dat pukkels ooit een goed teken kon zijn... Nou werkze daantje...veel fun bij de gyn morgen...kom je nog vertellen hoe en wat? Niet verzuipen Go4baby Ik ga kijken of ik nog een leuke prijs heb gewonnen in de staatsloterij en dan te bed...of eerste smep van ronde 6?
Ben niet meer in bad gegaan... :x K*tvent.. weer ruzie... gaat doodleuk z'n moeder vertellen dat mn broer z'n tweede verwacht terwijl niemand in mijn familie dat nog weet... zak hooi. Voelt echt niet aan dat hij z'n kop moet houden over dat soort dingen... Ben WOEST... :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x
De staatsloterij... Leuke prijs... heb ooit 2,50 gewonnen! EDIT: in de war met de postcode loterij... Bij de staats was mn hoogste winst misschien wel 28,00 ofzo... In bed is de kans op de hoofdprijs toch echt groter! SMEP-ze!
Nou meiden bannercheck! Ongie is doorgekomen.Op naar Ronde 2. Ik hou me cyclus van 37 maar aan. Pff duurt lang zeg :O 16 NOvember pas me NOD weer. We zullen zien. We gaan lekker Smeppen deze maand en tempen. Ik zal morgen ff de smep dagen door geven. Voor zover ik het begrijp
Heeeeé, wat nu?? Gatsie! adem in, adem uit ....adem in, adem uit ....adem in, adem uit ! Laat inderdaad dat bad maar schieten....even serieus praten in huize go4baby ......MANNEN
Hee Yvet! Balen dat je toch ongi bent, maar toch ook fijn dat je verder kunt! Hopelijk is je nieuwe cyclus een stuk korter! Je hoeft nu je SMEP dagen niet door te geven hoor! Die bepaal je zelf. (schat je in afhankelijk van de duur van je cyclus! Je begint bijvoorbeeld op dag 10 en dan om de dag tot je een positieve ovulatie test hebt. Dan SMEP je direct 3 dagen achter elkaar! En dan een dagje niet en dan een dagje om het af te leren... (ehhh nou bedoel ik niet dat je drie hele dagen achter elkaar door moet SMEP'en, 24 uur per dag... maar dat snap je natuurlijk wel ) Heel veel succes, maar spreek je tegen de tijd dat je je ei gevonden hebt vast nog wel
Ja #-o ](*,) #-o heb gezegd dat ik het erg lomp vindt dat ie zo snel zoiets doorverteld. Maar hij zegt dat ik hem dan had moeten zeggen dat ie et niet door had mogen vertellen... :x Dat snap je toch denk ik dan... Stom stuk beton! :x :x :x
Tuurlijk spreek je me nog. Vaste klant hier, zal moeilijk worden als ik weekendje weg ben haha. Ik heb me cyclus van 37 dagen dat is die na vandaag dus maar aangehouden. Je weet nooit wat het de volgende maand brengt. Ik ga het proberen onder de knie te krijgen met de ovu testen en tempen en smeppen haha. Ik zie me vriend sowieso meestal om de dag. En sowieso van vrijdag tot zondag altijd. Dat zijn al 3 dagen dus dat zit wel goed haha We zien het wel hoe het deze cyclus verloopt. Ik ga nu me bed bezoeken. Morgen werken en dan heerlijk tot maandag vrij. Lekker weekend weg. Jammer van de ongie maar goed we hebben wel weer wat vooruit te zien. Dan maar op een ander manier het mannetje vermaken Welterusten meiden.
