Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke15

Marieke15 Actief lid

11 jul 2007
    281
    0
    0
    Gelderland
    Vandaag een rustdagje. Pfff, ben ik wel aan toe hoor 8-[ had gisteravond écht even geen zin maar (maar wel zin gemaakt toen).
    Keurig gesmept op de dag dat mijn ovu-test positief werd, en de twee dagen erna. Nu op het wachtbankje, maar niet al te lang want als ik uitga van mijn langste cyclus is volgende week woensdag al mijn NOD. Spannend!

2. Marieke15

Marieke15 Actief lid

11 jul 2007
    281
    0
    0
    Gelderland
    @julita, je kunt je ei best nog vinden hoor! Ik begon me ook een beetje zorgen te maken, en toen was er opeens een licht streepje en de volgende dag al vet positief. Succes!

3. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @marieke15, spannend! Je loopt vrij vooraan bij de SMEPpers!
    Ik hoop dat ie gauw positief word...

4. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    @ Julita; bij mij is ie ook pas de dag voor mijn postieve test een heel klein beetje te zien (het streepje). De volgende dag knalt ie er dan vanaf, om de dag erna weer bijna weg te zijn.

@ CynthiaB; als je alleen zaterdag getest hebt, en wel het idee hebt dat je toen je ei hebt, kan dat best. De test is 1-2 dagen vóór je daadwerkelijke eisprong positief. Op de dag van mijn ei test ik ook altijd negatief.

Hier gisteren dus niet gesmept (foei!), dus vanavond maar inhalen. Nou ja, ik was ook iets eerder begonnen dan eignelijk moest, dus zal hopelijk niet zoveel uitmaken...

5. Marieke15

Marieke15 Actief lid

11 jul 2007
    281
    0
    0
    Gelderland
    @julita,
    Ja, ik ben denk ik één van de eerste SMEPpers die haar NOD heeft. Ben benieuwd of het gewerkt heeft....

6. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    meiden, echt bedankt, ik voel me een stuk beter nu dat ik weet dat wel meer ook zo lang nega testen. Vanavond SMEPpen dus, ik heb er zin in ook!

7. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Julita,

Misschien heb je wel een kortere lutheale fase en heb je straks toch nog een cyclus van rond de 30 dagen. Wel spannend hoor! Hopelijk vind je je ei snel.

Marieke, bij jou is het inderdaad spannend! Jij moet maar als eerste aantonen dat het een zeeeer geschikte manier is om een beebje te kweken.

Doei

8. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Hé, Julita,
    Kan die van mij ook nog niet vinden...;)

9. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Grrr...
    Ze zijn wel heel goed verstopt deze maand... Als we 'm op dezelfde dag vinden (morgen?) dan blijven netjes tegenlijk oplopen. Is wel zo gezellig! En dat ook nog in dezelfde ronde!

10. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Ik wil jullie SMEPpers even veel succes wensen!
    Wij proberen het nog even zonder..
    Vriend zei laatst doodleuk: een kindje heeft geen prioriteit :(
    Nou ja zeg :x

11. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Aha, nou wie weet dan...Dan heb ik wel een dag te weinig gesmept, maar ja, vooruit maar. Vraag me alleen wel af of ik nu nog moet gaan ovutesten als ik ze binnen krijg. Als het te laat is, kan ik blijven testen, maar is dat alleen maar zonde van de testen.

12. morgaantje

morgaantje Actief lid

5 okt 2006
    449
    0
    0
    adviseur
    heeft iemand nog een idee hoeveel dagen je een zwangerschapstest kan doen na een positieve ovu test?

13. Eimat

Eimat Niet meer actief

Hoi allemaal,
    Ik las op een ander topic al steeds over het SMEPpen en nu snap ik eindelijk wat het is. Stom toevallig hebben wij deze ronde ook vrijwel precies ons aan het schema gehouden (een enkele keer wat vaker, dus geen rustdag :oops: ). Ik ben benieuwd wat de uitkomst zal zijn. Ik hoop zeer gunstig...

14. Eimat

Eimat Niet meer actief

Volgens mij staat op de 1e blz van deze topic dat dat 15 dagen na een positieve ovu-test kan...

15. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    hey, ik spreek niet uit ervaring,maar in het 'officiele' SMEP, zeggen ze dat je 15 of 16 dagen na je postieve ovu-test kan gaan testen

16. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Yep, 15 dagen na je positieve test ja. Da's dan dus 14 of 13 dagen na je ei. Eimat, grappig dat jullie uit jezelf al gesmept hebben;)!

Julita, zou inderdaad leuk zijn. En dan ook allebei in het roze op 13 september he!

CynthiaB, het zou best kunnen dat ie nog moet komen. Moet denk ik maar doen waar je je zelf het prettigst bij voelt....

17. angeliquevugts

12 jul 2007
    82
    0
    0
    taxichauffeusse in den bosch
    heerewaarden
    ronde 5

18. morgaantje

morgaantje Actief lid

5 okt 2006
    449
    0
    0
    adviseur
    Thanxx girlz...

@eimat ik had dat dus ook had geen idee wat smep was tot ik het ging lezen en er achter kwam dat ik dat dus ook gedaan had hihi

hmmm dus 15 dagen kan ik dus testen aankomende zondag ohhhhh duurt nog zo lang!

19. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Jeetje wat een hoop Smeppers succes alemaal!

20. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    @Go4baby...hoe was de test vandaag?

Denk zomaar dat de rustdag nix wordt vandaag... ;)

Deel Deze Pagina