@ diaantje17: Jij had al vroeg een echo he meid? Ik ben benieuwt wat ik morgen krijg te horen bij de Gyn hihihi
Ja kreeg m zo vroeg omdat ik contact bloeding heb gehad (wist het toen der niet dat dat het was) Dus kreeg ik vrij vroeg een echo..om tekijken of alles oke was..inwendig..de 22ste krijg ik weer een echo....heb er zin in.. Krijg je morgen al gelijk een echo?..das echt vroeg...maar maakt het er niet minder leuk om hahahah
heb net m'n 2 de ovutest gedaan en de streep is heel duidelijk, voor alle zekerheid hebben we net effe geklust , hihihihihi
Hihihi nee joh gekkie krijg morgen geen echo, valt geen reet te zien nog hahahah Maar zag onder jou tekst dat jij hem 2 okt had gehad, dat vond ik al vroeg (maar wel gaaf!). Morgen heb iki sowiezo een afspraak bij de Gyn, maar ben benieuwt of ik bij hem mag blijven of door moet naar een vk. En benieuwt wat hij allemaal te zeggen heeft, aangezien we eigenlij naar hem/haar zouden gaan omdat we niet zwanger werden
Ja denk iets in de trant van uhhhhh ik ben een paar dagen overtijd en heb een licht streepje, volgens mij ben ik zwanger Wil het liefst wel bij de Gyn blijven lopen, dus hoop dat dat mogelijk is.
Ja ik heb net een boel pagina's terug zitten lezen: de discussie over het smepmama topic. Tjongejonge zeg! Er mogen er dan nog niet zoveel zijn, we zijn wel allemaal zeer actief! Nou ik blijf hier wel meelezen en schrijven, ik vind het evengoed nog net zo spannend voor jullie, natuurlijk!