ik voel me prima! en jij? @ beastie hoe toevallig, ik werd vanmorgen ook wakker met zo'n raar gevoel.....had gedroomd over mijn ex, en mijn man was in geen velden of wegen te bekennen. Wilde hem wel proberen te bellen/sms-en maar die vervelende ex bleef me maar lastig vallen. In elk geval, ik had met liefde nog een uurtje doorgeslapen om van dat rare gevoel af te komen...
Ja dit is nu mijn 2de ochtenddienst die ik draai sinds men + test, maar moet zeggen valt me vies tegen! Voel me echt ellendig hihihi moe en gigantisch misselijk
hihihihihi...nou erg toevallig..kwam een oud vriendinnetje tegen op hyves en die kwam met de foto aanzetten. Heel raar om te zien na 11 jaar!
tsja vermoeidheid heb ik ook nog steeds last van.....gisteravond zat ik al om 9 uur te knikkebollen dus toen ben ik maar naar bed gegaan die misselijkheid zou met een paar weekjes wel minder moeten worden hoor! (en de reden van die misselijkheid maakt toch wel een hoop goed he )
ja dat lijkt me ook wel raar.....ik heb mijn ex al 4,5 jaar niet gezien....ik heb echt geen idee of hij alweer een vriendin heeft, getrouwd is, (op zichzelf woont) of wat dan ook!
@ mielenl: Ook alleen last van misselijkheid met ochtenddienst, avonddienst geen probleem. De reden maakt zeker een hoop goed hoor hihihi Ja ik slaap nu ook veel meer als voorheen, merk ook dat ik veel meer slaap nodig heb. Straks na het werk ook mooi weer een uurtje men bedje opzoeken hihihi
Daantje82: Ik vond die ochtenden met misselijkheid ook niet om door te komen. Zolang ik maar bleef eten was het goed. Susses ermee! Mielenl: Fijn dat jij je goed voelt! Kwam er net achter dat mijn NOD fout onder mijn banner staat, ik heb gewoon de 21e al mijn NOD. (cyclus van 29 dagen, 22/9 ongi geweest) Moet dus zondag ongi worden. Dus hoe ik nou aan die 22 kom? MUTS........ Wil je het ook aanpassen in lijst Beastie?
sorry dames, ik kom weer even kijken hier.. ben de laatste paar weken ziek, zwak en misselijk.. haha, dus ik ben bang dat ik deze maand wel kan vergeten. Hoe staat het met mijn lieve mede-smeppers vandaag?
Yvett, ik ben nog aan het bijlezen dus misschien heeft iemand al antwoord gegeven. Ik heb een cyclus rond de 32 dagen en mijn vorige pos ovu test had ik op dag 19 (nu op dag 27 maar dat is een uitzondering, ik heb nu dus 14 stikjes vol moeten piesen haha). Ik heb ook maar een luteale fase van 10 dagen. Bij een cyclus van 37 dagen zou ik beginnen te testen rond dag 19 of 20. Misschien dat je hem nu pas laat vind, maar dan weet je het voor de volgende keer (hopelijk is er geen volgende keer nodig ). Je kunt ook op de site van Clearblue uitrekenen wanneer je moet beginnen, misschien ook een goede tip. Doei!