Yuna balen hoor, maar je weet het nooit. Je temp is nog mooi hoog en je bent nog geen ongi. Maar weer afwachten. Yvette, balen dat de ongi is doorgebroken maar op naar de volgende ronde! Hier nog steeds geen ei, ik heb ook geen idee of die nog ooit komt. Zo lang heb ik nog nooit hoeven te wachten. Ik baal er echt van, want geen ei is geen kansen. Hoe kan het nou dat het nu zooooo lang duurt. Dat heb ik nog niet eerder gehad. CynthiaB, heb jij inmiddels al je ei gevinden (ik heb volgens mij niet alles terug gelezen, dus misschien heb ik iets gemist). Ik ga maar weer hard aan het werk. Vandaag werk ik thuis en ik heb niet zo veel werk liggen dus ik ga maar alvast voorbereidingen treffen voor het verhuizen. Doei
SMEPpers voor s(m)eptember: Mielenl \/ (alias MOAS*)(ronde 7, 1x SMEP) Diaantje17 \/ (ronde 4, 1x SMEP) WishfulDreaming \/ (ronde 5, 1x SMEP) Pebbels \/ (ronde 8, 1x SMEP) Fiona23, \/ (ronde 2, 1x SMEP) 32 SMEP - kandidaten 27 Ongi.... 5 Zwanger.... 15,63% zwanger * MOAS => Mother of all smeppers! ****************************************************************************************** SMEPpers voor oktober: 1. Silla, ronde 20 - NOD 1 okt 2. Ktje \/ (ronde ?, 1x SMEP) 3. Yvett, ronde 1 - NOD 1 okt 4. Eevitaa \/ (ronde 1, 1x SMEP) 5. Sunnycloud, ronde 17 - NOD 3 okt 6. Morgaantje, ronde 11 - NOD 3 okt 7. Coco \/ (ronde 6, 1x SMEP) 8. Linda221 \/ (ronde 1, 1x SMEP) 9. Beastie, ronde 5 - NOD 5 okt 10. Daantje82 \/ (ronde 11, 2x SMEP) 11. Miepie80, ronde 8 - NOD 6 okt 12. Yuna28, ronde 3 - NOD 10 okt 13. Julita, ronde 8 - NOD 12 okt 14. Marieke1610, ronde 10 - NOD 12 okt 15. Heidi77, ronde 3 - NOD 13 okt 16. Erannick, ronde 13 - NOD 14 okt 17. Butterfly1, ronde 6 - NOD 14 okt 18. Foreverfriend, ronde 17 - NOD 15 okt 19. Leentje79, ronde 8 - NOD 16 okt 20. Kirstenvf, ronde 2 - NOD 17 okt 21. Sarientje, ronde ? - NOD 17 okt 22. Joli, ronde11 - NOD 18 okt 23. AngeliqueVugts, ronde 6 - NOD 18 okt 24. Elfje Arwin, ronde 5 - NOD 18 okt 25. Puzzcat24, ronde 10 - NOD 21 okt 26. Go4Baby, ronde 5 - NOD 22 okt 27. Ger78, ronde 2 - NOD 22 okt 28. Nin0, ronde ? -NOD 22okt 29. Mijntje, ronde 5 - NOD 22 okt 30. Dip, ronde 4 - NOD 24 okt 31. Lauwtje, ronde 4 - NOD 24 okt 32. Yaya1, ronde ? - NOD 25 okt 33. Tezzz, ronde 4 - NOD 26 okt 34. Zico, ronde 12 - NOD 27 okt 35. Rainstarrr, ronde 9- NOD 28 okt 36. SheDevil, ronde 17 - NOD 28 okt 37. Sunnycloud, ronde 18 - NOD 28 okt 38. CynthiaB, ronde 4 - NOD 29 okt 39. Klavertje44, ronde 8 - NOD 30 okt 39 SMEP - kandidaten 4 Ongi.... 5 Zwanger.... 5 Negatieve test... 1 Twijfel.... ?% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers voor november: 1. Beastie, ronde 6 - NOD 1 nov 2. Daantje86, ronde 10 - NOD 1 nov 3. Liesje76, ronde 4 - NOD 5 nov 4. Miepie80, ronde 9 - NOD 6 nov 5. Wieffie, ronde 7 - NOD 16 nov 6. Yvett, ronde 2 - NOD 16 nov Upperdepup
Goedemorgen, Balen voor je Yuna28, maar als je nog niet ongi bent.........kan het natuurlijk nog alle kanten op! @Leentje ik hoop echt dat je ei nog komt. Kan me voorstellen dat je gek wordt van het wachten! Succes met voorbereiden van de verhuizing. @Go4baby: Mannen! @Julita, hoe voel jij je? Morgen je NOD! Hier alles goed, ga aan het werk. Fijne dag allemaal!