Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Dat is goed om te horen...je had het me trouwens een week geleden niet moeten vragen...toen voelde ik alleen een hoop verdriet....gelukkig trekt dat bijna altijd weer bij ;)

2. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Silla, ik snap goed dat je in een dip zit. Ik vind het toch al erg knap dat je toch het geduld hebt om zo lang te wachten. Dikke knuffel!

3. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Het moet toch een keer gaan lukken... dan maar het liefst deze maand ;)

4. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Thanks hihihi
    Maar het geduld begint nu een beetje af te zwakken. Vele mensen in onze omgeving worden nu langzamerhand zwanger of zijn net bevallen. Ik gun het ze allemaal van harte, en ik heb er ook nooit echt moeite mee gehad alleen nu begint het me te "raken". Wij zijn al zo lang bezig, 3 MK's, vele onderzoeken en nu hebben we een uitslag waar we enigzinds vrede mee hebben, gebeurt er verder gewoon HELEMAAL niets! En daar wordt ik dus moedeloos van.

Echt SMEPpen doen we dus niet meer, over 6 dgn (dg 19 v/d cyclus) verwacht ik ongeveer mijn ei...we gaan vanaf dag 16 maar flink SMEPpen tja op hoop van zegen dan maar. Al heb ik er deze ronde eigenlijk niet zo'n zin in hihihhi stom he?!
    Maar goed het zij zo...

Knuf voor iedereen!

5. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    getver silla, wat rot voor je...snap heel goed dat je geduld nou wel een keertje op is. Waarom trouwens dan nog wachten tot het nieuwe jaar? Je bent al zo lang aan het wachten, je mag vast wel meteen de mmm in. Hoewel dat natuurlijk ook wel radicaal is dan, maar goed. Als ik jou was zou ik het smeppen deze ronde gewoon laten voor wat het is en het gewoon met mekaar gezellig maken. En als 'het' er dan van komt, prima en anders ook gewoon geen stress. Er is vast wel wat aan te doen. Die dokters zijn zo knap tegenwoordig!

Knuf aan jou terug!

6. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    tjonge...die buikkrampen heb ik al twee dagen niet meer, maar heb m'n ouwe vertrouwde rugpijn er weer voor terug! Het steekt zelfs als ik gewoon zit te niksen! Heb trouwens ook weer last van m'n borstspier (zoals spierpijn) wat ik vorige keer ook had. Was het dus toch geen spierpijn! Ben toch erg benieuwd wat er gebeurd hierbinnen...Kwou dat ik een raampje had om te kijken... ook handig als je al zwanger bent trouwens...

7. Eevitaa

Eevitaa Bekend lid

4 sep 2007
    538
    0
    0
    Inderdaad, doe mij zo'n raampje! ;)
    Mooie roze wolk trouwens Beastie! En er is nog plek zat op. *laat een touwladdertje naar beneden*

En Silla, wat rot voor je zeg. Hoop dat je je snel wat beter voelt en met goede moed naar de gyn durft. Knuf.

8. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Silla, ik lees dat je weet dat je mannetje een chromosoomafwijking heeft. Zijn er ook nog onderzoeken gedaan naar de kwaliteit van het sperma of gekeken naar je eisprong? Misschien is dat iets om alvast naar te laten kijken. Misschien is dat allemaal in orde maar kunnen ze elkaar niet vinden en dan ben je misschien al gerustgesteld. Ik wet helemaal niet hoe het gaat wanneer je naar de ha gaat dus misschien klopt niet wat ik zeg. Maar als je nu alvast de stap neemt dan ben je in ieder geval al weer een stapje verder. Succes!

He Miepie, we zitten bijna gelijk. Testmarathonweekend over een week?(als mijn ongi niet doorbreekt begin volgende week ten minste...)

Maar eerst Ger, wel spannend hoor!

9. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    @ Eevitaa: Meid hier blijf ik wel kletsen, alleen heel even niet in het juni-mama's topic.
    Anders ga ik iets teveel aan MK's denken enzo ;)

10. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Ben ik weer! Leentje, ik denk dat je mij en Tezzz door elkaar haalt; ik moet nog minstens 2 1/2 week tot mijn NOD. Tezz heeft haar NOD eind volgende week... ;)
    Net getest; duidelijke streep weer, maar nog lang niet positief. Wel al vruchtbaar slijm gespot, maar dat was vorige keer ook 5 of 6 dagen voor mijn ei al, dus we wachten rustig af en smeppen vrolijk door :). Vind geloof ik dit toch wel de prettigste periode van de maand ;)

Daantje, kan me voorstellen dat je wat onzeker wordt van miskramen in het juni mama-topic, gaat toch erg vaak fout in die eerste weken :( > doen we hier niet aan, hoor! Jij hebt gewoon over een kleine 8 maanden een gezonde mini-Daantje (m/v) in je armen :)

11. Eevitaa

Eevitaa Bekend lid

4 sep 2007
    538
    0
    0
    He Daantje! Ik begrijp je helemaal! De stress is daar te snijden..
    Wat goed dat je niet gerookt hebt zeg, thumbs up!
    Nou volhouden he, anders moet je weer helemaal opnieuw door die helse eerste dagen.
    Aankomend weekend ga je helemaal bedolven worden onder de frisheid en fitheid, ik zweer het je..

12. Yvette1987

Yvette1987 Actief lid

1 mei 2007
    485
    0
    0
    Haai Meiden,

Nou ik heb een test gekocht, die ik morgenochtend maar even ga uitvoeren.
    Vind het zo vreemd. Heb het echt nog NOOIT gehad maar 1 dag ongesteld. En het was ook niet dat je zeg helderrood. Alleen maar bruin/zwart( sorry voor de info!)

Ik heb echt weer zo dag achter de rug van PFF! Werkoverleg, en ze dachten ach Yvet die blijft wel even 2 uur langer werken! Mijn god nooit meer!
    Heb me helemaal vol gestopt met eten haha, heb ik de laatste weken steeds vaker super veel honger..

@go4baby: geef niks hoor, iedereen vergist zich weleens.

13. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Hmm, ga morgen dan toch maar weer de wekker vroeg zetten ;) > hoe laat ga je testen?
    Klinkt niet echt als ongesteld, dus kan alle kanten op volgens mij.... je weet het wel spannend te houden, hoor!
    Ik wacht vol spanning af.... [​IMG]

14. Yvette1987

Yvette1987 Actief lid

1 mei 2007
    485
    0
    0
    Ik ga om 05.55 uur testen haha. Dan even douchen en dan ben ik rond 06.15 uur op het forum!
    Ja ik hou de spanning erin haha.
    Ik vind het ook niet echt ongesteldheid maar wat het wel is weet ik ook niet.

15. Hster

Hster Actief lid

14 mei 2007
    481
    0
    0
    Amsterdam
    Hey SMEP dames,

Ik had me bij jullie gevoegd om het resultaat van de methode te verbeteren... helaas ben ik niet goed voor de statistieken.
    Na temperatuur dip vanochtend zijn zojuist de :evil: :evil: bij mij doorgebroken. Dus helaas, geen SMEP succes hier. Op naar de volgende ronde.

Voor jullie allemaal: heel veel succes!

16. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    jammer hster!

maar ach...we zijn pas halverwege de maand oktober...kan nog helemaal goed komen met de statistieken hoor!

17. hmm hoorde net op de radio dat je toch iedere dag moet klussen voor het perfecte zaad!
    je bent het vruchtbaarst als je iedere dag klust zeiden ze... is een nieuw onderzoek gedaan en daar kwam dit dus uit!

doen wij het dus allemaal verkeerd? :(

18. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Nee hoor! Rond de vruchtbare periode klussen we elke dag, toch?

19. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Dames,ik breek ff bij jullie in :oops:
    Ik zou heel graag willen weten wat smeppen precies is?
    Ik heb me er eerlijk gezegd nog niet zo in verdiept,en werkt het bij velen?
    Ben errug benieuwd!

Liefs Dais..
    -x-

20. ja maar volgens dat onderzoek moet je dus altijd iedere dag klussen... want de dagen daarvoor dat je niet klust schijnt niet goed te zijn ofzo.... nou ik zie mij nog niet jaren lang iedere dag klussen hoor hahaha

Deel Deze Pagina