nou dames ben eens kerjeus voor m'n ovutest vandaag, ik hoop dat eitje echt later is , we hebben gisteren niet geklust.....ventje was zo moe van z'n werk. Hoop het zo d&at hij gewoon op dag 14 komt [-o< Vanavond bowling met collega's van m'n man en lekker gaan eten, maar eerst van te voren naar de dermatoloog voor moedervlekjes te laten punctie nemen en echo schildklier
Zico veel suc6 vandaag met alle doktor dingen..en man lief even een rust dag gisteren kan hij er vadaag weer vol tegen aan! Julita...denk dat ze bij ikea ook wel wat voor je bed hebben....komt heleaal goed vandaag!
kijk eens word gek denk, is het nu positief ? Of zou hij morgen nog donkerder kunnen, nu is hij al even donker 2 verschillende foto's http://img264.imageshack.us/my.php?image=herschaaldekopievanovutyd1.jpg Wat denken jullie ervan ?
Ben gisteren bij een collega geweest, jeetje ze is in september bevallen en heb haar kleintje gisteren vast gehad, ik wil ook zo'n kleintje.... Wat was het een braveke zeg, alleen hield hij de mama s'nachts wakker. Ze zei jij loopt gegarandeerd binnenkort ook weer met een kleintje rond, ben er zeker van. Het deed me goed.
Zico...ik denk dat ie niet positiever dan dit wordt! Je ei springt vast morgen...vanavond maar goed klussen!
Zico, ik zeg niet kletsen maar klussen! Aan de SMEP vanavond, morgen en overmorgen! Geef hem van katoen meid!
Whoehoehoehoehoe! \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ ERANNICK: GEFELICITEERD!!!! Heerlijk, geweldig, wat ontzettend goed! Ik zie namelijk al 13de ronde staan dus dit moet echt super voor je voelen! Lekker genieten meid, echt super fijn! *13 is vanaf nu een geluksgetal!*
ik ben ineens zo zenuwachtig Heb hubbie net op het werk gebeld, die zal vandaag ook weinig meer doen denk ik