Ach, als er straks heel veel SMEP mama's zijn die ongelijke bevallingsdata hebben maar wel samen willen kletsen dan kan ik me voorstellen dat dat best tot een mooi topic kan leiden! En tot die tijd... blijf maar lekker hier want ik zou je voor geen goud willen missen!
Weet ik, maar ik hoor natuurlijk wel bij het team. Soms willen de meiden hier zoveel, maar is dat voor ons gewoon niet bij te benen, dus moeten we gewoon soms wat strenger zijn.
En prima hoor, ik erger me soms ook wel aan onzinnige topics die worden geopend Was alleen hier wel behoefte aan een topic waar de zwangere SMEPpers kunnen doorkletsen. We komen in verschillende maanden terecht en vinden het zo met elkaar wel heel gezellig, dus vandaar het idee een SMEP-mama's topic te openen....
Is de smep topic alleen voor vrouwen die een mk hebben gehad?Ik heb dat ergens gelezen dat het juist goed was voor vrouwen die een mk hebben gehad...Want ik heb hier ook belang bij namelijk....(ik heb GEEN mk gehad trouwends hoor) Ik zit in ronde 10,en omdat er dubbel zoveel kans is op zwangerschap...Mag ik hier ook bij? En mijn nod is 21 okt...
als er nu zo veel animo komt voor smep mama's waarom het dan niet toe laten dan kun je lekker daar kletsen het is toch een bepaalde groep die daar zal zitten..........Je hebt toch ook nod groepen etc waarom dan geen smep mama's waar ze van alle smep resultaten heen kunnen.....Ik zou het leuk vinden al weet ik nog niet of ik me er al gauw bij kan voegen.....Hoop van wel... gr heidi
Wat kletsen jullie veel af zeg, kan het gewoon niet bijgelezen krijgen haha! Maarre.....hier inmiddels de eerste SMEP achter de rug en NOD 22 okt. Mag ik erbij?
Eindelijk echt ongesteld... En ben gelijk weer aan het rekenen geslagen, maar of ik nou een korte of lange cyclus ga hebben, mannetje is weg als mijn eitje springt (of het moet weer een hele korte van 23 dagen ofzo worden ). Afwachten dus maar.... Nou ja, ik ga mijn bedje opzoeken, tot morgen!
SMEPpers voor s(m)eptember: Mielenl \/ (alias MOAS*)(ronde 7, 1x SMEP) Diaantje17 \/ (ronde 4, 1x SMEP) WishfulDreaming \/ (ronde 5, 1x SMEP) Pebbels \/ (ronde 8, 1x SMEP) Fiona23, \/ (ronde 2, 1x SMEP) 32 SMEP - kandidaten 27 Ongi.... 5 Zwanger.... 15,63% zwanger * MOAS => Mother of all smeppers! ****************************************************************************************** SMEPpers voor oktober: 1. Silla, ronde 20 - NOD 1 okt 2. Ktje \/ (ronde ?, 1x SMEP) 3. Yvett, ronde 1 - NOD 1 okt 4. Eevitaa \/ (ronde 1, 1x SMEP) 5. Sunnycloud, ronde 17 - NOD 3 okt 6. Morgaantje, ronde 11 - NOD 3 okt 7. Coco \/ (ronde 6, 1x SMEP) 8. Linda221 \/ (ronde 1, 1x SMEP) 9. Beastie, ronde 5 - NOD 5 okt 10. Daantje82 \/ (ronde 11, 2x SMEP) 11. Miepie80, ronde 8 - NOD 6 okt 12. Yuna28, ronde 3 - NOD 10 okt 13. Julita, ronde 8 - NOD 12 okt 14. Marieke1610, ronde 10 - NOD 12 okt 15. Heidi77, ronde 3 - NOD 13 okt 16. Erannick, ronde 13 - NOD 14 okt 17. Butterfly1, ronde 6 - NOD 14 okt 18. Foreverfriend, ronde 17 - NOD 15 okt 19. Leentje79, ronde 8 - NOD 16 okt 20. Kirstenvf, ronde 2 - NOD 17 okt 21. Sarientje, ronde ? - NOD 17 okt 22. Joli, ronde11 - NOD 18 okt 23. AngeliqueVugts, ronde 6 - NOD 18 okt 24. Elfje Arwin, ronde 5 - NOD 18 okt 25. Puzzcat24, ronde 10 - NOD 21 okt 26. Go4Baby, ronde 5 - NOD 22 okt 27. Ger78, ronde 2 - NOD 22 okt 28. Nin0, ronde ? -NOD 22okt 29. Mijntje, ronde 5 - NOD 22 okt 30. Dip, ronde 4 - NOD 24 okt 31. Lauwtje, ronde 4 - NOD 24 okt 32. Yaya1, ronde ? - NOD 25 okt 33. Tezzz, ronde 4 - NOD 26 okt 34. Zico, ronde 12 - NOD 27 okt 35. Rainstarrr, ronde 9- NOD 28 okt 36. SheDevil, ronde 17 - NOD 28 okt 37. Sunnycloud, ronde 18 - NOD 28 okt 38. CynthiaB, ronde 4 - NOD 29 okt 39. Klavertje44, ronde 8 - NOD 30 okt 39 SMEP - kandidaten 4 Ongi.... 5 Zwanger.... 3 Negatieve test... 0 Twijfel.... ?% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers voor november: 1. Beastie, ronde 6 - NOD 1 nov 2. Daantje86, ronde 10 - NOD 1 nov 3. Liesje76, ronde 4 - NOD 5 nov 4. Miepie80, ronde 9 - NOD 6 nov 5. Wieffie, ronde 7 - NOD 16 nov Up (miepie ik wil je alle kanten opschuiven ..zelf sta ik denk ik ook niet goed maar ik wacht eerst op me ei.. ) Wil er iemand de lijst bijhouden op 6 nov t/m 13 nov???
ja kom net terug van een suffe tante verjaardag...tussen de oude luitjes gezeten Ships joh van je cyclus...duimen van een vroeg ei...enne grijp hem even goed maar voordat ie weg gaat...misschien zit er wel een super zwemmer tussen
Ga m'n best doen. Suf, zo'n zit-verjaardag met niet-diepgaande babbeltjes... Ik zit nog toetsopgaven te bedenken voor het proefwerk van klas 3 van volgende week > ook suf
wedstrijdje doen wie de sufste avond had? 8) Van die babbels wie er gaan scheiden en....wie er kindjes heeft gehad en wie zwanger is..en een vragende blik van me schoonmoeder die ik nog net vakkundig weet te negeeren...pfff nou de ongi mag van mij weer stoppen...ben er wel klaar mee...
Snap het wel hoor.. Maar ik ben persoonlijk wel super trots op dat we in de iets meer dan een maand dat we "bezig" zijn al 10 zwangere hebben. En er volgen nog veel! hihihihi
je staat erbij Nee hoor niet alleen voor MK's....wij dachten als het na mk's kan waarom gewoon ook niet dus vandaar...eigenwijs als we zijn