Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Hee goedemorgen allemaal!
    Vandaag een SMEP-rustdag dus ik ga vandaag maar eens wat anders doen ;)
    SMEP ze allemaal of rust lekker uit.
    Ik spreek jullie vanavond weer!

2. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Hee SMEPpertjes!
    Ik heb vol bewondering dit oergezellige topic gelezen net :-D
    Ben echt heel erg benieuwd wat de resultaten gaan zijn!
    Jammergenoeg kan ik niet meedoen, want mijn lief en ik klussen maar ongeveer 1 keer per week :( En dit ligt niet aan mij ;)
    Lang verhaal...

Nou dames, SMEP ze en ik blijf hier nog even meelezen als dat mag.

3. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Nathalie, natuuuuurlijk mag je meelezen, en mee kleppen als je wil al doe je niet aan SMEP!
    Ik kan ook niet wachten op de resultaten!
    veel succes met je eerste ronde!

4. Yaya1

Yaya1 Lid

17 jul 2007
    94
    0
    0
    Go4baby: Nee helaas is het niets geworden deze derde ronde. Ben al weer ongi (had de langste cyclus aangehouden en mijn banner nog niet aangepast) ga ik nu doen[/quote]

5. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    goede morgen dames.
    vandaag is voor mij weer een smep dag al denk ik wel dat ik mijn ei al gehad heb van de week.
    begin eeen beetje jeuk oon borsten te krijgen maar daar hou ik me nog niet helemaal mee vast.

6. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Vandaag rustdag..mannetje dacht dus dat ie na gister klaar was :confused: ....Neehee morgen nog een keer probeeren en daarna voor de fun! Ook belangrijk ;)

7. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Hallo, hallo,

Nou, die verdraaide ovutesten zijn er nog steeds niet, dus ik heb alleen maar zaterdag kunnen testen met mijn overgebleven laatste testje in huis. En die was negatief. Maar ik had zaterdag wel heel de dag kleine steekjes in mijn buik, en daarna niet mer. Dus nu weet ik niet of ik nu m'n ei gemist heb of niet. Zaterdag had ik ook iets dat ik nog nooit heb gehad: heel veel slijm, maar echt ondoorzichtig wit. Wie weet wat dit is?

8. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Zooooooo, was ze weer...

Hier vandaag aan de test...sta op knappen onderhand...maar was vanmorgen vergeten (ja hoe is het mogelijk !)dat ik moest testen...
    Dus maar ff op mijn tanden bijten en uit de buurt van kletterende kranen en vijvers blijven hahahah
    pfffff...er over schrijven helpt ook niet echt..[​IMG]..

Heb wel slijm met bruine afscheiding...heel vaag..had het de vorige cyclussen ook op exact de zelfde dag... :confused:
    Ben echt heel benieuwd of het iets met mijn ei temaken heeft...we zullen straks zien....maar ei of geen ei...gesmepd word er vanavond weer....hubbie weer helemaal happy...vind dat om en om smeppen eigenlijk maar niets hahahah

9. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Hahaha, het is wat met die ovu testen. Ik ben benieuwd hoe lang ik het op kan houden. Is wel een goede oefening voor je blaas! Als we dan eens een keer heeeeel lang moeten rijden en er geen fatsoenlijke toilet in de buurt is, dan hebben we er profijt van. Wij kunnen dan naar zuid spanje rijden zonder ook maar 1 keer naar het toilet te gaan!

Beastie, het wordt nu spannend. Ben jij de eerste die kan laten zien of je bij de 40% hoort?

Doei

10. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Ik dacht het wel...Rainstarr is eerder maar heeft nog niet echt gesmept... Tot nu toe hebben we het wel netjes gedaan volgens mij ;) nou ik ben netzo benieuwd als jij :D

11. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    kon het niet meer ophouden....heb het 3 uur volgehouden...test was negatief...maarja..zit ook pas op dag 10...morgen weer een dag hahaha

12. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Dan weten we wanneer iedereen aan de beurt is...

13. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    als ik in mijn volgende cyclus zit gaan we beginnen met tempen.
    misschien dat ik erzelf nu wat wijzer van wordt en mijn lichaam een beetje ga begrijpen.

14. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    hoi, ik heb dit altijd voor of na m'n ei. Maargoed dat helpt je natuurlijk voor geen centimeter. Ik heb hetzelfde als jij. Als mijn testje niet over de komende 3 dagen positief word begin ik toch te twijfelen of ie niet al geweest is...

15. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Wel fijn zo'n lijstje met de NOD. Ik zit er ergens tussenin. Voor sommigen begint het ook echt al bijna spannend te worden.

Ooooooooh ik moet nog zo lang wachten...

16. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Ja meis, dat is het ergste he..dat wachten...mijn ei moet nog komen (als het goed is )...maar wil eigenlijk niet meer wachten tot het zover is en je wellicht kan gaan testen....
    nouja..gewoon door klussen...gat de tijd lekker snel hahaha

17. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    hey meiden, weer negatief mijn ovu-test. Dat word dus een langere cyclus...Ik hoop evengoed wel dat ik mijn ei vind!

18. morgaantje

morgaantje Actief lid

5 okt 2006
    449
    0
    0
    adviseur
    @julita hoop dat je snel je ei vind meid ik ga voor je duimen!
    @diaantje het oefenen is idd ook heel erg leuk maar word toch extra leuk als je je ei gevonden hebt!

Ik heb hem dus niet afgelopen zaterdag maar zaterdag ervoor gevonden nadeel is alleen wel dat ik nu zo onwijs zenuwachtig ben kan echt niet wachten om te kunnen testen.... maarja volgens mij is het het meest verstandig om dit pas komende zaterdag te doen 14 dagen na ei of weet iemand of het eerder kan?

19. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Hmmm....dan zou het inderdaad kunnen dat mijn ei zaterdag was (dag 14). Ik had op diezelfde dag namelijk de hele dag kleine steekjes in mijn buik en dat is volgens mij ook een teken van een ei. Als dat zo is, dan hebben we het wel goed gedaan, want we hebben zaterdag en zondag geklust, en als we vandaag dan ook klussen, dan hebben we het volgens de SMEP-methode gedaan, maar dan zonder ovutesten. Dat wil dus zeggen dat ik nu op de wachtbank moet gaan zitten....zal mij benieuwen!

20. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Oh ja, maar ik had wel een negatieve ovutest zaterdag....ik snap er niets meer van.

Deel Deze Pagina