Hallo, ik kom hier ff spieken. Wij zijn nog niet zo heel lang bezig. Maar vind dit wel een bijzondere methode waar, volgens mij, behoorlijk veel logica in zit. Nu is het zo dat wij deze week toevallig op dag 8 en 10 gesmept hebben. Alleen heb ik geen ovu testen. Nu is het wel zo dat ik mijn ei precies voel. Dus is eigenlijk mijn vraag op welke dag je de positieve ovu test krijgt. Is dit op de dag van eisprong, de dag ervoor, of twee dagen ervoor.... Vind het namelijk jammer om nu al testen te gaan kopen, als ik om en nabij weet wanneer mijn eitje is. Als jullie me hiermee kunnen helpen, gaan wij deze maand ook door met het smeppen (klinkt wel grappig, trouwens.) Kan ik ook hier lekker meekletsen. Kom er toch achter dat ik het niet kan laten om er niet mee bezig te zijn
Dag Leentje! Ouders komen morgen middag aan dus daar hebben we erg zin in natuurlijk! Kwa werk heb ik niet gek veel keuze, ik dek dat ik zal nemen wat ik kan. Misschien engelse es geven ofzo, ik heb heel eerlik gezegd nog niet alles op alles gezet om iets te vinden. Moet ik nu wel even doen... Verder ben ik vanmorgen naar mijn eerste Japanse klas geweest. Moeilijk, maar leuk en ook goed voor mensen te ontmoeten. Mijn draai begint dus aardig te komen. Wat smeppen betreft, we hadden gisteren moeten beginnen, maar dat word vanavond danmaar denk ik... Ach, als je zo'n laat ei hebt luisterd het niet zo nauw he?
@pas getrouwd, welkom! Je krijgt je posi ovu test 1 of 2 dagen voor je eisprong. Als je het niet voelt en niet tempt dan kan je het niet precieser weten... Dus als je dat ei aan voelt komen dan moet je al aan de gang!
@Julita, wij zijn later begonnen, anders wordt het echt een lang traject. En vooral nu mijn ei zo laat was is het goed dat we niet vanaf dag 8 begonnen zijn, dan had ik op dag 24 niet meer kunnen lopen . Lijkt me wel gaaf hoor, japanse les. @Pas getrouwd, gezellig dat je mee komt kletsen. Als je een positieve ovu test heb dan heb je dacht ik binnen 12 tot 36 uur je eisprong. Je moet anders maar eens op de site van bijvoorbeeld clearblue kijken, daar staat het e.e.a. uitgelegd waar ik veel aan had. Doei
@Marieke; ik vroeg me af, heb jij nog helemaal niet getest? Kan ook zijn dat ik het gemist heb hoor, er wordt zoveel afgekletst hier!
mijntje en leentje, nog geen verandering hier! en heb nog niet getest... heb vanmorgen heeeel iets bruinige afscheiding gehad op t wc papier maar verder niet meer. heb ook geen ongi pijn die ik dus normaal altijd ontzettend erg heb (heb er zelfs medicijnen voor) totaal nergens last van en mn temp gaat maar omhoog, en ben toch echt niet ziek haha dus we wachten het maar af liefs marieke
hoi! vandaag heerlijk weer en kennelijk word het weekend ook mooi! Zo rond de 23 met zon! Ze komen morgen aan en na een paar dagen Tokyo gaan ze 10 dagen door het land trekken! Ik ga ook een paar reisjes mee met hun . Heb er zin in.
