kweenie wat er op de gebruiksaanwijzing staat van de matcare, maar op die van sensitest staat dat je binnen 10 minuten het resultaat moet aflezen, maar dat het pas na een half uur niet meer geldt! Dusssssssssssssssssssssssssssssssss
go4baby is zwanger go4baby is zwanger go4baby is zwanger go4baby is zwanger go4baby is zwanger go4baby is zwanger go4baby is zwanger go4baby is zwanger
ik maak ff plaats voor m'n dochter van net 6. Zij wil namelijk wat schrijven....komt ze: laila mamma pappa yoeri goed he? En dat voor groep 2! Ben helemaal trots!
Ahh Tezz wat een lieffie is dat! Zo komt zoon van vriend ook weer. (ook 6) maar die laat ik hier echt niet rondkijken want die begint ook al te lezen... Hihih Miepie wat geweldig! Ja, maar juich nou allemaal niet te hard. het is zo'n ultradun lijntje en alleen iets breder dan die van jou, maar verder..vergeleken bij die controle streep eigenlijk onzichtbaar... Pfff de kruitvat was toch druk... en ze verkochten alleen 1 stuks verpakking voor 7 ... Stelletje geldwolven! Toen maar bij de ECHT HEMA, ECHT ZWANGERSCHAPSTEST gekocht. 2 voor 12,50... Ook duur maar beetje minder... hihi Nu maar weer eens broekloeren en vegen... pfff wat heb ik het er toch druk mee!
Jaha, hier staat natuurlijk ook aflezen binnen 15 minuten, maar met die ovu testen is het ook pas goed zichtbaar als het opgedroogd is. En dat lijntje stond er na opdrogen. (ik weet niet hoe lang het duurde want heb 'm in de badkamer laten liggen (uit het zicht van vriend... want die wordt gek van me... )
Nee nee, zaterdag of zondag denk ik. Die ECHT HEMA dingen kunnen pas vanaf NOD... Dus dat schiet niet zo op. Staat verder ook niet bij wat de gevoeligheid is... Sufferds daar Die van Mat Care kunnen al 4 dagen voor NOD... En daar heb ik er nog een paar van dus... In de Mat Care handleiding staat dat hcg om de 1,5 a 2 dagen verdubbelt. En dat ze een gevoeligheid hebben van 25 mlU/ml. Op NOD zou dat ongveer op 100 mlU/ml moeten liggen.
Waar blijven die mannen nou... Ik heb zo'n trek! Kan toch nog... als ik echt weet of het zover is dan ga ik echt over op gezonde dingen...
Oe, lekker, mag ik niet bij jou komen eten? Hmm, ga je morgen wel weer je MatCare voorraad een beetje laten inkrimpen ? Net zo'n mooie serie testen als Diaantje produceren!
ik had vandaag echt een emotionele dag.. zal de details besparen (sloeg namelijk nergens op), dus ben toch echt bang dat morgen de ongi doorkomt.. (eindelijk) al hoop ik natuurlijk wat anders .. maar dat weet ik dus pas morgen.. (zucht ) En eetsmakelijk alvast! ..
nee, ik had vandaag een afspraak dus kon niet bellen.. morgen nog geen ongi ga ik het weer proberen..
he verdorie Yuna! Dikke knuf en hopelijk is het snel duidelijk of het doorbreekt of toch stiekem wat leuks aan de hand is @ Miepie: Ja gezellig stap maar in, we gaan lekker ergens heen... heel gezellig fout snacken.... maar het is al laat en die kleine moet weer op tijd slapen! Morgen dan maar mn gezonde kost die al klaar ligt in de koelkast...