idd zelfbescherming en een stuk of 6 testen die nega zijn Maar hoe is het allemaal met jullie op deze vroege ochtend? Ik wordt geacht aan het werk te zijn (werk op de technische helpdesk van een computer/printer/fotocamera producent), maar er komen geen telefoontjes voor me binnen. Ben nu lekker vanalles aan het nalezen op de site en aan het uitvogelen hoe alles werkt met tempen.
MOAS leuk dat je toch vaak hier bent te zien! Vervelend dat je misselijk bent, i khoop dat het is wat Beastie zegt en dat het zometeen weer afneemt
Ja wat ga je doen?? weet dat je danst...iets daarmee...lesgeven ofzo?? **wij zijn zeker niet nieuwschierig**
jup, in Tokyo. Ik moet dus nog even een baantje zoeken maar eerst was mij gezegd dat het niet mocht met het visum dat ik heb. Ik dans dat klopt, maar ik denk niet dat ik daar al les in kan geven... Dat word iets klein denk ik, ik spreek natuurlijk geen Japans dus dat zal niet makkelijk worden...
Iets met toeristen want je spreekt natuurlijk perfect engels! **neem eigenlijk aan dat je met je mannetje engels praat...omdat ie peruaan is of niet??**
Zou wel leuk zijn julita! Heb je wat te doen én pik je de taal misschien ook iets sneller op! @coco: en, En, EN? @de rest: hebben we vandaag alweer een roze feestje? Het kan niet op! Wie heeft de kaarsjes van de taart verstopt? De slingers hangen hier nog, maar kan de kaarsjes niet meer vinden...
net even met assistent huisarts gebeld over dat vocht uit tepel en duizelig zijn en die zij dat ik eerst maar eens moest afwachten of ik ongi werd want het kon ook zijn dat ik misschien wel zwanger was dus als ik ong werd moest ik even terug komen als het dan nog was..... Ik wil zo graag uitsluitsel kan niet wachten en de dagen duren nu zo lang nu ik alleen ben......Bllllhhh
mijn engels is in orde maar ik spreek spaans met mannetje er staan alvast een paar fotootje in mijun album als jullie willen kijken hoor!
Goodmorning! Coco! Jij bent natuurlijk gewoon zwanger! Het regent echt zwangerschappen deze maand! Geweldig hoor. Nu wij nog ! p.s.: ov tst was weer lekker negatief gisteren. Ik heb nog ongeveer een week om een pos test te krijgen, anders wordt m'n cyclus langer dan de vorige...