TESTEN JIJ EN ROZE WORDEN! Kunnen we een knalfuif geven morgen met z'n allen! Jippie! Mijntje: Mijn ei was volgens FF (fertility friend) op maandag 8 oktober. Zit nu 11 dagen na ei (Beastie had het al goed in de gaten!) Maandag is mijn NOD... Ik heb die strippies van MatCare gebruikt. Ger ook zo te zien! Ik ga morgen wel de hema test gebruiken en misschien toch maar ene kruidvat test er tegenaan gooien... Krijg een beetje test drang... @ Beastie: dat zei ik uiteraard niet in het bijzijn van ... Die heeft er niets van mee gekregen... We staan wel vaker midden in de kamer te knuffelen maar dit keer was het wel ietsje langer.... Pffff.... mannetje is ook heel blij maar staat wel klaar als vangnetje merk ik dus da's fijn gevoel... Ik probeerde mijn privilleges al te regelen maar daar vond hij het nog wat te vroeg voor
hihihi ik dacht al toen ik het schreef... hier valt Beastie natuurlijk weer over... Maar zal zo als de jongens onder de douche gaan nog een foto proberen te maken! Die kleine zit nu naast me op de andere computer een of ander vreselijk crossbrommer spelletje te doen met hinderlijk ronkende motoren... Ga even met mijn afstandsbediening zijn comp zachter zetten...
Hohohoho...niet denken dat ik nix kan hebben hoor Vond het eigenlijk niet echt Go4baby taal...that's all Goed zo....maar je moet nog even wachten tot ik mee kan ....benzo blij dat het eindelijk gelukt is...onder voorbehoud....en ik ga je niet inhalen...maar over een tijdje kom ik achter je aan! **voelt zich zelf in een put gezogen worden**
Wow, tword een roze vrijdag! .. Ger Feli! Go4baby ben benieuwd maar volgens mij wordt je ook gewoon roze mijntje spannend
Heeeeeeeeeeeeee jij daar, daar hoor je niet! *trekt Beastie met een vaartje weer omhoog op eht vast eposiot* als jij dit weekend je ei hebt, en over twee weken je NOD dan nog kun je eerder bevallen dan ik! En zelfs als je een cyclus later bent dan nog kunnen we bijna gelijk bevallen! DUSSSSS Maar als het hier maandag en de rest van volgende week nog steeds roze is dan ga ik het pas echt geloven hoor... en dan verklap je je het geheim van the makting of... oh nee verdorie, dat moet je dit weekend natuurlijk al weten! ps. foto komt zo...
@ go4baby ik testte pas met een duidelijke streep op 13 DPO, maar achteraf was die van 12 DPO al wel positief (zijn die laatste 2 testen in mijn album op 1 foto). Ik moest die nacht om 2 uur zoooooo nodig plassen dus ik dacht gelijk ook ff een testje te doen, maar ws gewoon te vroeg geweest. De volgende dag (met veel moeite) tot 6 uur opgehouden en toen wel gelijk een duidelijke streep oeoeoeoe ik duim echt ZO HARD voor je!!! * ik moet eerlijk bekennen dat ik dat topic ook al eens terug heb zitten lezen....ohhh wat was ik nerveus zeg! * @ beastie je denkt toch niet dat go4baby ons gaat verlaten als ze zwanger is?!?! * zij kan echt niet zonder ons * @ mijntje en marieke nou jullie nog in het ROZE meiden dan kan het weekend niet meer stuk!!!
