Ja, ik weet he Die van mij roept wel vaker "maar ik wil ook echt heel graag een kindje", om vervolgens weer als een blok in slaap te vallen 's avonds :-?. Maar van het weekend heeft hij dat wat volgens mij heel veel meiden hier ook hebben meegemaakt; hij zag ineens overal zwangere vrouwen en kleine babytjes... en was jaloers . Hele gerustelling voor mij, want tot nu toe is het altijd zo geweest dat als hij écht iets wil, het ook altijd lukt (wat jammer dat hij dit dan niet echt in de hand heeft, maar de gedachte is iets om me aan vast te houden). Hoest met jullie, Tezzz en Go4baby, al een idee wat het gaat worden volgende week / dit weekend?
Nou, die zijn volgens mij niet zo schadelijk hoor... wel een goede tip voor de volgende zak: koop een kuipje Samba smeerkaas en haal die Bugels daar doorheen! mmmmmmm smikkelen is dat!
Hallo, Cynthia, ik dacht deze keer ook dat mijn ei er niet aankwam. Ik heb het best druk en ook al voelt het niet zo dat ik gestresst ben, het heeft waarschijnlijk wel invloed gehad om mijn cyclus. Die zal nu op zijn langst worden. Misschien heeft de ramadan en alles erom heen ook dat effect bij jou. Ik dacht eigenlijk dat hij nooit zou komen maar na 14 stokjes te hebben ondergeplast had ik eidenlijk een pos test. Ik had rond dag 19 al een test die bijna positief was (en normaliter zou ik ook rond die dag een eisprong hebben) maar de dagen erna werd het weer minder. Mijn temp ging ook niet omhoog dus ik wist dat ik er geen had gehad. Toen had ik dagenlang geen streep, op dag 26 zag ik weer een licht streepje en op dag 27 was ie vet positief. Dus hij kan er nog aankomen. Heb geduld! Ik was er echt sjacherijnig van omdat ik dacht dat mijn lichaam niet funtioneerde en dacht dat er nooit meer een ei kwam, ik was dus ook blij verrast dat ik hem toch heb gevonden. Daarnaast weet ik nu dat het mijn langste cyclus word, dus dan hoef ik me niet zo druk te maken. We hebben goed geklust dus nu zit ik op het wachtbankje....nog een dag of 9 en dan is mijn NOD. Is je luteale fase trouwens vaak hetzelfde of kan dit ook varieren door stress e.d.? Doei
weet je... mijn man is er een van weinig woorden...en ik heb hem niks verteld van het hele smepgebeuren...maar hij is niet gek natuurlijk he! Ik zei zaterdag tegen hem: kheb nog maar gauw filet americain en rosbief gehaald, nou ik toch nog niet zwanger ben! Vraag hij: hmm...en morgen dan? Hij heeft op het moment een blik in z'n ogen, zo eentje van: wij gaan scoren deze maand!hihihi! Tja, hij was al verkocht toen hij onze eerste voor het eerst in z'n armen hield he! Of nee...toen hij voor het eerst een schop kreeg in z'n rug toen onze eerste in m'n buik bezig was! Of...nee, toen m'n nichtje nog klein was...toen ze 9 maand was kregen wij verkering. We hebben best vaak opgepast toen en toen was hij al gek met baby's dus...zucht...mijn nichtje is vorige maand 16 geworden!kwor oud! En...ben eigenlijk na al die jaren nog steeds superverliefd op mijn mannetje! (Ik heb geloof ik een erg leuke smepronde... ) Sorry..ik droom een beetje weg....
Leentje, mijn LF varieert van 11 tot 13 dagen en afgelopen cyclus zelfs 16 dagen (denk ik).... wel fijn dat je je ei hebt gevonden en er goed gebruik van hebt gemaakt !
dacht ergens gelezen te hebben dat je lf altijd nagenoeg hetzelfde is? Dat alleen de tijd voor je ei sterk kan variëren?
Hmmm, dan ben ik misschien de uitzondering die de regel bevestigt . Van afgelopen cyclus weet ik het niet zeker, maar wel van die 11-13 dagen. Dus er zit zeker wel in elk geval 2 dagen variatie tussen bij mij...
Ja ik koop daar altijd mn SambaL smeerkaas... geen smaba... typfoutje... Is ook heel lekker op brood met heel veel komkommer... Heb al een eetverslaving voor ik zwanger ben...
Bij mij was ie de afgelopen 3 x steeds 13 dagen (daarvoor heb ik nooit iets bijgehouden dus geen idee!) enne ..... ik heb zo'n zin in ROZE!!!!
gelezen op gezondheid.be: "Schommelingen in de duur van de cyclus situeert zich vooral in de folliculaire fase; de luteale fase heeft een tamelijk constante duur (11-14 dagen). Deze schommelingen zijn echter niet noodzakelijk onrustwekkend. Ze komen bij veel vrouwen voor en kunnen het gevolg zijn van tal van factoren (bijvoorbeeld veranderingen van leefgewoonten tijdens de vakantie, een drukke periode op het werk, een aangrijpende gebeurtenis in de familie- of vriendenkring). Na het 45e levensjaar neemt de lengte van de menstruele cyclus toe." Daar had ik het dus vandaan...
Jaha! Nou, dames: GET PINK! Ik heb zin in zoete roze taartjes van Miepie! (ik heb zo'n zin om roze te zijn... maar ik moet nog weer zo lang wachten! Bleeehhhhh het is me nog nooit zo zwaar gevallen!)