Die van mij kan ik op het moment af en toe ook wel schieten > denkt ie mij lief even een knuffel te geven (lees: fijn te drukken), maar denkt er niet bij na hoeveel pijn ik aan mijn b()()bs heb :-?. Ok, verder is ie eigenlijk wel heel lief...
Die van mij is verder ook heel lief, maar wat hij me vanavond heeft geflikt kan echt niet door de beugel. Heb nu gewoon een zware emo bui blehhhh
Hij is dus vertrokken? Hmm, da's inderdaad niet lief nee, gaan stappen terwijl jij ziekjes en onzeker thuis zit...
Ga zo nog een poging doen... Zie trouwens dat jullie hier de hele tijd waren... ik zat te buis'n... Maar verdorie.... Wat hebben die kerels toch zo af en toe! Echt irritant en arrogant... maar soms hebben ze meer stress en spanning dan ze durven toe te geven en dan doen ze een beetje raar... En pas na heel veel ruzies en als je eerst zelf je zwaktes aangeeft da durven ze dat toe te geven.. Mannen... blijft apart soort... maar soms wel lief He, ben blij dat je weer zo lekker scherpe humor hebt! Ik heb vanavond wel lekker samen met man de fles witte wijn geleegd... (ik dacht, ik laat het 'm mooi niet allemaal zelf opdrinken... Zo, heb de hulptroepen even voor je ingeroepen Daantje... EDIT: HA 1200 ste bericht alweer!!! JOEHOE \/ =D> {|= =D> :^o
Hallo meiden! Ik moet eerlijk bekennen dat ik al enige tijd aan het meelezen ben in dit ontzettend leuke topic ! Ik zie wel wat in het SMEP-concept Manlief en ik hebben ons deze maand ook keurig aan de SMEPregels gehouden en we zitten nu dus weer op 't 'wachtbankje'! Ik ben zo ontzettend benieuwd hoe lang het nog gaat duren! Ik wil iedereen ontzettend veel succes (en toch ook veel plezier natuurlijk ) wensen en hopelijk hebben we allemaal heel binnenkort 2 prachtige streepjes in ons handen ! (en dan niet die van de ovu-testen natuurlijk!)
Ha Joli! Welkom, gezellig dat je je nu meld als SMEP'per.... Hoe meer zielen... hoe meer ROZE!!!! Wanneer is je NOD? Dan zet Beastie je op de SMEP lijst *toch Beastie.....???*
* biedt Beastie stuk of 20 biertjes aan... * nu je mannetje er toch niet is houden we gewoon een BIER feestje... biertendertje erbij...
en dan zeggen ze ook nog dat vrouwen raar zijn ...pfff....kijk eens in de spiegel MANNEN! roep dit niet te hard thuis..U wordt voor gek verklaard
Biertender schijnt goed voor je haar te zijn...goed dat duzzz trouwens....man wat doen me regels pijn!!!
Ja, had wel verwacht dat je die tender meteen in de badkamer zou installeren Ik dacht effe Beauty'n met Beastie En die regels...Tja, regels zijn regels... daar moet je je maar bij neer leggen...
SMEPpers voor s(m)eptember: Mielenl \/ (alias MOAS*)(ronde 7, 1x SMEP) Diaantje17 \/ (ronde 4, 1x SMEP) WishfulDreaming \/ (ronde 5, 1x SMEP) Pebbels \/ (ronde 8, 1x SMEP) Fiona23, \/ (ronde 2, 1x SMEP) 32 SMEP - kandidaten 27 Ongi.... 5 Zwanger.... 15,63% zwanger * MOAS => Mother of all smeppers! ****************************************************************************************** SMEPpers voor oktober: 1. Silla, ronde 20 - NOD 1 okt 2. Ktje \/ (ronde ?, 1x SMEP) 3. Yvett, ronde 1 - NOD 1 okt 4. Eevitaa \/ (ronde 1, 1x SMEP) 5. Sunnycloud, ronde 17 - NOD 3 okt 6. Morgaantje, ronde 11 - NOD 3 okt 7. Coco, ronde 6 - NOD 5 okt 8. Linda221, ronde 3 - NOD 5 okt 9. Beastie, ronde 5 - NOD 5 okt 10. Daantje82. ronde 11 - NOD 6 okt 11. Miepie80, ronde 8 - NOD 6 okt 12. Yuna28, ronde 3 - NOD 10 okt 13. Julita, ronde 8 - NOD 12 okt 14. Marieke1610, ronde 10 - NOD 12 okt 15. Heidi77, ronde 3 - NOD 13 okt 16. Erannick, ronde 13 - NOD 14 okt 17. Butterfly1, ronde 6 - NOD 14 okt 18. Leentje79, ronde 8 - NOD 16 okt 19. Kirstenvf, ronde 2 - NOD 17 okt 20. Sarientje, ronde ? - NOD 17 okt 21. Joli, ronde ? - NOD 18 okt 22. AngeliqueVugts, ronde 6 - NOD 18 okt 23. Elfje Arwin, ronde 5 - NOD 18 okt 24. Go4Baby, ronde 5 - NOD 22 okt 25. Ger78, ronde 2 - NOD 22 okt 26. Nin0, ronde ? -NOD 22okt 27. Dip, ronde 4 - NOD 24 okt 28. Lauwtje, ronde 4 - NOD 24 okt 29. Yaya1, ronde ? - NOD 25 okt 30. Tezzz, ronde 4 - NOD 26 okt 31. Zico, ronde 12 - NOD 27 okt 32. Rainstarrr, ronde 9- NOD 28 okt 33. SheDevil, ronde 17 - NOD 28 okt 34. Sunnycloud, ronde 18 - NOD 28 okt 35. CynthiaB, ronde 4 - NOD 29 okt 36. Klavertje44, ronde 8 - NOD 30 okt 36 SMEP - kandidaten 3 Ongi.... 2 Zwanger.... 5 Negatieve test... 0 Twijfel.... ?% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers voor november: 1. Beastie, ronde 6 - NOD 1 nov 2. Daantje86, ronde 10 - NOD 1 nov 3. Wieffie, ronde 7 - NOD 16 nov Joli...ik heb je op 17 okt gezet...spannend hoor!
Poep aan de regels en mijn regels... Beauty'n met Beastie ...da's een goeie...wie biedt zich aan als beauty??? **niet allemaal tegelijk!!**