Wat loop je nou te mutsen **sorry voor taal gebruik!!**...jullie zitten in ronde 9 **dat had je van de week ook al...zit je met je hoofd ergens anders ofzo**
Hai meiden, Ben vanmorgen bij de Gyn geweest, die begon meteen met allemaal vragen Ik zo uhhh mag ik wat zeggen, ja natuurlijk zegt hij. Nou we hebben positief getest. Hij zei ja soms is een gesprek al genoeg hahahaha Hij gevraagt wanneer men laatste ongi was en zei ohhh bijna 5 weken dus. Nou dan doen we even een echo zei hij. Dus ik in de beugels (vond het doodeng hahaha) en er was een ienie mini dingetje te zien en alles zag er keurig uit van binnen. Ook bloedtest laten doen en moet over 2 weekies bij hem terug komen. Is de bloedtest positief (wat ik wel verwacht hihihi) krijg ik weer een echo. Ik mag gelukkig bij de Gyn blijven lopen, dat vind ik wel fijn is een aardige vent Dat was weer even de update hihihi Knufff ps: ktje mag in het rood volgens mij, zij heeft een mk gehad
hahaha even nieuwe versie downloaden.... Zie het al voor me... Schat... kun je even bukken... kan ik de stekker even inpluggen voor de nieuwe software versie... hihihihi Ja, ei is benut deze keer... Met hele goede goedmaakseks... Maar ja, nu is goedmaakseks een beetje overbodig.. dus laten we het er maar bij
Haha, misschien voorgevoel dat ronde 10 DE ronde gaat worden : Maar idd Julita, ronde 9... gaan er voor!
Hee Daantje wat een goed nieuws! Fijn zeg dat je lekker bij de gyn mag blijven en vooral omdat het zo goed klikt! En inderdaad voor ktje! Dikke knuf voor haar!
Wat leuk!..dus heb al iets gezien WAUWWWIE! Als jij gelukkig bent bij de gyn moet je lekker blijven zitten waar je zit! *^%$&^%*&...kl**ten van Ktje...
@daantje: idd fantastisch en ook dat hij een klein ietsje zag! Geeft toch wel mooie bevestiging he! baluh voor ktje...
Nee hoor, echt geen BOM ambities! En die goedmaakseks, die meot er toch een keer van komen... Maar vandaag Ach, we zien wel. Ik ga afwassen... Heb ik weer iets positiefs gedaan in elk geval
Ktje, hele dikke knuffel. Wat ontzettend naar voor je.... Daantje, wat gaaf dat je al iets kon zien op de echo! En idd heel fijn dat je bij de gyn kan blijven, zeker als je een aardige hebt... Julita, goed voornemen! Ronde 9 en dan 9 "rondes" zwanger!
mannetje roept me naar bed...Ik ga nu maar op mijn stenen bedje slapen. Dat word nog wat met smeppen....
Nou hij zag wat, ik zag niets hoor Ja een piep klein rondje, maar toen moest hij het wel eerst aanwijzen hahaha Ik zo ohhh ja zie het Hij zo ja we doen voor de zekerheid ook even een bloedtest hihihi MOOI! hahaha (extra bewijs )
Trusten Julita. En een stenen bed? Gelukkig heb je even om daar aan te wennen voor je weer aan de smep gaat