@linda: gefeliciteerd! Wat goed! Hoop dat je er lekker van kan genieten! @beastie: wat jammer van die kl*teregels! Dat ze maar snel weer mogen verdwijnen! @miepie: heb je nog steeds moed (zonder bloed)? Ik ben er zo van overtuigd dat je zwanger net! Het moet gewoon wel! @go4baby: al klaar voor het smeppen? Jij hebt vast je sexy lingerie al onder je kleren aan! Nog 3 kwartier! @julita: nog mooie foto's gemaakt vandaag? Bij jou is het nu toch een uur of 8? Mooie tijd om foto's te uploaden! @daantje: ben je al weer blij? Is mannetje al weer lief? Ik hoop het zo voor je! @tigger: ik hoop dat je toch nog posi wordt en dat je niet 'gewoon' een cyclus hebt overgeslagen... @diaantje en mielenl: 'vreselijk' he? Zwanger zijn? heheheheh...ik hoop dat jullie snel van die nare eerste-maandjes-kwalen af zijn. Kan je al wel vertellen dat ik bij m'n beide zw.sch. tot op het laatst heel moe ben gebleven, maar dat m'n misselijkheid na een maand of 4 wel over was..Ik hoop dat dat bij jullie sneller gebeurd! Nog iemand vergeten? Ehm...nieuwe smeppers: WELKOM! En de rest: Ook zo'n hekel aan dat eeuwige wachten? Zo...ben weer bij...en vanaf nu ben ik er weer wat meer! Alle festiviteiten rondom mijn dochters 6de verjaardag zijn eindelijk afgerond en ik kan nu weer wat kalmer aan doen. Verwacht m'n ei ergens aan het eind van de week/ begin volgende week, dus vanaf vandaag gaan we weer goed aan de smep (hoop ik...). We hebben vandaag in elk geval uitgeslapen tot 11.30 uur, dus we zullen vanavond nog wel niet moe zijn Heerlijk he? Mooi weer? Is het meteen lekker rustig hier (kids lekker de hele dag in de speeltuin!). En ik hoef vanavond m'n man niet af te lossen in de zaak! Hij vond dat ik wel een dagje rust verdiend had! Lief he? Ben al 5 weken verkouden, maar da's ook het enige minpuntje van vandaag. Ik ben best wel HAPPY! (Nou nog roze....) Liefs!
nou tezz, ik heb mijn smep periode gehad... nu rest ons nog wachten wachten en nog eens wachten xxxje
@daantje: wanneer ga je weer testen? Een mooie posi test kan een silent-mode nog wel een opheffen! @sarientje: vreselijk he wachten? En als je zwanger bent, moet je weer wachten! En als ze geboren zijn, moet je weer continu op ze wachten! Ze zeggen altijd dat je voor kinderen geduld moet hebben...maar ze zeggen er nooit bij dat je dat geduld al moet hebben voor ze uberhaupt gemaakt zijn! En ik ben erachter gekomen dat er maar weinig vrouwen zijn die zo veel geduld hebben
nou ik heb er 2, maar voor mijn gevoel ging alles heel snel...veel te snel..... van de 3e en tevens de laatste wil ik intenser genieten, dus ook van de zwangerschap en de baby zelf... van de andere 2 kon ik niet wachten totdat ze hun eertse fruithapje mochten hebben, en hebben ze allebei maar even in de wandelwagen bak gelegen... nee deze keer wil het allemaal anders doen... xxxxjes
@zico: ik wacht met je mee! @sarientje: lijkt wel of ik mezelf na lees! Tussen mijn kids zit 2 jaar en 3 maand en ik had bij de tweede ook het idee dat ik z'n babytijd totaal heb gemist! Mijn zoontje is nu bijna 4, dus mocht ik zwanger raken, dan zal ik deze keer alles veel intensiever kunnen beleven (hoop ik)! @miepie: sorry meid, kan je niet helpen...tot nu nooit eerder op gelet! (Maar je bent toch zwanger, dus wat maakt het uit of ie hoog zit of laag! )
tezz, Ik had het ook , tussen onze 2 kids zit 14maanden tussen, heb ook het gevoel dat ik veel gemist heb van haar eerste periodes ik was een zaak aan het opstarten die toen niet 100 maar 200 % draaide en had weinig tijd voor haar, heb er steeds veel spijt van gehad, ik zal nu bij de 3 de intens genieten van zwangerschap en dat ns kleintje er ooit zal zijn.
heheheh...ik heb gisteravond een stukje van de film 'half a dozen babies' gezien... ben er helemaal vrolijk van geworden! Een vrouw die kunstmatig werd bevrucht bleek zwanger van 5 baby's. Bij de geboorte bleek er zich eentje ook nog te hebben verstopt! 6 kids dus...werd er gewoon helemaal vrolijk van! Kweenie waarom... Heb denk ik gewoon een roze brilletje op vandaag...
Same here... begin heel erg aan mezelf te twijfelen of mijn eisprong wel mijn eisprong was (3 dagen eipijn, harde steken op zondag en vanaf de woensdag ervoor vruchtbaar slijm, dus kan eigenljik niet missen. Maar toch....).
Die Miepie en Daantje he! Ik hoop het zo voor jullie Beastie: wat rot voor je, volgende ronde misschien wat meer chillen.. en dat randjesfietsen.. doe toch lekker gewoon waar je zin in hebt.. het juiste moment blijft toch het belangrijkst volgens mij Alle anderen.. succes met wachten (en ja Tezzz wachten duurt ook nu heel erg lang --> wachten tot 1e echo, wachten tot je het eens kwijt kunt.. etc.)