Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Hé Eevitaa, leuk dat je weer even komt buurten!
    Daan en ik kunnen weinig anders doen dan wachten... en als je wacht dan duurt wachten zo lang ;).

Met jou alles goed?

2. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Jaaaaa wachte duurt ohhhhh zoooooo lang blehhhh hihihihi

3. Eevitaa

Eevitaa Bekend lid

4 sep 2007
    538
    0
    0
    Ja, gaat prima! Heb geen ernstige klachten, alleen wat heftige emoties
    (het ging allemaal zo snel, moet er nog mee dealen, en dat terwijl je het niet bespreken kunt...)
    Gelukkig wel aan mams verteld en die vond het geweldig, dat doet zo goed.
    Man is een paar dagen weg, ik denk dat ik zo maar een lange wandeling ga maken, even ongestoord mijmeren..

Nog behoefte aan kleine duidelijke zw symptomen?

4. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Kom maar op! (ben niet nieuwsgierig hoor ;)!)

5. Eevitaa

Eevitaa Bekend lid

4 sep 2007
    538
    0
    0
    Alle juni mama's , inclusief moi, zijn ontzettend vroeg wakker, nog voor de wekker, ongeacht of je een slaapkop bent of niet..
    Borsten doen pijn! en zijn groter
    Heb steeds dorst
    Ben erg warm, echt een broednestje (vooral als je bij maagstreek voelt)
    word na een paar uur 'flauw' als ik niets eet en niet eventjes zit.
    Verder had ik het gevoel dat ik echt niet ongesteld ging worden en er was echt niets bruins te zien..

6. Eevitaa

Eevitaa Bekend lid

4 sep 2007
    538
    0
    0
    Maar ik zie dat jij het ook al eventjes hebt mogen ervaren.. wat lijkt me dat erg, als het misgaat (hoe vroeg?)
    Aan de andere kant weet je dat alles werkt en dat jullie een vruchtbare combi vormen! Geeft toch wat meer zekerheid..
    Ik heb ook tegen mijn buik gezegd dat als alles goed is het maar lekker moet blijven zitten en dat als er een chromosoompje verkeerd zit oid het er NU maar uit moet komen!

7. Tigger84

Tigger84 Lid

5 okt 2007
    92
    0
    0
    Eindhoven
    @tezzz... ik heb ook het vermoeden dat ik er gewoon 1 heb overgeslagen, daarom wil ik vanaf dinsdag ff kijken met de ovutesten of er nog een eisprong aankomt

8. Eevitaa

Eevitaa Bekend lid

4 sep 2007
    538
    0
    0
    Allemaal veel liefs doorgestraald

Nu nog wat zonnestralen vangen!

9. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @eevitaa: thnx!
    @tigger: ben heel benieuwd wat je ovutests gaan doen! Ik heb ermee ontdekt dat mijn ei heel laat is (oftewel een korte lf), dus wie weet wat er bij jou uit de bus komt! Temp je ook? Kun je een beetje zien of je voor of na je ei zit... laat je het ons weten de komende dagen hoe of wat?

Liefs!

10. Tigger84

Tigger84 Lid

5 okt 2007
    92
    0
    0
    Eindhoven
    doe ik

mijn temp was gisteren 36,7 en vandaag 37,0
    Testen zijn vrijdag besteld en krijg ik dus morgen binnen

11. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    wauw tigger...jij laat er geen gras over groeien! Je begint nu meteen al met updaten! Hihi! Misschien betekent die tempstijging trouwens wel dat je vannacht je ei hebt gehad...(nu ik er over na denk...) Wel gesmept gisteren?

Ben benieuwd!

12. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    zo ik kom ook weer even om de hoek kijken..

en ik zie er 1 roze!! :D GEFELICITEERD!!

verder is het hier erg spannend zeg! hopen op nog meer roze

13. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    Hallo allemaal iedereen bedankt voor de felicitaties!
    En voor degene die nog op de wachtbank zitten...ik weet hoe lang het duurt dat gewacht...hopelijk kleuren jullie allemaal binnekort zo roze als maar kan! xx linda

14. Tigger84

Tigger84 Lid

5 okt 2007
    92
    0
    0
    Eindhoven
    Gister wel 2x gesmept :oops:

15. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Pffff wachten duurt lang blehhhh
    Ben blij als het morgenochtend is!

16. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Eevitaa, was even een paar uurtjes weg, maar bedankt! Begin nu wel heel benieuwd te worden wat het hier wordt... nog steeds geen roze/bruin/rood te bekennen. Wel af en toe wat ongikrampen, dus voorlopig probeer ik me nog maar in te stellen op een lange LF dit keer.
    In juni voelde ik eigenlijk niks, was er van overtuigd dat ik niet zwanger was. Na 2 of 3 dagen overtijd getest, positief (2x) en 2 dagen later alsnog ongesteld geworden (dus op 4w4d ofzo). Was toen ook wel heel moe, maar was ook het eind van het schooljaar, dus dat was wel logisch.

17. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Goedemiddag KLEP-SMPE'pers!

:idea: LINDA: GEFELICITEERD!!! SUPER ! Helemaal goed dat jij er nog wat roze in gegooid hebt!
    Even een dansje doen... ;) :whistle: \:D/ :whistle: =D> =D> =D> :whistle: \:D/ :whistle:
    :idea: Julita: WAAR BLIJVEN DIE FOTO'S.... ;) ben ook zoooooo benieuwd! net als Diaantje al zegt... show us the city and the sushi ;)
    :idea: Miepie en Daantje: morgen is jullie roze maandag! ;)
    :idea: Daantje: Is de silent mode al opgeheven? K*T he om ruzie te hebben met 't mannetje... Ben zo blij dat we die fase vorige week hadden en het nu weer helemaal goed is! Hoop dat jullie ook snel weer 'on good speaking terms' zijn! Dikke knuf! (en dat kwaaie heen en weer SMS'n ken ik... pfff maakt het eigenlijk altijd erger!)
    :idea: Beastie: Lekker zeg even een weekje met z'n allen op pad. Valt niet in je SMEP week, toch?, dus da's wel relaxed! Hoe'ist nu? Erg last van die :evil: :evil: ??? Volgende ronde gaat gewoon helemaal ROZE worden! Want dan kunnen we toch nog samen achter Miepie en Daantje aan!
    :idea: Tezzz: Volgens mij is het wel een heel gezellige boel daar bij jullie thuis! Lekker vaak feestjes vieren! Helemaal goed! Nu hopen dat je snel zelf de reden van een nieuw feestje bent! Succes met de zoektocht naar je ei! (hopelijk komt ie snel!, die van mij is dus vandaag geweest! en donderdag was mn test nog hartstikke negatief!)
    :idea: Diaantje en Mielenl: Lekker he die croissants... maar inderdaad misselijk makend! Ik had ze van de week ook en daarna was ik ook misselijk... en mn zusje ook... of het was van de jam van drie jaar terug uit mn kerstpakket... ;)
    Hoop dat jullie niet teveel last hebben van dat gezellige zwanger zijn!
    :idea: Eevitaa: Lekker even uitgewaaid? Heel goed! Even zelf genieten en beseffen wat er gaat komen! Lijkt me ook zo overdonderend om opeens zwanger te zijn . En inderdaad, als er iets mis is dan maar lekker direct de boel kwijt raken! Ook al is het niet leuk. Het is wel het beste!
    :idea: Tigger: Keep on SMEP'ing girl! That's the spirit! Hopelijk heb je gauw je cyclus weer in het gareel, of lekker knetter roze natuurlijk! DUIMERDERDUIM!

Zo, ik heb vast weer eeen heleboel lieve SMEPpertjes vergeten... SORRY! :oops:

Nou. hier even de laatste tussenstand:

Temp om 06:30 (kleine wakker) 36.0 (voordat ik ff ging peac'n)
    Temp om 10:30 36.5 (toen ik weer wakker werd en op ging staan)
    BMM stond bij douchen open en was zacht...
    Na 't SMEP'n vanmiddag (ik duwde wat zwemmers terug ;) :oops: voelde die dicht en hard... :x :( Ben benieuwd!
    We zullen zien over twee weken of het resultaat heeft gehad! En zo niet... dan was de SMEP in elk geval :thumup: ;) :oops:

18. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0

Was gewoon een traag ei hier... net flink wat roze afscheiding, dus morgen zal het feest wel gaan beginnnen :(.

19. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Miepie:

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!

Dat kán gewoon niet! Het ís gewoon niet zo! Ik heb het gewoon niet gehoord![​IMG]

20. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem

Deel Deze Pagina