@ tezzz: dat weet ik, dat weet jij maar zij denkt nog steeds dat ze ongesteld is.....en dan over 4 weken TOCH naar de juni-mama's verhuizen
inderdaad! Hebben we nu al, dat we mekaar soms aankijken en dan heerlijk kunnen grijnzen omdat we stiekem proberen! Als het raak is, is het zo'n heerlijk gevoel om ff dat geheimpje met elkaar te hebben!
hmmmm roze dinsdag, klinkt goed ik ben benieuwd, ik hou de augurken en de slagroom voor de zekerheid bij de hand
Meiden, als het jullie gerust stelt; ik heb nog iets van 8 testen liggen en wil er best één gebruiken om jullie uit de droom te helpen hoor!
getverdegetver! Ben 2 keer zwanger geweest, maar heb nooit (I REPEAT) NOOIT zin gehad in augurken met slagroom! Jaiks! (wordt spontaan misselijk!..zou ik zw...oh nee, nog geen ei gehad...)
O, en dat is een indrooglijntje! (zie het nu op foto pas, haha!) EDIT: Haha, geeneens een indrooglijntje; had per ongeluk die test van vorige week geplaatst ipv die van net !
ja, sorry hoor, maar ik had op mijn (zelfde) tests geeeeen lijntje hoor! Ook niet van het indrogen... edit: pvd! maar hoe kom je dan aan dat lijntje van vorige week?!?
Tezzz, de enige echte test van vandaag staat er nu... had net per ongeluk die van vorige week geplaatst...
Ben jij alweer een beetje bijgekomen van je feestweek, Tezzz ? En is je mannetje weer helemaal beter?
Vind ik heel raar je heb je kids wel verteld dat jullie bezig zijn en je verteld het wild vreemden.. ons duzzz ....maar niet je ouders en/of broer -zus? Juist omdat het zo vaak mis gaat wil ik het wel onze ouders vertellen..hun troost kan ik wel gebruiken Daarom wil ik het na 8 weken vertellen aan de vertrouwens persoon op me werk...voor als het mis gaat niet alles meteen hoef uit teleggen. Tegen woordig is het toch geen taboe meer als het in de eerste 3 maanden mis gaat...iedereen weet dat dat kan...iedereen hoopt van niet...in de rest van de 6 maanden kan ook nog veel gebeuren...wat is er leuker om het even...aantal dagen tot een paar weekje geheim te houden of in een kleine kring en dan verder vertellen...voorzichtig de kring uitbreiden