Met mij gaat het wel goed. Het enige waar ik van sta te kijken is dat ik nu na mijn ei nog steeds geen pijn heb aan mijn borsten, terwijl ik dat de laatste 6 cyclussen wel had. Maar ja, weer een nieuwe verrassing. Stiekem ben ik nu ook allemaal op mijn buikkrampjes aan het letten maar daar is het nu veel te vroeg voor. Ik heb wel allemaal krampjes maar volgens mij heb ik die anders ook. Dus ik voel eigenlijk minder dan anders. Ach ja, we wachten maar weer af. Wel lekker weer zeg, helemaal niet verkeerd. Lijkt me leuk om die reisjes met je ouders te doen. Ik ga ook weer aan het werk. Doei
zucht, wanneer komen de nou... niet dat ik ze graag wil hoor, maar had net bij t afvegen weer heel lichtjes donkere afscheiding. ben nog nooit met zon hoge temp en op zon manier ongi geworden maar goed ga er maar vanuit dat ik ongesteld ga worden... maar als t dan toch zo moet zijn, dan nu maar nu want een cyclus langer dan 32 dagen heb ik nog nooit gehad dus vind 33 al TE lang (sorry voor de dames die t altijd veeeel langer hebben ) heb de hele dag al last van borrelende darmen en boertjes laten... zucht marieke klaagt nog even door... sorry moest even! zucht.....
@Leentje, hmm interessant. anders dan anders... Wie weet? @Marieke, ik begrijp je helemaal, op eeb gegeven moment maakt het ook niet uit als je het maar even weet toch? Natuurlijk wil je liever roze! (ik vind 33 ook erg lang, ik hop er zelf ook niet overheen te gaan tenzij roze)
Pas getrouwd van harte welkom Marieke hoe is het nou, of heb ik er overheen gelezen, Ik heb vandaag echtr een K*tdag vanmiddag om 17.00 ga ik mijn hond in laten slapen en het doet zoveel pijn, ze heeft hele zware artrose in drie pootjes en haar heupen en rug. Het wordt tijd dat ze pijnvrij wordt, we heben alles geprobeerd maar het gaat niet meer, ze wordt ook agressief van de pijn tegen nick. ben echt verdrietig hoop hier wat afleiding te vinden
Joehoe.. moest even bijlezen.. zag dat je al verteld had dat je ouders morgen komen! Echt fijn! En leuk dat je met ze op pad gaat! Volgens mij wordt dat wel lekker zo met dat temperatuurtje erbij! Blijven ze bij jullie slapen? Of liggen ze straks wel op een zacht hotel bed Volgens mij ben je wel lekker druk daar om van alles te ondernemen! Ik heb weer van die rare buikpijnen... nu zijn het weer van die ongi krampen.... BAH! Maar ik kan me niet herinneren dat ik die normaal voor mn ongi heb... pfffff Ben even wezen vegen en daar was roze... :x Nou, we kijken het maar weer aan. Mn DPO was al 3 keer 13 dagen...
spotting word steeds erger... ga mn banner aanpassen en me melden in november! begrijp er helemaal nix van deze maand met zo'n hoge temp word ik nooit ongi.. maar het zal wel.. heb vast een nieuw tempkaartje aangemaakt.. op naar november! 1e ronde smep dus mislukt! nieuwe ronde nieuwe kansen! liefs marieke
getver erranick! Wat jammer voor je en je hond. Maar idd als 'ie pijn heeft is dit wel het beste...maar knap kl*te ja... oja: Goeiemiddag iedereen! Als ik het zo lees ga ik de grote testdag missen dus...hmmm...moet ik maar m'n eigen testfeestje vieren dan! Alhoewel...vanmorgen was m'n tem nog maar 36.3! Kweenie wat ik heb, maarreh...vorige maand zat ik na m'n ei netjes op 36.9 en nou...gaat 'ie alle kanten op behalve fors omhoog! Heb trouwens ook al zo raar gedroomd vannacht...ik droomde dat ik zwanger was geraakt van een one-night-stand met een van onze werknemers en m'n man vond het helemaal niet erg. Hij was gewoon blij dat ik zwanger was en dat het niet van hem was maakte niks uit. En die werknemer vond het ook al niet erg! Raaaaar he? Ik droom altijd van die vage dingen! 't Is maar goed dat de meeste dromen toch bedrog zijn, want anders was ik al achterna gezeten door de hulk, had ik op een piratenschip gewoond en woonden we op een hele saaie camping Ik ben raar. Maar werd wel wakker met het idee dat ik zwanger zou zijn! Da's dan wel weer leuk natuurlijk!