oh ja, hubbie vanavond in 8baan geweest, ik ben uiteidelijk toch niet in geweest. Ik dacht als ik dan zometeen ongi word, dan zal ik nooit weten of het daardoor kwam of niet, en daar kan ik gewoon niet mee leven. Het had mss geen kwaad gekunt, maar ik voelde me er gewoon niet goed bij...
Kan ik me voorstellen. Wel jammer zo'n 8baan om de hoek te hebben en er komende 5/6 maanden ook niet in te mogen omdat je zwanger bent
haha.. ja eenbeetje wel, maar ik heb het er wel voor over hoor. En ik ben wel in het reuzerat geweest. We gaan trouwens woensdag verhuizen naar ons permanente huisje dus dan zitten we er niet meer dichtbij....
miepie, ik vind het zo jammer dat je ongi toch nog is gekomen. Ik hoop echt dat het supersnel raak is nu.
Ik zal uit kijk en naar een auto en een SMEP-eier-gloed Doe je goed...heb jij teminste alles er aan gedaan wat je had kunnen doen..of had kunnen laten in dit geval ivm 8 baan als je er niet goed bij voelt niet doen Nou afleiding genoeg bij jou denk ik zo
ja afleiding is er genoeg idd. Ik begin nu echt al een beetje te wennen, en ik ga waarschijnlijk samen met hubbie japanse lessen nemen.
Dank je... hoop ik ook, maar begin zo onderhand wel te twijfelen of er niet iets mis is met ons . Nou ja, eerst de 12 rondes maar volmaken en dan zien we wel weer verder. Heb nou in elk geval genoeg tijd om voor jou te duimen !
lief van je Miepie. Ik zat net te proberen fotos te verkleinen om ze in mijn album te zetten maar ik krijg steeds error... Vervelend zeg!
ok, thankx, daar ga ik morgen even kijken dan. Ik ben u heel moe, dus ga naar bed. Ik zie jullie morgen vroeg weer!Night night
Weltrusten... **blijft een beetje raar om je weltruste te wensen in de middag....ookal weet ik van die 7 uur **
@ Miepie: Volgende ronde ben jij zwnager, dat eis ik nu van jou hihihi @ pooh: Goed he hihihi ben zo trots! @ wieffie: Gek is het eigenlijk dat je inderdaad dat zwanger wordt als je een afspraak hebt gemaakt.
@daantje: en? Nog steeds hoog boven ons op je roze wolk? En ga je nog naar de gyn? Of juist niet meer? Ik zou wel gaan hoor! Is al moeilijk genoeg om er terecht te kunnen en lijkt me zo heerlijk om hun gezichten te zien als je zegt dat je zwanger bent! @ger: Jij hebt goed opgelet!
@ Tezz: Ik bel morgen even de dokter wat me nu moeten doen hihihi We hadden dit eigenlijk niet verwacht, maar ben ohh zo blij
@daantje: Volgens mij ben je ook juist nog veel blijer als je het niet had verwacht! Zeker als je al zo lang bezig bent! Is ook supercool natuurlijk...op de valreep lekker toch zwanger zijn...heheheh.
@ Tezzz: Ja dat is helemaal waar, stond helemaal perplex toen ik dat 2de streepje zag en later nog toen de digi-test zwanger aangaf. Heb me maar meteen beter gemeld op mijn werk, want ziet ernaar uit dat ik me toch nog even zo blijf voelen hihihi Vanavond ga ik het mijn ouders vertellen, heb een foto van de test gemaakt en bewerkt met: Jullie worden opa en oma, die geef ik vanavond
Goedemiddag dames, Wat kletsen jullie veel! Ben echt mijn halve werkdag bezig om bij te lezen. @ Daantje, onwijs gefeliciteerd, dat je maar keiveel mag genieten! (je hebt trouwens een pb'tje, niet direct op reageren, maar eerst ff bijkomen )