Ja, het schijnt wel te helpen....komt omdat bij het klaarkomen, de baarmoederspieren samentrekken en daardoor het sperma "oplepelen". Althans, dat wordt gezegd.
SMEPpers: 1. Beastie, ronde 4 2. Go4baby, ronde 4 3. Julita, ronde 7 4. Rainstarrr, ronde 8 (vanaf ronde 9) 5. Miepie80, ronde 7 6. Diaantje17, ronde 4 7. Leentje79, ronde 7 8. Tezzz, ronde 3 9. Ilona21, ronde 9 10. CynthiaB, ronde 3 11. Wieffie, ronde 6 12. Daantje, ronde 10 13. Yvetje1982 ronde 9
Poeh, wordt al een hele lijst zo! Haha, alles samen gaan we dan toch heel wat calorietjes verbranden!
SMEPpers: 1. Beastie, ronde 4 2. Go4baby, ronde 4 3. Julita, ronde 7 4. Rainstarrr, ronde 8 (vanaf ronde 9) 5. Miepie80, ronde 7 6. Diaantje17, ronde 4 7. Leentje79, ronde 7 8. Tezzz, ronde 3 9. Ilona21, ronde 9 10. CynthiaB, ronde 3 11. Wieffie, ronde 6 12. Daantje, ronde 10 13. Yvetje1982, ronde 9 14. Roxanne, ronde 3
wij hebben deze ronde ook gesmept, hoewel niet helemaal, want ik heb niet met ovutesten gedaan, ik voel namelijk wanneer ik mn ei heb (handig!), wel vanaf dag 8 geklust om de dag, en nu elke dag (vandaag mn ei, banner klopt niet) we zitten nu in de 2e ronde, wil iemand me op de lijst zetten... thx ben benieuwd wat het brengt, lijkt meteen wel een soort wetenschappelijk onderzoek zo... hihi
Hey meiden Dit gaat de eerste keer worden met het smeppen Wat zijn er al veel aangemeld Echt Fantastisch Liefs Tijgertje23
Het zal een heel gevecht worden bij het eitje: Ik ben echt benieuwd hoeveel van ons zwanger zijn na deze maand. Ach ja, baat het niet, het schaadt in ieder geval zeker niet! Doei
Diaantje, ik zie nu pas je glitter slogan hahaha helemaal Hoe krijg je die eingelijk zo op je site. Ik wilde gisteren ook een bewegend plaatje plaatsen, maar het "gifje" wilde niet meer bewegen na plaatsing. Hoe doe je dat?
@ Miepie: die blauwe spaghetti monsters zijn ook helemaal geweldig... Je moet er toch niet aan denken dat het 'hierbinnen' er zo gezellig aan toe gaat?! Nou, iedereen vanaf dag 8 (not me ) SMEP ZE vanavond, vanacht of morgen ochtend! (mag 't ook midden op de dag?) En voor alle anderen, treft uw voorbereidingen... (?) Misschien gaan wij zo stiekum in training voor de SMEP maar we zijn allebei bekaf... Wordt in elk geval geen randjes fietsen... Speciaal nog even voor Beastie: Wie zaait zal oogsten! Helaas geen eigen foto...