Goedemorgen dames! Hehe...eindelijk zijn de perikelen van het suikerfeest enz. allemaal achter de rug. Het was een heel druk weekend, ook omdat de oma van mijn man donderdag is overleden, en bij Marokkanen (mijn man is Marokkaans, ik Nederlands) is het gebruikelijk dat letterlijk iedereen op bezoek komt als er iemand overlijdt. Dus drukke boel. Maar de Ramadan is dus voorbij, en ik kan weer lekker eten! Mjammie! Nou, ik ben nog steeds aan het testen, maar tot nu toe geen ei.....ik heb echt elke dag hetzelfde: een streepje die net iets lichter is dan de controlestreep. Geen verandering. Maar de afgelopen week heb ik gewoon elke dag geklust, en dat blijf ik nog wel even doen, dan kan ik in ieder geval niet mis zitten zou ik zo denken. Verder alles goed met iedereen?
Ja dat is waar meid, het gaat op zich wel nu. Alleen heb ik af en toe wel momenten dat ik mijn haren uit men kop kan trekken hahahaha Heb nu een wallpaper van Anne Geddes ingesteld op mijn comp en wil ik dan zo graag roken, dan kijk ik even 3 minuutjes naar die achtergrond. Dan hoef ik gelukkig al niet zo nodig meer
@ cynthia gecondoleerd......lijkt me wel dubbel, aan de ene kant het suikerfeest en aan de andere kant een sterfgeval...ook balen dat je nog steeds je ei niet hebt gevonden! @ daantje ik ben 8 jaar geleden gestopt met roken, ook van de ene op de andere dag. Bij mij hielp het heel erg als ik mensen zag roken dat het er eigenlijk heel raar uitziet, als je aan zo'n stokkie zit te zuigen. Daar moest ik dan zo om lachen en dan dacht ik jeetje wat heb ik al die tijd voor joker gestaan!
Thanks! Ja, het is wel dubbel, maar het was een hele oude vrouw, dus het is alleen maar natuurlijk dat ze op een gegeven moment dood ging. Ze was zo oud, dat haar kleinkinderen zelfs al kinderen hebben! Kun je nagaan, zes generaties! Tja en dat ei, we zien wel....
Wat een gezellige drukte hier vanmorgen ! Cynthia, gecondoleerd . Yuna, ik hoop voor je dat de weg blijven en je gewoon te vroeg was met testen [-o< Zit hier een beetje te dubben wanneer ik weer begin met ovu-testen... ongi kwam heel traag op gang en ik was pas woensdag écht ongesteld (dus nu dag 6), maar had maandagavond/dinsdag al wel wat rood (dus dan nu dag 7/8). Denk dat ik gewoon maar het zekere voor het onzekere neem en morgen vast begin (heb eerder mijn ei op dag 11 gehad).
Zo, dat is ook al de 5e generatie dan he? Leuk is dat hoor! Ik hoop dat mijn oma het ook nog mag meemaken!
Heb zelf ook nog een oma (85, 5 achterkleinkinderen) en 2 oma's en een opa van mijn man (86, 87 en 86, opa en oma hebben al 9 achterkleinkinderen). Je hodt er toch wel rekening mee dat het bij één van hun zomaar ineens afgelopen kan zijn....
Zie je pendel......dit wordt jou maand! Spannend! Cynthia...gecondoleerd. Hoop dat je snel weer in het ritme van het "normaale" leven zit..geen ramadan, zuikerfeest en begrafenis....nu gewoon een ei en smeppen!
Hmmm, toch maar vast begonnen met ovu-testen net, en gelijk een duidelijke streep . Nog lang niet positief, maar wel zoals ie normaal meestal 2 dagen voor mijn positieve test is : . Nou ja, ik test maar vrolijk door komende dagen, zal wel weer een vroeg ei worden dan...
Gecondoleerd met de oma van je vriend! Wel mooi dat ze dat allemaal heeft kunnen meemaken! Ze krijgt vast een mooi plekje om straks ook van jullie kindje te kunne genieten!
Ja, dit heb ik dus ook afgelopen keer gehad! Vreemd.. maar uiteindelijk kwam ie toch heel wat dagen later (zoals gepland zeg maar)! Moet je mannetje nou nog weg, of is het echt duidelijk dat hij lekker thuis blijft? Anders hoop ik dat je ei er inderdaad aan komt!
Haha, hij blijft gelukkig thuis. Ik had al tegen 'm zitten mopperen dat hij precies met mijn ei weg zou zijn, dus toen hij hoorde dat hij niet per se hoefde te gaan vanwege weinig aanmeldingen voor de cursus die hij moest geven, heeft hij zich gelijk afgemeld . Geloof dat hij het nou ook te lang vindt duren en wat harder mee begint te rekenen wanneer er geklust 'moet' worden, dus we gaan deze maand een prachtige smeplijst produceren, beginnen vanavond .
@Cynthia: wat fijn dat je er weer bent en wat baluh van de oma van je man. Mijn dochter was het eerste achterkleinkind van m'n oma(mijn vader is de oudste van 9 kids!) dus dat was best speciaal. Helaas is ze overleden toen ik van m'n jongste in verwachting was. Mijn oudste neef verwachtte toen ook hun eerste. Gelukkig heeft ze een deel van onze zwangerschappen dan nog wel mee kunnen maken en ik weet dat ze dat ook heeeeeeel fijn vond! Dus ben blij voor jullie oma dat ze nog zo veel kinderplezier heeft mogen meemaken! Wel raar om zoiets verdrietigs en zoiets leuks tegelijk te hebben...Mijn buurman is vorige week overleden, 2 dagen voor de verjaardag van m'n dochter. Ook zo lullig...stond ik m'n buuv te condoleren, terwijl de eerste gastjes van het kinderfeestje er al aan kwamen! tja...life goes on... Bestaat er trouwens ook iets wat je ab-so-luut niet mag hebben tijdens een verwachte ei-sprong? (heb namelijk net een hele zak bugles achter mekaar leeggevreten..)
Dus mannetje van miepie goes4baby? Yesssssss! Ben benieuwd of hij er tijdens je ei nog aan denkt...mannetjes hebben wel een beetje de neiging vergeetachtig te zijn hoor! Die van mij had al een paar maand geleden een bericht gekregen van de gemeente dat z'n paspoort bijna was verlopen en ik heb het hem ook nog een paar keer gezegd. Belt z'n vader hem twee weken geleden op of hij er aan denkt z'n pas te verlengen, weet íe natuurlijk van niks! Nou is íe dus verlopen!