morgen meiden, heerlijk zonnetje schijnt hier.... Heb weer heel wat terug telezen... -foto' s en dromen van ex-en......jeetje..als ik aan mijn ex denk..krijg ik spontaan kokhalsneigingen hihih -wazige tests....ik zie wel iets ..dacht ik....maar beter om tewachten tot zondag meis -liga koekjes...heerlijk...moet straks boodschappen doen voor vanavond....zitten ook vast koekjes bij hihihi..ik zit momenteel volledig aan de fruitella....niet gezond..maar wel lekkerrrrrrr ! - moe en futloos zijn....pffff...mijn middle name op dit moment..lig elke avond heel gezellig tesnurken op de bank...tot hubbie me wakker maakt om naar bed tegaan ...zoooo romantisch.... meiden die ongi zijn geworden..ontzettend balen meiden !..dikke verder niets temelden..... :-&
Goedemorgen allemaal! Ik zie nog geen extra roze... of ben ik kippig aan het worden.. Nou ja, als ik eieren voor jullie kan leggen dan is dat natuurlijk geen probleem Weer een drukke dag! Kom nog wel een keer kijken als er roze is! liefs
Hallo hallo, goedemorgen! Ik heb het gisteren heel druk gehad dus even geen tijd voor internet. Dat doet een mens ook goed trouwens Ik heb net ongeveer een uur bij gelezen. Veel eieren op het punt te staan springen zie ik (Beastie& others) Tja, wat kan ik zeggen... Iedereen moet gewoon roze en dat zo snel mogelijk! Ger en Beastie wat lekker dat jullie allebei zo'n positief gevoel hebben, vasthouden zou ik zeggen! Go4baby, ik duim ZOZOZO hard voor je, helemaal speciaal uit het land van de rising sun. @Mijntje, klint spannend/veelbelovend. @Yuna, vervelend nog geen duidelijkheid...Ik hoop dat je snel iets te weten komt @Tezzz kunnen wel merken dat je bijna op vakantie gaat, ik vind je behoorlijk relaxed overkomen Ik ben er nu ff dus als jullie er ook zijn....
Goedemorgen dames, Jeetje, wat een verhalen weer tussen gisteravond laat en nu! Maar goed, sommigen hebben een ei gevonden en moeten nu dus aan de smep! En sommigen nog op de wachtbank....die irritante fase van de maand. Over mijn kortere cyclus deze maand: ik ben met testen begonnen op dag 10, dus tenzij ik echt een heel vroeg ei heb gehad, zou ik 'm wel moeten hebben. Maar ja, zal je net zien dat ik 16 dagen lang voor niets getest heb. En het is zeker weten een ongi en geen tussenbloeding, want het bloedt behoorlijk. Maar ja, ik hoop maar dat m'n cyclus nu kort blijft, want dat heeft natuurlijk wel weer z'n voordelen over een lange cyclus.....Het lichaam is een vreemd iets. Een voordeel: ik heb niet op de wachtbank gezeten deze maand, dus geen onrustig en ongeduldig gevoel gehad!
goedemorgen dames! mijn temp was gisteren 37.0 en vandaag....... jaja 37.1! en zelf een half uur te vroeg eigelijk getest... wat ik alleen wel heel vreemd vind ik dat ik tijdens het afvegen vanmorgen wat donkere afscheiding op t wc papier had.. dus dacht ik word ongi.. maar normaal ga ik dan kapot van de pijn en is mn temp altijd laag. temp nu al 5 maanden en altijd als ik ongi word is mn temp 36.8.....dus begrijp hier nix van want heb namelijk totaal geen pijn in mn buik zoals ik dus normaal heb als ik ongi word... wat denken jullie? liefs marieke
kan spotting zijn...je kan ook even afwachten Morgen ochtend dan maar testen? Als je temp nog hoog is...
ik heb toch geen test in huis vandaag dus was toch al niet van plan om vandaag te testen hihi... hoe houd ik t vol he maar zolang mn temp nog hoog is en er nix in mn inlegkruisje zit heb ik nog hoop! we zullen t maar af moeten wachten...
Cynthia, misschien is het fijn om te gaan tempen. Sommige vrouwen vinden dat je er dan teveel mee bezig bent en je er juist gestresst van wordt, maar voor mij werkt het super. Als ik deze maand niet getempt had, dan had ik misschien gedacht dat ik op dag 20 (net als eerder) een ei had gehad en zat ik nu vol spanning. Door het tempen (en de later nog positievere ovu test) weet ik dat ik mijn ei later heb gehad en nu dus mijn langste cyclus ga hebben. Je kan inderdaad door een korte lf piek wel eens je piek missen met een ovutest terwijl je wel een ei hebt gehad. Door middel van tempen kom je er vaak wel achter wanneer je ei is geweest. Dikke knuffel in ieder geval en op naar de volgende en hopelijk voorlopig laatste cyclus! Marieke, hoeist nu? Al verandering?
Julita, jullie kunnen weer aan de slag zie ik! Hoe gaat het verder met je, heb je al een beetje je draai gevonden? Ik las eerder dat je toch mocht werken, heb je al een idee wat je wilt gaan doen en wat de mogelijkheden zijn? Wanneer kwamen je ouders ook al weer langs?