Hi HI, wat goed zoveel ROZE! Ik had me voorgenomen om volgende week woensdag te testen, (mijn langste cyclus) Maar ik heb een positieve ov-test gehad op 8 en 9 oktober. Wanneer zouden jullie testen? Welke klachtjes hebben/hadden jullie?
krijg nu echt even een brok in me keel, natte ogen...ei hormonen? **Even diep adem halen...** Ik gun het je zo en je bent ook zo veel langer bezig dan mij...maar ik ben het wachten zzzooooo beu Tegelijker tijd schrik ik me wezeloos als ik zo'n test in me handen heb denk ik...moet ik van het weekend even de digi test langs brengen
Jaha, jouw verhaal was zo herkenbaar! En die foto's ook!... Enik voel me precies zo zoals jij toen.. Las ook nog zo'n heel onaardige reactie van iemand die zei: de test is niet geldig want je hebt het te laat afgelezen... pffff en nu.. je bent knetter zwanger! hihihihi Ik ga hier echt niet weg! No way! Dit is de SMEP klub en daar blij ik toch lid van? NIEUWE FOTO in album!
@ go4baby officieel had ze wel gelijk natuurlijk.....maar ik had echt nog nooit zo'n streepje gehad, ook niet na een uur of na een halve dag! Maar goed, het gaat nu om jouw test (ik zie overigens nog geen nieuwe foto in je album)....
JAAAA das RAAK hihihihi Ger komt naar de juni-mama's tralalala *Hopelijk knallen de streepjes op de kruidvat test er vanaf*
OHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH, wat fantastische dag is het toch..werd wakker met een lichte depri instelling...maar nu.... FANTASTISCH !!!!!!!!! Ger van harte meis...is een super mooi streepje ! Go4baby..kom maar op met die foto...puur formaliteit..want voor mij staat het vast... JIJ BENT OOK ROZE !!! \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/
Go4Baby, Diaantje en Beastie: Ik lees al een flink aantal maanden met jullie mee. Ik heb zelf ook wel eens wat geschreven, maar ik heb bewust niet mee gekletst om mezelf een beetje te beschermen. Ik ken mezelf: dan zou ik hele dagen achter de pc gaan zitten. Lijkt me echt helemaal super als het nu na Diaantje ook Go4baby gelukt is. Beastie: onze tijd komt ook nog wel. Ik heb er nu ook 5 rondes opzitten en in afwachting van de 6e! (en heb ong dezelfde leeftijd, ben net 34) Mijn NOD is uitgaande van mijn langste cyclus, volgende week woensdag. op 8 en 9 okt had ik +ov test, dus nu zit al weer te popelen om te testen. Zeker als ik lees hoe dat uitpakt voor Go4Baby. Ik blijf jullie volgen: Veel succes allemaal ! En roze moet het worden ! groetjes
waar trok ik je op.... haastig typwerk maar het was op het vaste droge... ofzo Hee, lieffie! Vorige maand had ik dat precies zo. Toen was mn schoonzus zwanger van 1 klein foutje, regenjas gescheurd... (terwijl het mijn beurt was... vond ik... ze had er net al 1 gekregen...) en toen dacht ik ook het gaat ons nooit lukken... En waarom zei wel weer... Je kunt je vast die vette ruzie nog herinneren... dat werd daar wel door ingegeven... pfff wat was ik boos... op alles... iedereen...verdrietig en gefrustreerd... en mn mannetje moest het ontgelden... gelukkig was er goedmaaksex... op vrijdag overdag en zondagmiddag en die was zo intens... dat ik dacht dat ik er in bleef dat was al heel lang niet meer voorgekomen... soort van randjesfietsen eigenlijk... en in de goede volgorde want meestal ben ik eerder... en toen dacht ik zo: dit moet 'm zijn! voor de zekerheid nog even maandagochtend maar dat was een domper vergeleken bij zondag... dus als het raak is... kwam het van de zondag SMEP! Meissie we gaan heel snel samen buikdansen hoor! Echt wel! En niet te idioot vaak SMEP'n denk ik... Die zwemmers moeten niet uitgeput raken hoor!
