GOEIEMIDDAG! Zo, we hebben de oplossing gevonden hoor. I.p.v. gisteravond hebben we gewoon vanmorgen gesmept! Mooi er tussen in. Ben trouwens heel benieuwd hoe m'n temp morgen is, want vanmorgen was het 36.7 (vóór de vrijpartij!). Zou dus kunnen dat m'n ei dus net is geweest... Heb vandaag mooi nog gauw filet americain én rosbief gegeten...kan nog nét he! Alles goed met jullie verder? Had gedacht dat ik het 400 feestje wel had gemist gisteravond, maar niet dus! In de weekenden zijn jullie niet zo fanatiek met kleppen, geloof ik...is al het derde weekend achter elkaar... . Het is natuurlijk ook prachtig weer! Ga ff m'n profiel bijwerken en dan maar eens (wederom) de boel hier opruimen. 2 kids hebben is erg gezellig, maar ze kunnen er wel een zootje van maken zeg! En allebij vannacht ook nog 2 keer in bed geplast, dussssss ik kan weer aan de bak! Groetjes! En op naar de 400!
nu dames had gisteren wel degelijk m'n positieve ovutest, een dagje vroeger dan gedacht. We hebben er eens goed op los geklust, hihihihi Nu nog 3 dagen he..... Hopelijk vind het zaadje ons eitje.....Ach we zullen wel zien. Erranick een dikke proficiat meis Silla, had het je zo gegund meis, we zijn ongeveer evenlang bezig. Het is niet altijd even leuk steeds een negatieve test te hebben he
hoi ger, sorry voor de late reactie. Ik voel me kip lekker, nergens last van behalve s'avonds om half negen al moe. wel gek hoor om niets te merken verder maar had mijn zus en mijn moeder ook. Groetjes Pebbles.
hallo dames, begin het nu wel spannend te vinden. onze eerste smepronde is bijna ten einde... het is niet helemaal goed verlopen omdat mn ei later kwam dan verwacht maar toch hebben we goed geklust. dinsdag verwacht ik dat mn nod is...hopelijk is het dan eindelijk eens positief! liefs marieke
hoiiii! nou wij hebben ook flink gesmept! gister nog ff aftersmep hehe... vriendlief wil altijd wel smeppen zegt ie, bevalt m goed haha marieke wat spannend jo! hoe voel je je? kheb nog ff een vraagje, droge worst, valt dat ook onde rauw vlees? heb eerlijk gezegd geeeeen idee :S
@lauwtje...volgens mij kun je droge worst gewoon eten. Alles wat bewerkt/ langer houdbaar is volgens mij...en droge worst is ook langer houdbaar gemaakt.
idd spannend ik voel nog helemaal nix...nergens last van.. omdat ik ook steeds een andere lut. fase heb weet ik dus nu niet precies wanneer ik ongesteld zou moeten worden. in eerste instantie moest ik dat gisteren, maar omdat ik dus later mn ei heb gehad en dinsdag (op mn verjaardag) ik op een lut fase van 10 dagen zit, en ik al eerder zon korte lut fase heb gehad denk ik dat ik misschien dinsdag een testje koop. mits ik dan nog nergens last van heb natuurlijk... zou een heel mooi kado zijn! hopelijk blijft mn temp lekker hoog en zakt ie niet terug.. liefs marieke
gut, dacht dat het niet meer zou gebeuren, maar gelukkig toch! FILSTEERD MET ONZE 400STE! En dat er nog maar veel mogen volgen!
Ja lekker sushi, ga ik morgen eten. In rauwe vis kan absoluut geen toxoplasmose zitten en listeria is zooo overtrokken in Nl. Een infectie van rauwe groenten? Kom op zeg. Met een normale tot goede hygiene red je het prima door de zwangerschap. Volgens mij kun je in de super/ in de stad niet eens een rauwmelks schimmelkaasje kopen. Moest ik even kwijt, erger me al een tijdje aan deze hysterie. Kijk ik verschoon de kattenbak heus niet en zal ook geen rauw vlees eten..
Hallo meiden, Gefeliciteerd met jullie jubileum! Hoop dat ik de komende 400 pagina's gezellig (en fanatiek) kan meedoen Bedankt Julita voor de tip, ik ga ze gelijk bestellen! Jeetje 9e ronde alweer, hoop dat het deze ronde raak is voor je! groet Snoozie
Goedeavond ladies, Spannend hier hoor (Marieke, ik ga duimen voor je! en Yuna28 je houdt het spannend! Raar van die tests!) @Eevita: Geniet lekker van je sushi! Ik las tijdens mijn 1e zwangerschap dat je op moest passen met koekjes eten i.v.m. teveel kaneel, heb gewoon zakken kruidnootjes gegeten, niets aan de hand. Soms slaat het inderdaad een beetje door, hier in NL is de hygiene prima! 400, we gaan lekkerrrrrrrrrrr....