Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Indroog lijntjes zijn grijs....en deze test is licht blauw...duzzz :D
    Goed ga je niet gek maken! Maar 2x indrooglijntje zou wel er raar zijn ;)

Meeste vriendliefjes en mannen snappen vrouwen toch niet hahahha :D

2. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Gek mens! :D

3. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Dank je wel Miepie,nou klinkt goed hoor!
    Ik heb een cyclus van 27 dagen moet ik dan wel of niet op dag 8 beginnen?
    IK wacht eerst maar ns ff af of ik ongie wordt(denk het wel)....

Succes voor jullie allemaal!

Liefs Dais..
    -x-

4. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    nou..stomme ovu testen...ik kon me plas niet ophouden en ik MOEST! nu moet ik weer wachten tot 20.00 :(

5. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    MvM is net geweest en heb weer 2 mooie foto's in men album van de test :D
    ZWANGER
    hihihi was best wel zenuwachtig (terwijl ik zelf al 10 testen heb gedaan hihihi)

6. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Waarom gebruik je niet clear blue digitaal, die kunnen met ochtendurine... no problemo ;)

7. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    lijkt me duidelijk daantje! mag je gelijk beginnen?

8. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Wel he :p
    Ik start aanstaande maandag :D:D

9. Yvette1987

Yvette1987 Actief lid

1 mei 2007
    485
    0
    0
    Haai Meiden,

Goedemiddag. Jeetje wat een geklets is hier al geweest vandaag! Ff alles terug gelezen..

@ Tezz: Waar ga je vakantie naar toe?

Ja ik heb nu idd wel zekerheid. En vanaf vandaag gaan we aan de SMEP :D Tenminste als het niet weer zo pijn doet ..:(

Nog 3 dagen werken! Pff tel ze echt af haha.

10. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ daantje gaaf hoor! en welk kado heb je gekozen? ik kon kiezen tussen boek, dvd of speelkleed, ik heb uiteindelijk het boek gekozen...

@ yvett SMEP-ze deze ronde :D

11. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Ik heb ook het boek gekozen, ze liet het boek zien en was meteen verliefd hihihi

12. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    dat boek is idd heeeel interessant!
    ik was zelf helemaal verliefd op dat baby serviesje (of hoe noem je dat)

13. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Ja dat serviesje is ook helemaal toppie hihihi
    zwijmel, zwijmel :D

14. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Dacht lekker zuinig te doen :rolleyes: **HOLLANDER!!!**
    Ik heb nog 3 clear bue annaloge zeg maar... die wilde ik vanaf vandaag gaan misbruiken ;) Volgende maand, eventueel de CB digi! **is het dan toch zo...goedkoop is duurkoop?**

15. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

AAAARRRGGGHH **wil ook verliefd zijn op een boek!** :(

16. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    @ Beastie: Ik vond altijd netjes men ei met die digitale en hoefde gelukkig niet zolang men plas op te houden :D

Beastie, jou tijd komt heeeeeeel snel dat weet ik zeker :D

17. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    :idea: Yuna, je hebt wel een mooi temp lijstje. Ik zou ook denken dat het dag 18 is, maar het zou in het uiterste geval ook 5 dagen later kunnen zijn, maar dan ben je nu nog veel dagen na je ei. Maar dag 18 lijkt me logischer.

:idea: Marieke, je maakt het wel echt spannend haha.

:idea: SheDevil, ik zal vanavond eens foto’s maken van mijn testen. Mijn ei was heel laat waardor ik ongeveer 14 stikjes heb ondergeplast. Vanaf dag 18 werd hij donkerder en dag 19 en 20 was er wel een lijn aanwezig, maar niet net zo donker als de testlijn. Toen werd de lijn weer lichter. Als ik niet getempt had, had ik gedacht dat toen mijn ei was. Maar mijn temp ging niet omhoog. De dagen erna zag ik zo goed als geen lijntje, vanaf dag 25 heeeeeeel licht. Op dag 26 begon er een lijntje te komen en op dag 27 had ik ineens een pos test. En mijn temp is omhoog gegaan dus dat was een mooie bevestiging. Dus het kan zijn dat je de dag voor je ei bijna geen of geen streepje ziet, maar dat een dag later de streep van het scherm knalt. Succes!

:idea: Mijntje, een streepje is een streepje dus ik wil je al voorzichtig feliciteren. Heb je ook kwaaltjes of voelt het niet anders dan wanneer je ongi eraan zit te komen. In ieder geval: GEFELICITEERD!

:idea: Tezzz: een heeeeeeele fijne vakantie. Als jij terug bent hoop ik dat ik nog steeds niet ongi ben geworden haha.

:idea: Daisy, ik heb een cyclus rond de 30 dagen, ik begin ook later. Nu was ik zelfs even gestopt omdat ik geen ei vond, die kwam nu pas op dag 27, nog later dus. Mooie site van Merel, ik heb even gekeken. Heel heftig zeg. Hoe voel je je nu, hebben jullie het al een beetje een plaatsje kunnen geven? Het lijkt me zo ontzettend moeilijk, op de foto’s zie je wat voor mooie meid het is, met mooi haar. Pfff…ik kreeg er gewoon een brok van in mijn keel. Succes!

:idea: Daantje: de twee strepen springen van het scherm af. Ik geloof best dat je zenuwachtig bent haha, maar dit is weer een mooie bevestiging. Hoe voel je je? *ik word een beetje jaloers als ik het lees van de mvm haha, wel mooi dat jullie het doen. Als het bij mij ooit zo ver komt wil ik het ook*

:idea: Beastie, ik vind die digitale ook duur maar wel duidelijk. Met die andere zat ik allemaal te denken, wordt het streepje nu wel of niet duidelijker enzo. Nu had ik gewoon een vette smiley. Maar ik heb eventueel voor de volgende keer van die goedkope besteld. Ik dacht dat ik ze nu al weer moest gebruiken, maar met mijn laatste digitale was het raak.

:idea: Julita, wel heel fijn dat je ouders langskomen!

:idea: Go4baby, hoe voel je je nu? Knap dat je het testen nog even uitstelt. Ik ga dat over een week ook proberen haha.

:idea: Hoe gaat het verder met iedereen?

Doei!

18. Yvette1987

Yvette1987 Actief lid

1 mei 2007
    485
    0
    0
    Thnx Meiden,

Ga me vent maar verrassen vanavond eigenlijk kwam die niet langs omdat meneer moet werken maar dan wacht ik hem bij hem thuis op haha!

Zie ik me schoonouders ook amar weer is een keer..;) zullen ze vast wel willen haah..

19. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Ik heb bij die digitale wel altijd 4 uur mijn plas opgehouden, hoefde dat niet dan? Verdorie, een paar keer dacht ik echt dat ik niet meer op kon houden en alles liet gaan terwijl het niet nodig was haha. Gelukkig altijd droog gehouden :)

20. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Ja ik wilde echt meedoen, zeker omdat wij ook bijna de mmm in zouden gaan.
    Zo draag ik toch mijn steentje bij vind ik.
    En het is zeker weer een bevestiging :D

Ik duim heel hard voor je (en de rest) dat jullie allemaal deze ronde roze worden en ook lekker in flessen mogen plassen hihihi

Deel Deze Pagina