Bij ons is het vaketr andersom eigenlijk...mijn man krijgt die tentstok altijd wel rechtop, alleen ben ik vaak te moe om die tent er nog overheen te hangen!
Vanaf dag 8 om de dag klussen...vanaf dag 10 beginnen met ovu testen...vanaf de dag dat de ovu test positief is 3 dagen dagenlijks klussen..dan een dag niet en nog 1 keer proberen beeb te maken...15 dagen na je posi ovu test ...en bij geen ongi...een zwangerschaps test...in die 15 dagen mag je gerust nog een keer of wat klussen hoor! Als je cylus langer is en je weet zeker dat je met een paar dagen later beginnen met testen je ei niet mist zou ik dat doen...scheelt in de testen Zelf test ik totdat is een lichte streep heb en dan test ik 2 keer per dag..veels te bang dat ik me ei mis en ik heb die lichte streep 1 a 1½ dag voor de posi test....suc6 8)
pfffff sta op knappen....maar moet nog een half uur..echt niet grappig ! by the way...NOD is 15 september...wil wel eerder..zeker niet later !....maar denk niet dat het helpt Hubbie snapt het nog steeds niet....correctie: wil het niet snappen....kreeg net een berichtje..GAAN WE NOG SMEPPEN ?........NEEEEEEEEHHHHHHHHHEEEEEEEEE...morgen pas...tenzij ik mijn ei vind...pfffffffff
Hee, niet opeens rechts inhalen he? Die eieren zijn goed verstopt deze maand... Maar als jij er toch eerder eentje vindt... wil je het me dan even laten weten? Het is vanavond volle maan... 'Vroeger' vond ik vaak mijn ei bij het schijnsel van de volle maan... Ook zo'n dag waarop massaal iedereen ongi wordt... (alleen de vrouwen die niet zwanger willen worden bedoel ik natuurlijk ) JOEHOE: DIT IS NUMMER 700!!!!
Die kl*te paashaas, die moet heel snel oprotten... We hebben er niet omgevraagd... Kreng dat ie is! *net goed... moet ie er maar niet als een haas vandoor gaan mt onze eiertjes...* Link doet het dus niet...
Hahaha, tentstokken, tentdoek....een ding is zeker, mijn vriend heeft geen scheerlijn nodig om zijn stok overeind te houden hahahaha. Julita, ik heb bij mijn 3de cyclus ovulatietesten gebruikt. Ik kreeg mijn ei toen niet gevonden. Ik was toen ook aan het tempen en dat ging ook nergens over (moet je maar eens in mijn album kijken naar de golvende lijnen haha). Ik ben er toen maar even mee gestopt. Mijn temp kaartje ziet er nu in ieder geval al stukke beter uit (bijna elke dag dezelfde temp) dus ik ga er van uit dat ik straks ook een positieve ovu test in handen heb en dat het ontpillen de oorzaak was van de rare temp en negative ovu testen. Nou ja, nog even wachten dan.
Hmm...interesant Leentje. Denk je dat je toen gewoon geen ei heb gehad? of heb je 'm gemist? Ik weet verder niks van tempen dus dat zegt me niet gek veel. Maar het komt altijd weer op hetzelfde neer: wachten...
Ik ga zagen... (nee, geen tentstokken, maar laminaat!) Ben bijna klaar met de zolder en hij is prachtig...ROZE geworden! Ik heb vandaag ook nog eens ROZE tompoucen gekregen! En de ROZE was van mijn dochter gedaan....als ik binnenkort niet ROZE wordt, dan weet ik het niet meer! IK ZIE ALLES ROZE!
Hier vandaag ook een hééél klein beetje roze; lichte streep op mijn ovu-test. Vanaf vandaag dus maar 2x per dag testen, zal morgen of anders overmorgen wel positief zijn. Ben ik al erg blij mee, weer op dag 11 positieve test dus (ws). Ben er inmiddels wel achter dat de paar dagen verschil in cyclus-lengte bij mij niet altijd in verschil van de dag van eisprong zit, maar meer in verschil in de lengte van mijn LF. Tezzz, let's hope so... O, en Heidi, ik gebruik trouwens de goedkoopste testen van de webwinkel hier. Werken voor mij prima, dus waarom dan duur doen? Ze geven wel altijd een licht (grijs) indroog streepje.
Dat laatste begrijp ik niet aan dit smep-schema. Je ei is de dag na positieve ovu test. Als je na de ovu test al 3 dagen klust zit je al over je vruchtbare periode heen, je ei leeft niet zo lang. Gezellig hoor, blijven klussen, maar voor beeb maken niet nodig lijkt mij.