eens zal het lukken, maar dan vraag ik me toch af waar komen die klachten vandaan, zoals een soort ongi pijn maar dan anders, heel erg koud terwijl ik geen koukleun ben, heel veel slapen
oke meiden, heb de laatste 2 foto' s er op gezet... nog ff wat HCG voor erannick ***************************************************** ***************************************************** ***************************************************** ***************************************************** ***************************************************** ***************************************************** ***************************************************** hopen dat het helpt meis !
Welkom! Hoe meer smeppers hoe meer vreugd!! Sterkte deze nieuwe ronde! Kom zo weer terug als ik alles gelezen heb........
thanx meis, het is dat we weten dat het geen 2 zijn...en het leuke is ik val alleen maar af..maar buikje en b(.)(.)bs groeien gestaag door.. Jac zei gisterenavond nog....man over een paar maanden kunnen we je takelen...
Haha....als het gewichtsverlies dan maar blijft ook als de baby al geboren is, dan is dat ook nog mooi meegenomen!
SMEPpers voor s(m)eptember: Mielenl \/ (alias MOAS*)(ronde 7, 1x SMEP) Diaantje17 \/ (ronde 4, 1x SMEP) WishfulDreaming \/ (ronde 5, 1x SMEP) Pebbels \/ (ronde 8, 1x SMEP) Fiona23, \/ (ronde 2, 1x SMEP) 32 SMEP - kandidaten 27 Ongi.... 5 Zwanger.... 15,63% zwanger * MOAS => Mother of all smeppers! ****************************************************************************************** SMEPpers voor oktober: 1. Silla, ronde 20 - NOD 1 okt 2. Ktje \/ (ronde ?, 1x SMEP) 3. Yvett, ronde 1 - NOD 1 okt 4. Eevitaa \/ (ronde 1, 1x SMEP) 5. Sunnycloud, ronde 17 - NOD 3 okt 6. Morgaantje, ronde 11 - NOD 3 okt 7. Coco \/ (ronde 6, 1x SMEP) 8. Linda221 \/ (ronde 1, 1x SMEP) 9. Beastie, ronde 5 - NOD 5 okt 10. Daantje82 \/ (ronde 11, 2x SMEP) 11. Miepie80, ronde 8 - NOD 6 okt 12. Yuna28, ronde 3 - NOD 10 okt 13. Julita, ronde 8 - NOD 12 okt 14. Marieke1610, ronde 10 - NOD 12 okt 15. Heidi77, ronde 3 - NOD 13 okt 16. Erannick, ronde 13 - NOD 14 okt 17. Butterfly1, ronde 6 - NOD 14 okt 18. Leentje79, ronde 8 - NOD 16 okt 19. Kirstenvf, ronde 2 - NOD 17 okt 20. Sarientje, ronde ? - NOD 17 okt 21. Joli, ronde11 - NOD 18 okt 22. AngeliqueVugts, ronde 6 - NOD 18 okt 23. Elfje Arwin, ronde 5 - NOD 18 okt 24. Go4Baby, ronde 5 - NOD 22 okt 25. Ger78, ronde 2 - NOD 22 okt 26. Nin0, ronde ? -NOD 22okt 27. Dip, ronde 4 - NOD 24 okt 28. Lauwtje, ronde 4 - NOD 24 okt 29. Yaya1, ronde ? - NOD 25 okt 30. Tezzz, ronde 4 - NOD 26 okt 31. Zico, ronde 12 - NOD 27 okt 32. Rainstarrr, ronde 9- NOD 28 okt 33. SheDevil, ronde 17 - NOD 28 okt 34. Sunnycloud, ronde 18 - NOD 28 okt 35. CynthiaB, ronde 4 - NOD 29 okt 36. Klavertje44, ronde 8 - NOD 30 okt 36 SMEP - kandidaten 4 Ongi.... 5 Zwanger.... 3 Negatieve test... 0 Twijfel.... ?% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers voor november: 1. Beastie, ronde 6 - NOD 1 nov 2. Daantje86, ronde 10 - NOD 1 nov 3. Miepie80, ronde 9 - NOD 2 nov 4. Liesje76, ronde 4 - NOD 5 nov 5. Wieffie, ronde 7 - NOD 16 nov Natuurlijk Lies! je staat erbij en heel veel suc6
Hallo allemaal... dank voor de vele felicitaties. Heb vanmorgen geen nieuwe test meer gedaan. Mannetje was vroeg op pad gegaan vanochtend, maar Kruidvat was om 8 uur nog niet open. Toen is ie zelfs naar de Albert Heijn gegaan, maar daar verkopen ze die dingen natuurlijk niet, weet hij veel... Zit nu wel te twijfelen of ik alsnog even naar drogist loop om een test te halen, wil graag een donkere streep zien. Maarja, de testen gisterenavond waren gewoon positief allebei, daar valt niks meer over te zeggen. Dus oke, het hoge woord mag eruit; ik ben zwanger... in ronde 6, na één ronde smeppen.
nou meis...zal je uit de droom helpen hihihihi met de oudste was het er zo af..echt super..zat zelfs onder mijn gewicht voor de zwangerschap...met de 2e was het over...het bleef eraan..tot ik aan de SB ging...wil met deze er echt wel werk van maken na de bevalling...is voor mijn reuma ook beter om niet zwaarder tezijn... maar tot dan , wil ik heerlijk genieten van mijn DIKKE BUIK hahahah, is wel grappig dat mensen dan kijken..en zie twijfelen..HUH is ze nou zwanger of is ze dik hihihihi
nou hier zit ik met duizeligheid in mijn hoofd en een brok in mijn keel af en toe kokhalsneigingen.....lekker hoor...We wachten nog maar lekker af en straks even lekker op bed...ik blijf maar boeren...gr heidi