Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Hee Coco!

Nog gefeliciteerd met je hubbie! Lekkere verjaardag gehad?

Hoop dat je morgen lekker ROZE bent! (als after B-day present! ;)) (het belooft morgen roze te worden met o.a. Yvett en vast nog een paar, waarvan jij ook een hele grote kanshebber bent! ;))
    Slaap lekker!

PS: ALLEMAAL:
    Heb mn kaartje weer in mn album voor wie mn enorme temp stijging wil zien... :(

2. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ik geloof dat ik zwanger ben.

Moest plassen en heb m'n plasbakje erbij gepakt, omdat ik gewoon heel nieuwschierig was. En de CB gaf toen een hele lichte 'plus'. Gelijk mn man wakker gemaakt en hem laten kijken. Hij kon het amper bevatten met z'n slaperige oogjes, maar toen ie helderder werd zei hij dat ik nog een test moest doen. Ik dus meteen zo'n testje van hier van de site in m'n bakje gedaan, en samen ernaar blijven turen... en deze werd heel licht roze.

We hebben even samen nog een bakkie thee gedronken, en niks anders kunnen doen dan naar de testen blijven staren. Hubbie is nu weer naar bed, hij gaat er morgenochtend vroeg uit om nog een test te kopen, zodat ik nog een test kan doen met ochtendurine.
    Ik vind het nog veel te onwerkelijk om te geloven. Snap er echt niks van. 4 dagen geleden negatief getest, terwijl ik toen al megaveel dagen na mn ei zat. Ook niks geen symptonen. Ik voel me echt absoluut niet zwanger. Ik hoop echt dat ik morgenochtend wakker wordt en me zo beroerd voel dat ik moet overgeven, misschien dat ik het dan een klein beetje kan geloven. Hopelijk is de test morgenochtend wat duidelijker. Ooh, ik kan het echt niet geloven!

3. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    O, en nu kan ik niet slapen van de opwinding, en ik baal ervan dat er niemand meer wakker is op dit tijdstip om het nieuws mee te delen, terwijl dat eigenlijk heel logisch is, want het is al bijna kwart voor 3. ;)
    Ik ga zo nog even proberen wat te lezen, ben in een leuk boek bezig, maar weet zeker dat ik de slaap niet kan vatten vannacht.
    Ben helemaal hyper, en kan niet wachten om morgenochtend weer een test te doen, die hopelijk wat duidelijker is.

4. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Coco! Ik hoop dat je supersnel een vette posi ebt, al denk ik dat je gewoon hartstikke zwanger bent! Alvast een voorzichtige felicitatie hier.

Wanneer komt Silla terug meiden? Weten we dat?
    @Miepie en Mielenl, ikke volgende roze: JA GRAAG!
    @Tezzz, zou leuk zijnj als je de laatste dag van vakantie kon testen. Posi natuurlijk dan.
    Ik kom later weer even kijken als jullie er weer zijn!

5. Ger78

Ger78 Actief lid

29 sep 2007
    281
    0
    0
    Goedemorgen coco,
    EN? EN? EN? EN? EN? EN? EN? EN? EN? EN? EN?
    Spannend hoor! Het zal ons toch niet gebeuren dat we 2 dagen achter elkaar een roze feestje hebben?
    @Julita: Ook goedemorgen, ik ben weer vroeg....
    @Go4baby: Is het een goed tempkaartje? Ik heb er niet zoveel verstand van :(

Hier weinig nieuws, niet gesmept gewoon wachten..... Nou, fijne dag allemaal.

6. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    He Coco, mag ik je dan alvast voorzichtig feliciteren. Je zit al zoveel dagen na je ei dat het ook eigenlijk gewoon niet anders kan dus: GEFELICTEERD!

Hier nog steeds geen ei, ik begin ook gewoon te twijfelen of die nog komt. Kun je een maand overslaan?

Nou, ik ga weer aan het werk.

Doei

7. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    tsja coco, sommige mensen liggen op dat onchristelijke uur op twee oren ;) :D

maar van mij alvast een voorzichtige gefeliciteerd en ik hoop dat je zometeen een dikke vette streep hebt!

jippie! alweer een pink party!

