@ cynthia vervelend hoor dat je weer een langere cyclus gaat krijgen.....misschien is het een troost, ik had een cyclus van 31 met een eisprong op CD 19 a 20 dus wie weet als je vandaag of morgen een positieve ovu test hebt.... @heidi ohhh ik weet hoe je je voelt hoor.....ik had ook naar het zh gebeld in de hoop dat ik bloed mocht laten prikken maar op dat moment zat ik precies op mijn NOD! ik kon gewoon niet wachten totdat ik het zeker wist.....zei die assistente dus dat ik een paar dagen later maar langs moest komen als ik dan nog niet ongi was geworden.....grrrrr daar had ik op dat moment toch niks aan! Meis sterkte met afwachten en ik hoop dat je over een paar dagen een dikke vette streep op je test hebt!
leuk julita, ik hoop dat je iets leuks kunt vinden, lijkt me helemaal niks om hele dagen thuis te zitten, helemaal in een vreemd land!
Tja, elke dag is er weer een van hoop zullen we maar zeggen. Voor de een is het hoop op een positieve ovutest, voor de ander hoop op een positieve zw. test en voor de volgende is het hoop op een regelmatige cyclus en een naderende ongi. Iedereen heeft wel wat. Zo voelen we ons toch weer wat beter begrepen! Ben benieuwd of je een leuk baantje in Japan kan vinden Julita!
Cynthia B, ik ga samen met je op zoek naar een ei. De vorige keer zat er tussen mijn pos test en mijn menstruatie 11 dagen, dus als de test vandaag positief is dat zit ik op mijn langste cyclus, de vorige keer had ik al een pos test op dag 19. Ik word er een beetje kribbig van. Het zal zeker kunnen dat ik onbewust toch een beetje gestresst ben in verband met de aankomende verhuizing, maar de laatste keer dat mijn cyclus zo lang was, had ik vakantie. Maar ik geloof zeker dat het scheelt. Julita, fijn dat je mag werken, heb je trouwens al veel sushi op? Beastie, ben je bouwkundig tekenaar? Mijn vriend is dat (ook) en ik ben bouwkundig adviseur. Heid, je maakt het wel spannend, succes! Zo, ik ga weer aan het werk, doei!
@julita, ga je ook foto's maken van je huisje? Ben een beetje nieuwsgierig hoe dat er dan uitziet... Ik wens je heel veel succes met het vinden van een leuk baantje Hier is het nog steeds rustig op het werk Mijn temp was vanochtend wel gekelderd naar 36.4. Ik hoop dus ook dat de ongi's nu op de loer liggen
Goede morgen meiden... @ COCO...alvast een voorzichtig gefeliciteerd hoor, kan niet anders..enne streepje is streepje ! \/ \/ \/ @JULITA, leuke foto's meis, zo anders ..heerlijk lijkt het me...voor even dan he..zou mijn familie teveel missen denk ik...maar vind het stoer hoor! Hoop dat je gauw een baantje vind..wellicht bij een engelstalig/spaanstalig bedrijf...bedrijven zat zou je zeggen he? @ CYNTHIA...hoop dat je een niet al telange cyclus krijgt..we wachten al zolang op alles...dus een korte cyclus mag wel..duim voor je meis! @MIELEN...hoop dat het gauw afneemt voor je (de misselijkheid..)..ik slaap al bijna 2 weken niet normaal aan 1 stuk door, misselijk, bandenpijn..pffff.....ben het onderhand al zat ..en we moeten nog zolang hihihihi Voor de rest..moet alles nog terug lezen... Happy egg hunt !! word het niet onderhand tijd voor een eigen SMEP MAMA'S TOPIC ?
ik had eerst 2 dagen voor NOD gestest met een heeeeeel licht streepje, daarna op mijn NOD met hetzelfde streepje (achteraf was hij wel iets donkerder), pas 1 dag na NOD een duidelijke streep. ze staan allemaal in mijn album, kun je vergelijken
hoi diaantje! Hoe gaat het met je vandaag? Iets beter? Wij wachten ook nog op jou laatste buikfoto hoor!
