Hihi, moet je denk ik even met mijn mannetje gaan babbelen... die vertrekt 20/10 voor een week (en ik kan niet mee ) en hier is het nog steeds niet echt losgebarsten, dus ben bang dat mijn ei op z'n vroegst 21/10 zal zijn...
Hmmmm dan moet je hem maar ff grijpen zo net voor vertrek 1 zaadje is genoeg, en zaad kan best lang overleven
@daantje: phoe, wat snel! Ik heb bij mijn kids gewoon eerst de 12 weken afgewacht hoor! En nou ik hier op het forum al die verhalen lees over miskramen enzo, heb ik helemaal de neiging om te wachten met vertellen als het raak is! (als ik deze ronde zwanger raak, vertel ik het met de kerst!) Snap wel dat je je mond niet kan houden hoor! Toen ik net 6 weken zwanger was van m'n eerste (ik wist het toen pas een weekje) zat ik met vriendinnen te kletsen en op de een of andere manier wisten ze het meteen! Heb niks gezegd, maar ze wisten het tóch! En bij m'n tweede zeiden zowel mijn ouders als mijn schoonouders dat ze het al wel hadden gedacht! Maar ja, toen was ik ook hondsberoerd de eerste maanden... Maar heb het toch pas verteld toen ik 12 weken was!
he dames wat wordt er toch een hoop geschreven hier..... Ik ben al twee dagen duizelig en heb wat vochtverlies uit mijn tepel.....Dus ik zit een beetje in spanning misschien is het smeppen bij mij ook aangeslagen......Nou dames succes allemaal en allemaal je best doen
Daar hoop ik nou ook maar hard op, ja. Maar de kansen worden wel hoe langer hoe kleiner als die stomme maar niet echt willen komen. Had gisteren roze, vanmorgen een ieniminie beetje rood/roze (alleen bij afvegen/op tampon ) en nou weer niks...Pffffft.
@ Tezzz: Ja ben heel close met mijn ouders, wil graag dat ze het weten. Juist zodat als het fout mocht gaan ze me kunnen steunen. De rest hoort het later hihihi Hoop alleen niet dat ik zo snel groei als men moeder, want dan moet ik een smoes gaan verzinnen voor het aankomen hahahah
he bah miepie wat een slechte ei-planning! * ik begrijp dat je man niet bij de KLM werkt * Ik hoop voor je dat je een snel ei hebt deze maand! daantje, leuk, dat je het ook gelijk aan je ouders gaat vertellen! Toen ik positief testte was ik ook zoooo verrast (ondanks dat we al bijna 2 jaar bezig waren) en ik moest echt even wennen aan het idee! Pendel je trouwens ook op geslacht? en heb je jezelf ook gependeld? ik heb een idee wat de uitkomst was zooooo en wie is de volgende pink lady?
jaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaa, we moesten er even inkomen die eerste ronde, maar deze ronde gaan we voor die 40% hoor! (misschien wel meeer!) Nou gaat Heidi ook zwanger zijn! YES YES YES! edit: MIEPIE! JE BENT GEWOON TOCH WEL ZWANGER!ZIE JE WEL!
Op het moment zitten we op 4 rood, 4 roze, dus 50%! En Tezzz, I don't think so, komt alleen wat traag op gang hier, maar da's wel vaker zo .
hahaha ja zolang het nog niet compleet losbarst bij miepie doet ze ook nog mee (al staat ze al wel in het rood).....zou wel leuk zijn
@daantje: je hebt mooi mazzel hoor! We gaan de dikke-truien-tijd weer in! Heel handig om buikjes in te verbergen!
@ Miepie: Ik moet het gewoon kwijt het nieuws hahahaha zit nu al de hele dag adhd thuis whahaha Ik pendel eigenlijk niet voor mezelf, omdat je de pendel kan beinvloeden omdat je iets te graag wilt.
Haha, krijgt ze een klein Japannertje ! Meiden, ophouden, ik doe niet meer mee deze ronde... blijf gewoon rood! Volgende ronde beter.... (hoop ik )
PSSSSST: miepie is heel stiekum zwanger...kan zijn dat ze pas volgende maand haar posi test heeft...mannetje heeft heeeeeeel sloom zaadje afgegeven...doet er gewoon een maandje over om bij ei te komen...
haha daantje ik weet PRECIES hoe je je voelt hoor meis! ik was ook helemaal hyper.....maar als ik je een tip mag geven.....als je het nog niet vertelt dan is het ook wel een heel leuk geheimpje wat je met z'n tweetjes hebt. Maar je moet het natuurlijk helemaal zelf weten!
ZO! Miepie is helaas (nog) niet zwanger. Yvett daarentegen...is hartstikke misselijk....duzzzzzzzzz Morgen roze dinsdag?