JAWEL dat komt echt wel goed! Als je ZULK vruchtbaarslijm hebt *herkenbaar hoor * dan kunnen die zwemmertjes daar heerlijk in blijven leven... En hoe natter je bent hoe beter! Ja sorry Gaat helemaal goedkomen! Zie dat de duivelse donderdag langszaam aan plaatsmaakt voor Slijmerige donderdag Silla en Beastie ook, en Julita?
als je toch achter de computer vandaan gaat kan je deze eventueel een andere keer verzilveren nou lekker dan me bonnetje doet het niet
Ha, dat heb je goed geregeld! Misshien kan ik ook nog gauw een aanmoedigingsprijs in het leven roepen... Hij weet nog van niets... Ga ik pas vertellen als het duidelijker is. Toen ik vanmiddag die roze veeg had en zei volgens mij wordt ik ongesteld zei hij: ja dat kan heel goed in deze stressvolle tijd.... Nou lekkere aanmoediging dan...
Ja, dat is wel waar. Dat het mensen misschien aan het denken kan zetten dat zwanger worden niet altijd zo vanzelfsprekend is. En dat er veel verdriet schuil gaat in mensen die dat niet durven te uiten. Daarom vindt ik dit forum zo goed. Iedereen mag z'n hart luchten en zoveel klagen, zeuren, duimen en feestjes vieren als mogelijk! Maar ik ben wel heel blij dat ik het hier met jullie kan delen en niet mn hele ziel en zaligheid aan het nederlandse publiek hoef te tonen. Dat zou ik zelf niet trekken! (oke, hier lezen genoeg mensen mee die zich niet melden, maar da's nog steeds niet iedereen) Ik heb de laatste 5 maanden (sinds ik hier ben, want daarvoor hield ik het niet echt bij) steeds meer het gevoel gekregen dat het niet zo makkelijk is als ik dacht. Ik kan me herinneren dat we vorig jaar in juli toen we in Tanger waren (Marokko) de grap maakte... We werden zwanger in... Dat was de eerste keer dat we bewust probeerden zeg maar. Af en toe een maandje voorzorg genomen omdat het niet uit kwam ( stom stom) en nu... We hebben vanmiddag echt afgesproken dat als ik ongi wordt dat we samen naar de HA gaan. zo... dat was het weer even!
Stel je bent PINK....koop je van die geboorte chocolaatjes (roze en blauwe) voor bij de thee....moet je zijn smoelwerk dan eens zien! hahahaha Maar inderdaad ... fijne mee levende man hoor elke vent z'n gebrek ....
hihihi omdat jullie allemaal zo lief zijn zal ik morgen eens kijken of er nog iets is blijven plakken *beatsie jouw terminologie blijft echt plakken * Maar ik ben nooit zo heel vroeg wakker... nou ja, ik moet wel vroeg plassen... soms om 6 uur maar dat doe ik volledig op de tast in het donker om direct weer verder te slapen... Volgens mij vanochtend nog gedaan en toen om 9 uur ofzo... Dus wees niet ongerust... het wordt morgen alleen wat lastig met die mannen. Die klein hoeft er niets van te weten. En die grote die moet ik het dan weer omslachtig vertellen... als ... dan... pfff krijg helemaal vaal angst van jullie Truste allemaal, ik ga lekker douchen en dan zwaai ik zo nog even!
@go4baby; even over die testen: ik begreep dat je de Hematesten hebt gehaald? Nou wil ik je niet nog gekker maken, maar bij mij gaf de Hematest juist een veel duidelijker streepje dan de matcare testen! Dus......
AAAAHHHHHHGGGGG maak me nu niet he-le-maal gek! Ja, en hoe is het nu met jou? Heb je nu meer duidelijkheid? Had je ook die strippies van Mat Care?
spannend go4baby jij bent gewoon roze hoor! hier is de ongi nog steeds niet echt doorgebroken... afwachten dus was mn temp morgen is... ga nu slapen! truste! liefs marieke
Ja, de meest eenvoudige stripjes......Dat ik daar juist bijna geen lijntje op zag, terwijl deze dan weer gevoeliger schijnt te zijn, maakte me weer onzeker! (en nog....) Hema gaf dinsdag een heel dun streepje en de kruidvattest van vanmorgen, leek weer wat duidelijker en breder (naar mijn idee zijn dit overigens dezelfde testen?!) Dus tja, als ik jou was..... Ben zelf ook nog niet overtuigd hoor, krampjes en het besef dat het nog wel errug vroeg is. Dus ik probeer nu tot zondag te wachten, als ik dan tenminste nog niet ongi ben.
Jij bent volgens mij ook gewoon roze hoor, ik geloof er niets van van die ongi van je... heb je nou al getest? *stuurt matcare strippie door*
EDIT:*MAAR DAN BEN JIJ DUS GEWOON ONOMSTOTELIJK ZWANGER MET DRIE VAGE STREEPJES TOCH * Maar is dat zo van die ECHT HEMA ZWANGER testen? Ik kon niets vinden over de gevoeligheid van die dingen... dus of ze minder gevoelig zijn dan die matcare strippies dat weet ik niet hoor, alleen staat er in de bijsluiter vanaf 1 dag overtijd... ofzo.. dus daarop baseer ik het... Maar goed... zal ik nou morgen al ie dure ECHT HEMA ZWANGER test doen of nog maar een strippie... Heb nog 4 strippies (en nog 6 ovu testen ofzo)
Aangezien de matcare strip bij jou nu toch ook al een redelijk duidelijk licht streepje gaf, zou je dat morgen idd ook kunnen doen. Lichter zal ie niet worden met ochtendurine. Maar daarom vertelde ik ook mijn 'ervaring'; vond het ook vreemd dat Hema duidelijker was dan Matcare. Voor mij dus moeilijk om je te adviseren, maar.......je had er 2 toch?
uhhh niet zo vroeg denk ik... als ik wakker ben.. ik hou niet van wekkers.. ok niet als het kleine kinderen zijn, dan wordt ik extra sjaggie ik heb echt een heel erg ochtend humeur ontwikkeld de laatste twee jaar... Dus doe rustig aan... Ik beloof geen dikke strepen en kan denk ik niet direct foto's plaatsen... Nu lekker slapen allemaal en iedereen morgen roze op, of met vruchtbaar slijm, gevonden eitjes en versmolte celletjes Liefs
er zijn er drie zwanger, hoera, hoera, dat kun je wel zien dat zijn....marieke, mijntje en go4baby Welterusten allemaaaaaal! Lekker dromen! En dat al jullie wensen maar uit mogen komen! Liefs TezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzSNURKzzzzzzzzzz
goedemorgen! wow, wat ontzettend spannend word het nu! Go4baby! Pink! Doen nu! Die streep gaat gewoon steeds dikker worden! Ik ben nog net begonnen met smeppen shame on me, maar ik had er gewoon geen zin in... daar word hier bijna nooit over gesproken eigenlijk, ik heb een hele lage sex drive....volgens mij ben ik de enige Vanavond dus met mijn ouders uit en het hele weekend ook, echt leuk! Als ik er niet zo veel ben weten jullie dus waarom... Maar ik ga wel proberen toch af en toe mee te lezen want ik vind het gewoon te spannend!
wat ik trouwens grappig vind is dat ik de periode na eisprong veel minder moeilijk vind want hij is bij mij zo kort en bij mij is op het ei wachten het vervelendste...