Ik pendel in principe op de maand dat iemand positief test (dit kan inderdaad in dezelfde maand vallen)
Hahaha en het mooiste is dat dit zijn eerste werkdag is bij zijn nieuwe baas, dus hij wordt ingewerkt vandaag Arm mannetje van mij hahaha
Ja als ik naar mijn hubie kijk..ook nog helemaal in dromenland....vind me prachtig met die buik..kan er ook niet vanaf blijven..(das dan weer jammer....word er misselijk van als hij dat doet hihihi )...maar vind het echt geweldig ..heerlijk toch !
daantje: GEFELICIFLAPSTEERD!!! Wat een prachtige streepjes! Zo waren mijn streepjes ook bij m'n eerste! En toen heb ik niet eens nog een keer getest! Je bent gewoon zwanger! Yesssssssssssssssssssssssss! Haal dat blauwe maar weg hoor! zwanger zwanger zwanger \/ zwanger zwanger zwanger \/ zwanger zwanger zwanger \/ zwanger zwanger zwanger \/ zwanger zwanger zwanger \/ zwanger zwanger zwanger \/ zwanger zwanger zwanger \/ zwanger zwanger zwanger \/ JIPPIIIIIIEEEEE! (nou Yvett nog...voor nu dan...)
is goed...neem even de tijd 8) **snap volkomen dat je even helemaal aan het zweven bent ** weet je al wanneer je digitaal gaat testen?...als je om de hoek woonde was ik even langsgekomen heb er nog 2 digitale namelijk ik ga GO4baby wakker maken die hoort ook op het feest!
Ik heb nog een digitale liggen hier, dus heb geen idee wanneer ik die ga gebruiken (volgens mij nu nog iets te vroeg)
we worden gans de zwangerschap door de gynocoloog begeleid in het ziekenhuis. we moeten ook ter bevestiging bloed laten nemen.