Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    he wat balen yvett! we hadden echt iets anders gehoopt hoor!

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    tja...weet niet precies hoe lang je cyclus wordt he...tussen de 28 en 38 dagen dus...ehm zou gewoon uiterlijk op dag 10 beginnen met om de dag te smeppen en dan ook beginnen met ovulatietesten omdat je nog geen idee hebt van wanneer je ei zal zijn...elke dag op ongeveer dezelfde tijd testen en als je tweede streepje zichtbaarder wordt, misschien 2x per dag. Als je streepje duidelijk is, vanaf dan 3 dagen achterelkaar door smeppen. Als ik jou was zou ik proberen nog ff door te gaan met ovutests tot je streepje weer lichter is, want dan weet je zeker dat je je ei hebt gehad. De mijne waren 'op het hoogtepunt'op. Gelukkig kon ik toen aan m'n temp zien dat ik m'n ei wel had gehad (temp was enorm gestegen). Je zal nog ff moeten zoeken naar je ei, als je niet weet wat je cyclus zal worden...en hou er rekening mee dat je nog steeds aan het ontpillen kan zijn. Ik heb nu twee redelijk regelmatige cycli gehad na m'n eerste dus ga er van uit dat die pil er nou wel uit is, maar je hoort ook wel verhalen van meiden die na een aantal maanden alsnog onregelmatig werden! Ze zeggen wel dat als je voor je pil regelmatig was, je het daarna ook weer zal worden, dusssss...eigenlijk is het vrouwelijk lichaam 1 groot mysterie! Zelfs voor de vrouw zelf!

3. Yvette1987

Yvette1987 Actief lid

1 mei 2007
    485
    0
    0
    Oke.
    Ik wacht even af of het doorzet.
    En dan is me cyclus dus ong. 38 dagen.
    Dan over 10 dagen om de dag smeppen en als ik dan duidelijke zichtbaare streep heb 2 . 3 dagen achter elkaar.
    Hmm we zullen zien haha.

Thnx voor de uitleg Tezz.

4. sarientje

sarientje Actief lid

16 sep 2007
    160
    0
    0
    huismoeder
    overijssel
    heidi..
    jij mag gelukkig binnekort testen,
    ik moet nog een week wachten maar ja heb er al 2 gedaan, natuurlijk nega....

5. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    na 3 dagen achter elkaar smeppen, heb je 1 dagje rust en daarna smep je nog weer een keer (aftersmep, zoals wij zeggen) en daarna is het funsmeppen! Jahaa...wij hebben al ons eigen jargon!

Hoop dat het je lukt, Yvett! Ik vind het persoonlijk best vermoeiend al dat gesmep! Zoals je kan zien onder mijn banner hebben we deze keer 'opgebouwd'. Je moet niet al je kruit te snel verschieten he!

6. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    2 testen gedaan, is dat niet heel erg vroeg :(

7. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @sarientje: SSST! Heidi mag nog niet testen hoor! Heeft een testboycot opgelegd gekregen van ons! Wil jij er misschien ook eentje?

8. Yvette1987

Yvette1987 Actief lid

1 mei 2007
    485
    0
    0
    Ik zal als me ongie doorzet ff ongeveer me smepdagen vermelden.
    Dan moet je maar even kijken of het klopt ;) Kan antuurlijk pas zeker als je echt weet wanneer je ei is maar globale richting;)

IK zie sowieso me vriend om de dag en van vrijdag tot zondag altijd dus komt wel goed.
    We wonen niet samen namelijk.

9. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    Mag ik vragen waarom (nog) niet? Ben niet nieuwsgierig hoor (maar wil alleen altijd alles graag weten ;) )

10. sarientje

sarientje Actief lid

16 sep 2007
    160
    0
    0
    huismoeder
    overijssel
    yvette

JA geef me die maar.....
    ik koop ze ook nie meer op voorraad...veel te verleidelijk.......

11. Yvette1987

Yvette1987 Actief lid

1 mei 2007
    485
    0
    0
    Geef niks hoor Tezz:)

Mijn vriend is 18(bijna 19). Hij zit nog op school.(half jaar nog) en werkt ook hoor.
    Ik ben over 3 maanden ook klaar met school en heb al een baan :)
    En we zijn wel bezig voor een huisje hoor :)
    Dus wie weet hoe snel het gaat.

12. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    Ik hoop voor je dat je snel je huisje hebt! Vreselijk he, als je graag altijd bij elkaar wilt zijn, maar het kan nog niet! Ik kan het me nog goed herinneren...zeker toen we een hele vakantie samen waren geweest en toen weer elk in ons eigen bed moesten liggen...Ik kon helemaal niet meer slapen zonder hem! Ben blij dat dat nu lekker nooooooooooooit meer hoeft!

13. sarientje

sarientje Actief lid

16 sep 2007
    160
    0
    0
    huismoeder
    overijssel
    even een vraagje....

ik heb alles in de war volgens mij...
    let op dames...

(periode aan de pil)
    ongesteld zo.14 juli

do.19.juli weer begonnen met pil
    wo.8 aug laatste pil

zat 11.aug had ik ongesteld moeten worden....niet geworden!

zat.8 sept had ik weer ongesteld moeten worden....
    niet geworden!

19.sept ongesteld geworden!

nu is mijn vraag, ik heb eigenlijk een maand menstruatie over geslagen, hoe bereken ik nu mijn beste vruchtbare periode...
    ik ben gaan rekenen vanaf de eerst dag laatst ongesteldheid, dus 19 sept...
    hellup dames is dit wel goed...

is al dat smeppen voor niks geweest?

14. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    tja...ben je tussen 8 aug. en 19 sept. helemaal niet ongi geworden? Ook geen ontrekkingbloeding na je laatste pil? Dan moet je je langste cyclus (dus van 14 juli. tot 19 sept.) aanhouden denk ik... Van bloed tot bloed zalk maar zeggen...
    knap lastig he, dat ontpillen?

Maarreh...al dat smeppen is nooit voor niets! Je krikt in elk geval het landelijke gemiddelde omhoog van gemiddeld aantal keer sex per week! En smeppen is ook leuk toch?

15. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    Ik moet gaan. Eten koken en m'n man heeft vanavond weer z'n computeravondje met z'n beste vriend, dusssss....geen compi voor mij vanavond! Nou, tot morgen allemaal! (ben benieuwd wat m'n temp morgen is...)

Toedeledoki!

16. Yvette1987

Yvette1987 Actief lid

1 mei 2007
    485
    0
    0
    Fijne avond Tezz.

Ik moet ook eten koken. Maar heb er geen zin.
    Eindelijk zie ik vanavond me mannetje na 10 dagen! Wtf echt volop lang! HAHA!
    En gvd als k nu ongie word kunnen we niet ff haha!

17. heidi77

heidi77 Bekend lid

12 aug 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    das gemeen dat jullie dan pas zaterdag zouden gaan feliciteren...Maar ik zal me bedwingen..............denk ik....

18. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Hallo mede-smeppers!

Het wordt tijd dat ik toch ff mijn neus om de hoek te steken :oops:

Vandaag de hele dag lekker gespeeld met mijn nichtje van 2,5! Naar de kinderboederij, het bos en een indoorspeeltuin! Jullie begrijpen dus wel dat ik nu helemaal gesloopt ben!

Nieuw voor mij deze ronde is dat mijn temp al een paar keer het laagste punt heeft bereikt... durf bijna niet te hopen op een kortere cyclus... Ik ga straks ff weer ovutesten bestellen dan kan ik daar straks ook weer mee gaan beginnen!

Yvett, balen meid dat je nega getest hebt :( Maar dit is je eerste ronde zonder pil, toch? Dan kan je cylus idd langer duren. Gewoon geduld houden (ik weet het hoor, makkelijker gezegd dan gedaan, zie mijn lange cyclussen)

Sarientje, je telt idd wel goed. Maar omdat je net van de pil af bent kan je cyclus langer worden. Ik zou de eerste ronde gewoon lekker door blijven smeppen tot je al dan niet ongi wordt. Anders zou ik aan het einde van deze maand er eens een testje tegenaan gooien. Je zou wel eventueel goed je slijm in de gaten kunnen houden. Als het waterig, of als eiwit is dan zit je in je vruchtbare dagen.

Ik zal dadelijk eens een beetje terug lezen hoe het met jullie allemaal gaat... meld me straks wel weer ;)

19. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Wieffie, wat zou dat lekker zijn, een wat kortere cyclus!

Ik ben helemaal happy (onder voorbehoud); man belde net dat hij waarschijnlijk niet weg hoeft over 1 1/2 week, we kunnen dus gewoon smeppen! ;)

20. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Woehaaaaaa :D:D Dat is ff goed nieuws he :D

Deel Deze Pagina