Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Jeetje Yvett, wat rot zeg :( .... Geen idee wat dat zou kunnen zijn eerlijk gezegd :( ....

Bedankt voor jullie lieve reacties meiden! Heb vanmiddag echt heel hard zitten janken dat het wéér niet is gelukt deze ronde, maar na een hele fijne peptalk van m'n vriendinnetje (die ik hier via 't forum godzijdank heb mogen leren kennen ;) ) zie ik het allemaal weer een stuk positiever in! En dan ook nog die lieve berichtjes hier, is echt helemaal TOP!

Vanaf volgende week gaan we er weer lekker tegenaan, heb er nu al zin in ;) ...

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @joli: graag gedaan hoor! Wij doen hier aan positive thinking!

@daantje82: Tot nu toe hebben we twee keer raak geschoten met maar weinig pogingen, dus neem aan dat eens per twee dagen toch wel genoeg moet zijn om de zwemmers van m'n man wakker te houden. Ik hou heel veel van m'n man en ben ECHT gek op 'm, maar elke dag smeppen wordt op den duur wel erg vermoeiend! En trouwens, zelfs m'n man (die ZEGT elke dag wel te kunnen) is na een paar daagjes wel ff moe hoor! hihihihi geef ik 'm ein-de-lijk wat 'ie wil, is 'ie weer niet tevreden!

SMEPPEN IS LEKKER, SMEPPEN IS GOED
    OM DE DAG, DAN KRIJG JE GEEN BLOED!

3. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    :) die is goed :p

4. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    :oops: thnx!

Ik doe ook sinterklaasrijmpjes...

5. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Hee dametjes!

Het is hier weer gezellig druk geweest en weer heel wat lief en leed gedeeld! Sorry dat ik even wat afwezig was
    Aan de ongi meiden: Zing mee met Tezzz en voor je het weet... heb je beet! ;)
    Dikke knuf voor Silla!
    En Yvett: nu vind ik het toch wel spannend worden! Duim je helemaal knetter-stiekem-roze voor morgen!

Hebben het hier weer eventjes heel erg druk dus zal er de komende tjd niet heel veel zijn! Sorrry! Blijf jullie natuurlijk wel op de hoogte houden van de toestand hier:
    Af en toe buikpijntjes. Soms rechts, dan door het midden naar links... Maar niet meer van die krampen die ik zaterdag had. Ik heb zo'n zin om roze te testen.
    Heb alleen van die mat-care stripjes... zijn die heel gevoelig? Ik zie vaak dat als die uitslaan de digitale van clearblue ook uitslaan.. En daarvan wordt gezegd dat ze veel hcg nodig hebben. Kortom... vanaf welke dag zou het iets kunnen zijn mocht het zo zijn... ben ik nog te volgen?
    Ach, eerst maar weer tempen morgen ochtend... en als het dan hoog is... kan ik altijd bedenken wat de volgende stap is.

Liefs en slaap/SMEP lekker ;)

6. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @go4baby: test nou gewoon op 24 oktober! Dan heb je geen gedoe met wel lijntjes of niet en....dan kan ik je direct feliciteren!

7. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    hihihi maak daar eerst maar een heel mooi rijmpje op..... ;) Dan zal ik er nog eens over denken... hhihihi
    Wanneer ga je nu precies weg? (mocht ik toch stiekem eerder testen dan kan ik je pb'en ;)

8. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

Nou mooi is dat...zitten wij te zenuwen voor jou laat je weinig je neus bijna niet zien ;) **geef nix hoor meis...moest je even plagen**

Testen...wat ik zou doen? Testen op de 22ste...met zo'n strippie...zie je weinig maar wel iets..of negatief dan zou ik de volgende dag **als er geen :evil: :evil: te zien zijn en temp nog hoog is** met de test van het kruidvat testen **die schijnt gevoelig te zijn** Heb ik daar ook een streepje op ...dan is het feest en later in de week nog eens een digitale doen...maare dat zou IK doen...denk ik :rolleyes: (denk ook dat ik velen testen zal slijten :( )

9. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    go4baby
    don't think 'maybe'
    just wait two days more
    and test the 24 (th)

ben weg van vrijdagmiddag tot en met dinsdagavond en dan weer van vrijdagochtend tot en met zondagavond...snap'iemnog?

10. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    testen op je NOD (de 22ste duzzzz)..doe je voor je eigen rust en genot :D

11. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    bah... pas testen op de 22ste.. dat duurt nog zooooooo lang..... BAH! Ik wil een excuus om eerder te testen.... Ik heb me vanochtend kunnen bedwingen...

WAAR IS DIAANTJE:[/color] Alles goed daar? Vraagje: jij testte toch ook de 10e DPO? Maar niet met die strippies toch? Of wel dezelfde van Matcare maar dan met plastic omhulsel?
    LET ME KNOW! Ik word gek.... gaar en gek... van mezelf... heb nog nooit in zo'n positieve stand gestaan ;)
    Val ik straks toch keihard op mn bekkie :) :x 8)

12. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    nee, nee, nee! 24ste is de dag dat ze pas roze kleuren mag!

13. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    Je rijmpje is wel weer heel goed gevonden! Petje af, of brilletje op 8)
    Ohh dus dan kan ik het ook stiekem vrijdagochtend doen.. niet doorvertellen dan hoor ;)

14. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    :) jajajaja, maar die moest ik toch wel 3x lezen :oops: voordat ik in de gaten had dat het ook een rjimpje was... blont geworden hier ;)

15. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    wij smeppen en kleppen de hele dag lang
    soms zijn we tot ons nod enorm bang
    maar kleuren we roze of rood tot besluit
    we schreeuwen het hier altijd uit!

wat is het toch fijn
    om een smepper te zijn!

16. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou ehhh je wordt bedankt Tezzz :x ;)

17. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Ben er weer!
    Joli, dikke knuffel!
    Go4baby, ik roep altijd dat ik pas na mijn NOD test en zoals je weet kan ik mij daar heeeeel goed aan houden :oops: . Het is een beetje dubbel; voor je NOD een negatieve test = nog steeds geen zekerheid, want het kán te vroeg geweest zijn. Voor je NOD positieve test = heel fijn, maar grote kans dat het in die eerste week toch nog fout gaat...:( Testen na je NOD = meer zekerheid, maar o zo moeilijk om het zo lang vol te houden ;).
    en wij zijn natuurlijk ook niet echt behulpzaam, beginnen gelijk te brullen dat er getest moet worden als je een paar dagen voor je NOD zit en je temp hoog blijft ;)

Of je nou test voor of na je NOD, het is allebei even rot :) (op die mooie positieve test die jij gaat krijgen op je NOD na dan)

18. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    sinterklaas die goeie man
    brengt cadeautjes waar hij maar kan
    taai taai, pepernoten, speculaaskoeken
    auto, ballen, spelletjes, boeken
    babypoppen bij de vleet
    maar baby's niet, dat je het maar weet!

(zeg ik, wiens broer op 5 december jarig is!)

19. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Shit, was het enige wat ik op mijn Sinterklaas-lijstje had staan :(

20. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    Miepie je hebt helemaal gelijk!
    Als het fout gaat is het een domper... maar dan heb ik het in elk geval wel geweten dat er iets gebeurt is hierbinnen. Want heb het nog nooit zo gevoeld namelijk!
    pfff ik kijk wel even aan morgen! Ga nu lekker even ontspannen.

Truste allemaal lieve rijmelaartjes ;)

Deel Deze Pagina