Goedemorgen allemaal! COCO: GEFELICITEERD!!!! Het klinkt in elk geval echt genoeg om al in het roze te zetten Ik wacht vol spanning op je volgende test. En als het vandaag niets wordt, dan morgen wel @ Julita: JOEHOE, foto's kijken! Heerlijk, krijg helemaal de kriebels om direct langs te komen! Geniet er maar van! *en natuurlijk kijk ik uit naar meer foto's* Hoop dat je inderdaad snel een leuke baantje kunt vinden! Ook goed voor de sociale contacten! Enne cursus Japanse Dans ofzo? Ohhh meis geniet er maar van zo'n kans om daar een tijd te wonen! @ Cynthia & Leentje: dat ei komt wel hoor. Twee dagen voor mn positieve test was het bij mij ook nog helemaal negatief! En wie weet toch een beetje vertraagd door verhuizingen en ramadan. Een ander (tijdelijk) leefpartroon schijnt echt invloed te hebben. Dus dames, ik duim voor mooie eieren! En ik zou zeggen: keep on SMEP'ing in the meantime! @ alle wachters op ROZE: inhaken en zingen maar... Hoe is het nou met Yvett? Iemand al van haar gehoord? En nog een paar daagjes en dan is Silla er weer! @ Mielenl & Diaantje: ohhh dames heb zo te doen met die misselijke vlagen van jullie! Hoop echt dat dat heel snel over is! @ Iedereen die ik vergeten ben: dikke knuf! Ik ga douchen enzo... Tijd om aan het werk te gaan!
@go4baby, ik had vorige week een dans klas genomen die totaal in het japans was, was ook wel lachen! Ik geloof dat ik vanaf de 19de gratis klassen japans op de universiteit kan nemen. Mijn mannetje en ik zijn van plan om er samen naartoe te gaan. Komt helemaal goed!
SMEPpers voor s(m)eptember: Mielenl \/ (alias MOAS*)(ronde 7, 1x SMEP) Diaantje17 \/ (ronde 4, 1x SMEP) WishfulDreaming \/ (ronde 5, 1x SMEP) Pebbels \/ (ronde 8, 1x SMEP) Fiona23, \/ (ronde 2, 1x SMEP) 32 SMEP - kandidaten 27 Ongi.... 5 Zwanger.... 15,63% zwanger * MOAS => Mother of all smeppers! ****************************************************************************************** SMEPpers voor oktober: 1. Silla, ronde 20 - NOD 1 okt 2. Ktje \/ (ronde ?, 1x SMEP) 3. Yvett, ronde 1 - NOD 1 okt 4. Eevitaa \/ (ronde 1, 1x SMEP) 5. Sunnycloud, ronde 17 - NOD 3 okt 6. Morgaantje, ronde 11 - NOD 3 okt 7. Coco \/ (ronde 6, 1x SMEP) 8. Linda221 \/ (ronde 1, 1x SMEP) 9. Beastie, ronde 5 - NOD 5 okt 10. Daantje82 \/ (ronde 11, 2x SMEP) 11. Miepie80, ronde 8 - NOD 6 okt 12. Yuna28, ronde 3 - NOD 10 okt 13. Julita, ronde 8 - NOD 12 okt 14. Marieke1610, ronde 10 - NOD 12 okt 15. Heidi77, ronde 3 - NOD 13 okt 16. Erannick, ronde 13 - NOD 14 okt 17. Butterfly1, ronde 6 - NOD 14 okt 18. Leentje79, ronde 8 - NOD 16 okt 19. Kirstenvf, ronde 2 - NOD 17 okt 20. Sarientje, ronde ? - NOD 17 okt 21. Joli, ronde11 - NOD 18 okt 22. AngeliqueVugts, ronde 6 - NOD 18 okt 23. Elfje Arwin, ronde 5 - NOD 18 okt 24. Go4Baby, ronde 5 - NOD 22 okt 25. Ger78, ronde 2 - NOD 22 okt 26. Nin0, ronde ? -NOD 22okt 27. Dip, ronde 4 - NOD 24 okt 28. Lauwtje, ronde 4 - NOD 24 okt 29. Yaya1, ronde ? - NOD 25 okt 30. Tezzz, ronde 4 - NOD 26 okt 31. Zico, ronde 12 - NOD 27 okt 32. Rainstarrr, ronde 9- NOD 28 okt 33. SheDevil, ronde 17 - NOD 28 okt 34. Sunnycloud, ronde 18 - NOD 28 okt 35. CynthiaB, ronde 4 - NOD 29 okt 36. Klavertje44, ronde 8 - NOD 30 okt 36 SMEP - kandidaten 4 Ongi.... 5 Zwanger.... 3 Negatieve test... 0 Twijfel.... ?% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers voor november: 1. Beastie, ronde 6 - NOD 1 nov 2. Daantje86, ronde 10 - NOD 1 nov 3. Miepie80, ronde 9 - NOD 2 nov 4. Wieffie, ronde 7 - NOD 16 nov Coco ...als iedereen vind dat je ROZE bent maak ik je ook ROZE
Goedemorgen dames, Kon me eigen niet inhouden net en heb getest, helaas zwaar negatief, nu zit ik ook nog niet op nod maar toch, ik denk dat me lichaam een spelletje speelt ik ga niet meer testen tot ik een week overtijd benzei ik heel stoer