Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    hahaha ja we zijn heeeeel ervaren wachters :D

2. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

hahaha eigenlijk slaap je, en wacht je... :p

3. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    hee maar yuna je gaat toch niet vertellen dat de pendel van daantje niet klopt he?!?!

;)

4. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    jeetje wat een buikpijn en borsten die krampachtig zijn, toch echt eigevoel..... Hopelijk komt ei snel dan is dat gedaan.

5. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

ik hoop dat ie klopt, maar ik zou het niet weten.. dit is mijn tempkaartje voor vandaag.. :

6. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Die moet kloppen, dat eis ik van Yuna hihihihi :)

7. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Juh....ik ook van mezelf [-o<

8. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Hoi,medesmeppers!Ik wou eventjes zeggen dat ik in deze maand nog geen smepper kan worden genoemt,mijn eisprong is al geweest namelijk...En omdat ik op mijn eisprong (presies die dag!) koorts kreeg van 38,8 En tja dan heb je geen fut om te klussen (De volgende dag was mijn temp 36,7?!?!)...Maar 2 dagen daarvoor elke dag geklust,en een week daarvoor om de dag...Misschien heeft dat alsnog gewerkt hihi ;)

9. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    vind ik nog wel aardig gesmept hoor, puzzcat!

@Yuna: tem is nog wel veel hoger dan vóór je ei, dussssss..kan alle kanten nog op he!

5 van de 11 tot nu toe zwanger en 3 nog nega getest...hmmm...kan slechter hoor!

Waar is yvett nou toch?

10. heidi77

heidi77 Bekend lid

12 aug 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    hoi dames
    nu heb ik vanmorgen getest (cb) en kreeg ipv een kruisje een lijntje plat liggend met een half lijntje erboven waar normaal het andere lijntje komt die het kruisje maakt als je zwanger bent.......Erg vaag ik moet natuurlijk ook nog ff voor ik mijn nod heb....Maar ik blijf nog altijd duizelig en af en toe volgens mijn ook licht misselijk....Kent iemand dat......helpt me ff

11. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hallo smeppers....

ik moet nog ovutesten halen. Vorige maand heb ik ze van Clearblue digitaal gehad, maar die vind ik zo duur.
    kan ik ze ook gewoon van de apotheek halen van een eigen merk ofzo?
    Wie weet wat ze daar ongeveer kosten?

groetjes Liesje

12. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    kweenie hoor...maar volgens mij heeft het niet zo veel zin om met je billen nog op een kussen te gaan liggen en zo...als het goed is worden die zaadjes er met zo'n snelheid ingejast, dat je daar toch nog weinig aan kan doen. Dat je blijft liggen, oke, doe ik ook, maar om nou ook nog omhoog te gaan liggen en nog te draaien enzo...weet niet of dat nou extra veel zin heeft...
    staat me ook vaag iets van bij dat zaadjes alleen overleven in de baarmoeder en daarbuiten niet...dus evt. randjesfietsen kan je dan beter direct daarna doen denk ik...
    Heb dat trouwens 1 x geprobeerd dat randjesfietsen, maar is niet echt wat voor mij..laat liever m'n man het werk doen! ;)

13. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @liesje: online tests zijn veeeeel goedkoper! Hier hebben ze matcare en ik bestel zelf via sensitest.

14. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @heidi: ik heb het zelf nooit gehad, maar het klinkt wel veelbelovend...toch maar wachten tot je nod dan he?

15. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik schrok me afgelopen maand werkelijk een ongeluk wat die digitale kosten....een rib uit m'n lijf...daarop goed geklust en nog niet zwanger...

dus nu maar smeppen en als ik het hier zo zie zijn de resultaten goed!

16. puzzcat24

Nou,als je het bekijkt op deze manier:Als je te snel gaat staan of dat je een standje doet met jou bovenop dan het je temaken met de zwaartekracht...Best logisch eigenlijk..En zeker niet eruit persen (wat ik dus ook een tijdje gedaan heb hihi)

17. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @puzzcat: ik weet wanneer en HOE ik zwanger ben geraakt van m'n eerste en...ik zat dus bovenop! :oops:

18. heidi77

heidi77 Bekend lid

12 aug 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    tezzz ik hoop dat ik wachten kan tot mijn nod heb nog drie testen in huis twee cb's een eigen merk drogist hiero...Dus ik probeer me in te houden al is het erg moeilijk hoor.....gr heidi

19. puzzcat24

Nou,zeg!Wat een fabeltjes verkondigen die sites dan zeg!Nu weet ik ff niet wat ik nu ga doen dan...het voelt wel fijn als je er op die manier mee bezig bent,zo van : Ik ben aan de slag en doe er ook iets voor!Hihihi

20. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    gewoon doen wat je zelf het beste lijkt hoor, puzzcat!

Deel Deze Pagina