SMEPpers van s(m)eptember: Mielenl \/ (alias MOAS*)(ronde 7, 1x SMEP) Diaantje17 \/ (ronde 4, 1x SMEP) WishfulDreaming \/ (ronde 5, 1x SMEP) Pebbels \/ (ronde 8, 1x SMEP) Fiona23, \/ (ronde 2, 1x SMEP) 32 SMEP - kandidaten 27 Ongi.... 5 Zwanger.... 15,63% zwanger * MOAS => Mother of all smeppers! ****************************************************************************************** SMEPpers van oktober: 1. Silla, ronde 20 - NOD 1 okt 2. Ktje 3. Yvett, ronde 1 - NOD 1 okt 4. Eevitaa \/ (ronde 1, 1x SMEP) 5. Sunnycloud, ronde 17 - NOD 3 okt 6. Morgaantje, ronde 11 - NOD 3 okt 7. Coco \/ (ronde 6, 1x SMEP) 8. Linda221 \/ (ronde 1, 1x SMEP) 9. Beastie, ronde 5 - NOD 5 okt 10. Daantje82 \/ (ronde 11, 2x SMEP) 11. Miepie80, ronde 8 - NOD 6 okt 12. Yuna28, ronde 3 - NOD 10 okt 13. Julita, ronde 8 - NOD 12 okt 14. Heidi77, ronde 3 - NOD 13 okt 15. Erannick \/ (ronde 13, 1x SMEP) 16. Butterfly1, ronde 6 - NOD 14 okt 17. Foreverfriend, ronde 17 - NOD 15 okt 18. Hster, ronde 16 - NOD 15 okt 19. Marieke1610, ronde 10 - NOD 16 okt 20. Kirstenvf, ronde 2 - NOD 17 okt 21. Sarientje, ronde ? - NOD 17 okt 22. Joli, ronde11 - NOD 18 okt 23. AngeliqueVugts, ronde 6 - NOD 18 okt 24. Elfje Arwin, ronde 5 - NOD 18 okt 25. Mijntje, ronde 5 - NOD 21 okt [-o< 26. Puzzcat24, ronde 10 - NOD 21 okt 27. Ger78 \/ (ronde 2, 1x SMEP) 28. Go4Baby \/ (ronde 5, 2x SMEP) 29. Nin0, ronde ? -NOD 22okt 30. Ellenk, ronde ? - NOD 22 okt 31. Leentje79, ronde 8 - NOD 23 okt 32. Dip, ronde 4 - NOD 24 okt 33. Lauwtje, ronde 4 - NOD 24 okt 34. Yaya1, ronde ? - NOD 25 okt 35. Tezzz, ronde 4 - NOD 26 okt 36. Zico, ronde 12 - NOD 27 okt 37. Rainstarrr, ronde 9- NOD 28 okt 38. SheDevil, ronde 17 - NOD 28 okt 39. Sunnycloud, ronde 18 - NOD 28 okt 40. CynthiaB, ronde 4 - NOD 29 okt 41. Klavertje44, ronde 8 - NOD 30 okt 41 SMEP - kandidaten 14 Ongi.... 7 Zwanger.... 2 Negatieve test... 1 Twijfel.... 1 MK....?% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van november: 1. Shedevil, ronde 9 - NOD 1 nov 2. Daantje86, ronde 10 - NOD 1 nov 3. Beastie, ronde 6 - NOD 2 nov 4. Liesje76, ronde 4 - NOD 5 nov 5. Miepie80, ronde 9 - NOD 6 nov 6. Silla, ronde 21 - NOD 6 nov 7. Snoozie, ronde ? - NOD 8 nov 8. Butterfly1, ronde 7 - NOD 9 nov 9. Julita, ronde 9 - NOD 11 nov 10. Wieffie, ronde 7 - NOD 16 nov 11. Yvett, ronde 2 - NOD 16 nov 12. Kirstenvf, ronde 3 - NOD 18 nov 13. CynthiaB, ronde 5 - NOD 25 nov ...GO4BABY...je bent gewoon zwanger....GEFELICITEERD!!!! \/ [/quote]