8. rainstarrr

rainstarrr Niet meer actief

Goedemorgen dames!
    Ik ga weer ff checken welke mensen er roze zijn geworden! (er zijn in de tussentijd maar 60 pagina's bijgekomen, maar toch ;))
    Ik heb nog steeds mijn pc niet terug :'(

9. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    goedenmorgen :D

Ooooooww... wat spannend Coco....komt wel vaak voor hoor dat de HCG hormoon even de tijd nodig heeft om via bloed in je urine te komen...niet heel raar hoor. ;) **ik zei toch dat okt een super smep maand werd!!**

Julita...Silla komt 12 okt terug van vakantie...ik weet ook alles :rolleyes: pffff

Leentje...ja dat kan een ongi overslaan....maar zou het niet een laat ei zijn ivm huizen gedoe?? Weet wel dat je zei dat je geen stress had maar misschien onbewust? ** ik riep met me bruiloft ook dat ik geen stress had...voelde ook niet zo...was wel een week later dan normaal ongesteld :( **

Mielenl...hoe is het met onze MOAS :D

10. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    SMEPpers voor s(m)eptember:

Mielenl \:D/ (alias MOAS*)(ronde 7, 1x SMEP)
    Diaantje17 \:D/ (ronde 4, 1x SMEP)
    WishfulDreaming \:D/ (ronde 5, 1x SMEP)
    Pebbels \:D/ (ronde 8, 1x SMEP)
    Fiona23, \:D/ (ronde 2, 1x SMEP)

32 SMEP - kandidaten
    27 Ongi.... 5 Zwanger.... 15,63% zwanger
    * MOAS => Mother of all smeppers! ;)
    ******************************************************************************************

SMEPpers voor oktober:

1. Silla, ronde 20 - NOD 1 okt
    2. Ktje \:D/ (ronde ?, 1x SMEP)
    3. Yvett, ronde 1 - NOD 1 okt
    4. Eevitaa \:D/ (ronde 1, 1x SMEP)
    5. Sunnycloud, ronde 17 - NOD 3 okt
    6. Morgaantje, ronde 11 - NOD 3 okt
    7. Coco, ronde 6 - NOD 5 okt
    8. Linda221 \:D/ (ronde 1, 1x SMEP)
    9. Beastie, ronde 5 - NOD 5 okt
    10. Daantje82 \:D/ (ronde 11, 2x SMEP)
    11. Miepie80, ronde 8 - NOD 6 okt
    12. Yuna28, ronde 3 - NOD 10 okt
    13. Julita, ronde 8 - NOD 12 okt
    14. Marieke1610, ronde 10 - NOD 12 okt
    15. Heidi77, ronde 3 - NOD 13 okt
    16. Erannick, ronde 13 - NOD 14 okt
    17. Butterfly1, ronde 6 - NOD 14 okt
    18. Leentje79, ronde 8 - NOD 16 okt
    19. Kirstenvf, ronde 2 - NOD 17 okt
    20. Sarientje, ronde ? - NOD 17 okt
    21. Joli, ronde11 - NOD 18 okt
    22. AngeliqueVugts, ronde 6 - NOD 18 okt
    23. Elfje Arwin, ronde 5 - NOD 18 okt
    24. Go4Baby, ronde 5 - NOD 22 okt
    25. Ger78, ronde 2 - NOD 22 okt
    26. Nin0, ronde ? -NOD 22okt
    27. Dip, ronde 4 - NOD 24 okt
    28. Lauwtje, ronde 4 - NOD 24 okt
    29. Yaya1, ronde ? - NOD 25 okt
    30. Tezzz, ronde 4 - NOD 26 okt
    31. Zico, ronde 12 - NOD 27 okt
    32. Rainstarrr, ronde 9- NOD 28 okt
    33. SheDevil, ronde 17 - NOD 28 okt
    34. Sunnycloud, ronde 18 - NOD 28 okt
    35. CynthiaB, ronde 4 - NOD 29 okt
    36. Klavertje44, ronde 8 - NOD 30 okt

