Haai meiden, Ik heb toch nog een klein vraagje Dit wordt onze 1e ronde SMEP. Vandaag de 8e dag van de cyclus dus we gaan beginnen met SMEP. Net gesmep't. Nu was mijn vraag. Mijn cyclus is 37 dagen. Tenminste daar ga ik vanuit want vorige ronde werd ik na 37 dagen ongesteld.(1e keer na stoppen met de pil). Moet ik dan nu ook vanaf dag 10 beginnen met ovu testen? Of pas later? Volgens de calculator is mijn vruchtbaarste dagen 1+2 november en 3 november eisprong. Je moet je daar niet aanhouden natuurlijk maar das een richtlijn. Maar ik snap niet helemaal wanneer ik dan moet beginnen met ovu testen? Snappen jullie mijn vraag nog?
Nou, wat lijkt je leuk Ik geloof zondag pas (of eigenlijk maandag...)... Staan allebei voor de 22ste. (maar kan ook de 21ste al zijn... als ei een daggie eerder was.. wat ik denk!) En wat beteft het maand-mama topic... Er komt een moment dat dat SMEP-mama's topic ergens geopend mag gaan worden en dan komt de rest ook! (en als ik echt Roze wordt nu dan kom ik zeker even bij de juni mama's kijken, maar ook bij de juli mama's een plekje reserveren voor alle andere SMEP dames!)... maar ja, laten we niet vooruit lopen op de zaak... Morgen maar kijken of mn temp weer wat hoger is...
foei foei *pakt pakje af en plakt pleister op * Maar wat een geluk dat jullie toch zo snel weer binnen konden komen... Mn ouders wonen op 11 uur rijden :-k zonder file's dan
whaaa ja dat zou helemaal balen zijn! ik moest enorm lachen, mijn vriend was kwaad haha erg komisch allemaal! kweet t foei maar eerst rookte ik een pakje per dag en nu zijn dat er nog maar 4 tot hooguit 5 op een dag ben dus sterk aan t minderen, en als ik posi test is t helemaal verleden tijd goed he van mij hahaha
@ Yvett: lastig hoor! Starten op dag 10 is voor de 'gemiddelde' SMEP'er die ongeveer een cyclus heeft van 28 dagen (dag 14 ei) Omdat je pas kort gestopt bent met de pil kan het best zijn dat de lengte van je cyclus weer heel anders is (langer of korter)... Misschien kun je beter je vruchtbare slijm volgen... Dan weet je dat je ei er echt aan zit te komen... Maar dan moet je dat wel kunnen herkennen! (doorzichtig en dradentrekkend zeg maar) begint meestal gemiddeld zo'n vier dagen voor je ei maar ook dat is weer een gemiddelde.
Oke Thnx, Ik ga het gewoon in de gaten houden en gewoon om de dag klussen en in het weekend elke dag Dan zal er vast wel een goede dag bij zitten haha. Ik ga slapen meiden. Slaap lekker. Liefs (K)
hahaha ik ga nog niet slapen dat was voor yvet bedoeld ik ben nu klaar wakker...was vanmiddag zo moe dat ik even geslapen hebt... nu begin ik weer ff wakker te worden haha vind t wel rustig hier! iedereen aan t smeppen ofzo?
Ja, dacht ik al... maar dat je een middag dutje hebt gedaan is wel weer een positief bericht! Zeker rustig... heb ik eindelijk tijd... Ga ik nog maar even aan het werk dan..
aan het werk? pfff waar je zin in hebt hahaha tja kan positief zijn maar hoeft niet...omdat ik veel wisselende diensten heb kom ik nooit in mn ritme.. heb een tijdje geen ochtenddienst gehad en vanmorgen dus na een tijdje wel weer...dus kan ook zijn dat ik gewoon lui was van t vroege opstaan... ben namelijk nog niet echt een ochtend mens hahaha
Hebben eigen bedrijf en is even druk nu. Ben ook geen ochtend mens, dus nu lekker op dreef... Ga nu weer hard aan de slag!
dames (niet dat er nog iemand is ik ga even douche en dan naar bed! hopelijk sta ik morgen weer op met een mooie temp! en zonder dus welterusten allemaal en droom : PINK tot morgen! liefs marieke