Nee ik ben niet aan het lijnen, voorlpoig niet, Heb 2 maanden geleden de vraag gekregen wanneer ik uitgereknd ben dus ik heb ook nog een zwanger buikje
is misschien wel zo...maar ik zie de humor wel....niet overal down van worden...is niet goed voor je ei!
ben je veel te zwaar of een beetje? Ikzelf ben rond de 69 kilo (ben 1.65 lang). Zo gauw die 70 er weer staat, heb ik weer een 'balansweekje'. Zolang ik die 70 maar niet zie ben ik al blij! En voor de rest doe ik eigenlijk niks. Sport niet en drink gewoon m'n colaatje. Probeer alleen niet te veel fastfood te eten, maar met twee kids eet je vanzelf al iets gezonder denk ik...
Hier 1.80 m met een 75 kilo, is dus niet echt tezwaar denk ik Owh mocht ik roze raken kom ik ook zeker beppen bij de smepmama topic
goed zo! Maar het was (natuurlijk) ook een man he...die van mij schat vrouwen altijd veel te oud in..."die heeft zooo veel rimpels, die moet wel 60 zijn!" en dan zijn ze pas 45...
als er een smep mama topic word gemaakt kom er zeker weten naartoe mocht ik roze worden! Lekker gezellig!
Ik bedoelde het ook meer grappig dan verdrietig, zo'n ramp is het nu ook weer niet. Ik ben niet echt heel veel te zwaar. Ik ben 1.78 m en ongeveer 78 kilo, dus wat mij betreft mag er zeker 5 kilo af, maar het is nog niet alarmerend.
ik ben dus iemand die best wel heel erg aan de verkeerde kant van het gezonde bmi staat. Ik ben 1.67 en ga hard richting de 100 kilo Heb ook al vragen gekregen als: "hoe lang moet je nog" "wanneer ben je uitgerekend" "jij hoeft vast niet lang meer"
Ik vind het echt lullig als iemand dat zomaar zegt. Ik zou dat nooit zeggen tenzij ik zeker wist dat diegene echt zwanger was.
ik ben 1.69 en weeg 65 kilo dus das wel netjes na twee kindjes als ik dan kijk naar sommige van die jonge meiden die nog maar 15 zijn en al meer buik hebben dan mij...gr heidi
Ola chickies! Om maar gelijk mee te babbelen met het gesprek van de dag; hier ook aan de verkeerde kant met mijn BMI; ik ben 87 kilo met 1.82... Heb van de zomer wel geSBd (ok, maar 4 weken) en ben toen 4,5 kilo kwijt geraakt, waarvan er inmiddels pas 1 weer aan zit. Maar blijft te zwaar, natuurlijk . COCO, GEFELICITEERD!!!!! Jippie, weer een gelukte smeppoging !
wie van jullie heeft ervaring met sensitest ovutesten? en geven die ook en indrooglijntje? Ik heb net nl een ovutest gedaan en er is een heeeeeeel licht streepje te zien. Ben benieuwd of mijn ovulatie nu net geweest is of nog moet komen. Mijn temp was vanochtend wel drastisch gedaald