36 SMEP - kandidaten
    4 Ongi.... 4 Zwanger.... 2 Negatieve test... 1 Twijfel.... ?% zwanger
    ******************************************************************************************

SMEPpers voor november:

1. Beastie, ronde 6 - NOD 1 nov
    2. Daantje86, ronde 10 - NOD 1 nov
    3. Miepie80, ronde 9 - NOD 2 nov
    4. Wieffie, ronde 7 - NOD 16 nov

:idea: Coco je bent blauw! :thumup:

11. heidi77

heidi77 Bekend lid

12 aug 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    tezz ik hoop ook dat ik zwanger ben ben nog altijd duizelig dacht vanmorgen even dat het weg was maar nee daar was het weer......Dus ik hoop het zo maar ja zeker weten doe je nog niet he,,,,,gr heidi

12. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    hmmm nou beastie....ik riep elke keer maar dat ik helemaal niet misselijk was.....maar de laatste week slaat het in volle hevigheid toe! Nog steeds niet boven de pot gehangen * even afkloppen * maar ben vanmorgen ook weer zo misselijk! bah!

maar het goede nieuws.....ik zit al bijna op 1/3! jippie!

13. heidi77

heidi77 Bekend lid

12 aug 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    De enige symptomen die ik tot nu toe heb is da duizelig zijn en vocht uit mijn tepel dus weet niet of het wat oplevert.....Ik zou wel graag een beetje misselijkheid erbij hebben dat zou weer een stukje meer het gevoel geven.Een vriendin van mij is nu al kotsmisselijk en die heeft ook de 13de haar nod....Ik was bij nanouk wel altijd misselijk bij tessa niet ben ik nooit misselijk geweest.....
    Nou ik ga ff broodje eten en koppie thee doen....gr heidi

14. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Als je nu pas misselijk wordt heb je het op je piek qua HCG hormoon volgens mijn....dus neemt weer snel af..laten we hopen.....anders ben je wel misselijk omdat je beeb groot wordt en tegen je maag aan zit te duwen... :pale:

Heerlijk bijna in het 2de trimester...feestje? :D ;)

15. Tigger84

Tigger84 Lid

5 okt 2007
    92
    0
    0
    Eindhoven
    @coco, vanaf hier ook alvast een voorzichtig gefeliciteerd.

Ik kan niet wachten tot mijn ongi's er eindelijk zijn. Dan kan ik tenminste weer aan de slag.
    Als de :evil: :evil: er volgende week nog niet zijn dan ga ik een afspraak maken met de ha. Ik had 25 september ongi moeten worden, maar na 2 weken nog steeds niet en nog steeds nega testen.
    Morgen weer eentje doen, maar ik weet wel zeker dat die ook nega is.

16. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Coco spannend, hier ook alvast een voorzichtige feli! hoop dat je vandaag ook weer een plus of 2de streep krijgt ;)

17. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    En zo is het! Ga jij dan idd maar naar de ha...gelijk heb je je hebt netjes afgewacht...en wie weet... ;)

18. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    ik heb volgens mij echt last van mijn spijsvertering op dit moment ('s avonds ook veel last van mijn maag en maagzuur etc).....vrijdag over 2 weken weer naar de gynaecoloog dus dan vraag ik wel waar het aan kan liggen....

en een feestje slaan we natuurlijk niet af he beastie!

19. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    tigger....kan me voorstellen dat je dan liever gewoon ongesteld wordt, dan weet je tenminste waar je aan toe bent! Hoop voor je dat ze niet lang meer op zich laten wachten meis!

20. Tigger84

Tigger84 Lid

5 okt 2007
    92
    0
    0
    Eindhoven
    Mijn vriend heeft allemaal theorien over te weinig hcg aanmaken, te langzaam, etc

Ik zeg gewoon, heb een cyclus overgeslagen (laatste paar waren rond 25 dagen) en wil nu verder

Deel Deze Pagina