he... Als " het" moet dan zijn ze er niet..en als het dan zover is ...heeft ie het over " aftersmep!"... Pfff..kan ff geen smep meer zeggen.....
Ja meneer praat niet tegen mij, maar wel tegen men moeder en zwager. Hij gaat dus op stap en heeft nog geen woord tegen mij gesproken. Ben nu zwaar emo en boos..... vind het maar raar hoe hij doet!
Voelde me net een bejaarde vanavond; was om 10 uur echt te moe om nog gezellig te blijven zitten (heerlijk om dan BOB te zijn en nog even terug naar huis moet rijden > zijn gelukkig veilig thuis gekomen)
Diaantje met rollator en mega claxon er op! hihihihihhi hahahahhaaaa ze hebben een rollator voor je hoor diaantje! pfffhihihihi