Oh, nu vergeet ik te antwoorden. Ik heb in het begin een cyclus van die goedkope strips gebruikt. Die werken volgens mij ook erg goed. Ik kon toen geen eisprong vinden maar volgens mij was mijn lichaam toen nog een beetje in de war door het ontpillen. Deze keer ga ik Clearblue gebruiken, de digitale dan. Ik vind het best duur en zou een eventuele volgende keer weer die goedkope aanschaffen denk ik. Dan zie je ook iets verandering naar je eisprong toe, bij een digitale is volgens mij wel of niet. Doei
@kolibri thx @heidi77 ik heb ze op deze site bestelt heb degene genomen waar je je urine kan opvangen leek mij namelijk het makkkelijkst en moet zeggen is ook goed bevallen. vond ze trouwens ook niet duur incl. verzendkosten volgens mij 1.75. @leentje superhe! ben ook echt blij hoop dat jij ook heel snel je ei vind. liefs mrgaantje
Als een man "geholpen" is dan produceert hij nogwel de vloeistof..maar er zit geen zaad meer in....dat is dood zaad zeg maar maar als je 8! dagen achter elkaar gaat..pff weet niet hoe jullie klussen maar na 4 dagen hebben wij al dat het gereedschap van beide partijen wel erg gevoelig wordt... en ja het zaad kan 6 dagen overleven....maar dat gebeurt niet altijd...er zijn zelfs verhalen van een maand...maar echt het heeft met veel factoren te maken...zuurgraad/kwaliteit slijm/ kwaliteit zwemmer...leef wijze..echt van alles!! veel su6..hoop dat dat bij je lukt... 8)
@ kolibrie: In het stukje over 'verkeerd vrijen'staat ook dat als je het twee a drie keer in de week doet, je net zo goed zwanger kan raken. Je mag wel elke dag, maar 2 a 3 keer is voldoende. Ikzelf denk ook dat als je een volle week achter elkaar doorklust, dat niet ten goede komt aan de kwaliteit van het sperma. Mijn twee kinderen zijn ook verwekt met 2 a 3 dagen ertussen hoor! Sterker nog...bij mijn eerste hadden we het maar 2 keer onveilig gedaan in de hele maand! Was ook complete verrassing dat ik zwanger was! Wel leuk hoor, want ik weet nu zeker dat onze dochter is gemaakt op mijn mans verjaardag! En we waren ook heeeel blij met onze ongeplande zwangerschap, of zoals wij het liever noemen: onbewust geplande zwangerschap! Daarom is het ook frustrerend voor mij dat ik nu nog niet zwanger ben. Zo lang ben ik nog niet bezig, maar bij mijn beide kinderen was het al raak voordat we eigenlijk begonnen! Ik heb gewoon nooit goed kunnen plannen...zal daar wel aan liggen!
uhm, ja... Maar ik hou het vol want ik denk echt dat ie komt mijn eitje. Ik had vanmorgen alle goeie slijmpjes (sorry details) en alles!
Ja, erg he? Maar ja, die mannen moeten toch net een beeetje meer presteren dan wij (oke, oke, behalve als wij randjes gaan fietsen... ) maar da's mij nog steeds niet gelukt...
Hello, Ik denk trouwens dat ik morgen al begin met ovu testen. Ik heb op de site van Clearblue gekeken en als ik uitga van een cyclus van 30 dagen (een beetje mijn gemiddelde) dan moet ik op dag 13 beginnen, morgen dus. Als ik dan op dag 19 nog geen positieve test heb dan koop ik wel nieuwe. Doei
mannen mogen niet klagen hoor..hun beginnen mischien met het werk...maar wij moeten het afmaken..9 maanden (i hope sooo [-o< )
Ik sta hier langs de zijlijn om je aan te moedigen! Hoop dat je test knetterroze is! Je kunt nog altijd het quiness boek of records breken met een uur lang met gkruiste benen voor de wc op en neer huppen... Of is dat record al gezet op 6 dagen ofzo... Ik moet ook nog even een plas-schema maken voor vandaag. (heb een afspraak om 16.45 aan de andere kant van de stad) Wil niet met eeen volle blaas terug fietsen (al die tramrailsen en wegopbrekingen...).
jajaja, maar als zij de tentstokken niet op kunnen zetten (omdat ze zo moe, dronken of wat voor k*tsmoes dan ook, zijn), kunnen wij ook geen nestje bouwen
En op tijd afknijpen he? Anders stroomt je potje over Ik probeer 't nu ook maar vol te houden totdat ik wegmoet... Heb de WC bril naar beneden met de test erop... Kan ik niet in de verleiding komen om op de automatische piloot...
En ik ben het helemaal met je eens...(ook 42/43). Maar bij Schuurman schoenen lopen ze tegenwoordig al tot maat 45, niet alle schoenen maar wel steeds meer dus er is nog hoop voor ons grootvoetigen...hihi
even een quote van Fertility Friend: As your cervical fluid becomes more watery and like eggwhite as you approach ovulation, also watch for your cervix to start moving towards a high, soft, and open position. The softer and more open cervical canal is easier for sperm to penetrate, making conception more likely. Ik vind het zelf lastig om te voelen maar misschien moet ik dat ook maar op gezette tijden doen zodat ik beter kan vergelijken! Hoop dat jullie echt snel je ei te grazen kunnen nemen!
Ja, Schuurman schoenen ken ik natuurlijk, maar helaas niet hier in de buurt... Ben ik al eens goed geslaagd! Krijg ('sandaaltjes' van zwart lak leer met hele dunnen bandjes en glimmertjes erop, lekker feestelijk voor zoele zomeravonden... dit jaar amper gedragen... ) Er is hoop, maar het mag wel een beetje meer zijn... (ondankbare muts die ik ben )