hey YaYa meis, leuk dat je weer even langs komt...ja het is en blijft spannend hier... En ik snap het hoor, soms is het gewoon beter om afstand tenemen.....je gaat toch onbewust er meer mee bezig zijn dan je eigenlijk zou willen.. Zag dat je over 4 dagen kan testen...spannend hoor... hoop zo dat het ook raak is voor je, hou ons op de hoogte meis !
@ YAYA: hee wat lief! En leuk dat je er bent! Duim ook dat jij roze wordt meid! Dat zou echt heerlijk zijn! We zijn wel een oude tutten club aan het worden... hihihih @ Beastie: OHHH maak me nou nog niet roze... wordt ik zo nerveus van.... ben zo bang dat die buikkramp terug komt en dat het over is... EDIT: FOTO STAAT NU IN ALBUM!!!
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, go4baby is roze ! heb de slingers al hangen hoor !!!!, streepje is streepje !! PUNT !!! JAAAAAAAAAAAAAAAAHOEEEEEEEEEEEEEEEE
me goede hoop is gewoon even weg die komt vast wel weer om het hoekkie kijken...maar ja elke week, WAT...elke dag duurt me te lang ..zeker vandaag. En dat op ROZE vrijdag.... En op me werk hebben ze ook al iemand aangenomen die 48 is en nog nooit met een computer gewerkt heeft....en hij moet gaan tekenen met de computer! DRAMA!
Jammer dan ....dan maar nerveus Hoe dan ook je hebt iets in je buik! Als het een uitsmijter wordt..dan is het zo...je hebt in iedergeval iets groeien in je buik=zwanger
och lieverd, echt meis..jij bent ook aan de beurt nou!! blijf hoop houden...wij hopen elke dag met je mee !
Ja, ik zie het ook! Go4Baby is Roze! Kan niet missen. Maar ik snap je voorzichtigheid.. ga weer even aan het werk.
%$##$^%@$@%@...nou....me niet aan het janken maken!!!! Even iets anders....wordt het niet weer eens tijd voor een dikke buiken foto diaantje?
Hihihi denk dat Beastie het goed heeft gedaan hoor Zie echt dat streepje duidelijker worden Spannend meid
die komt straks in knetter roze om het hoekje kijken... nog een paar weekjes Beastie! en pfffff hoe moet dat met iemand die nog nooit eeen computer heeft aangeraakt... Mag jij 'm zeker inwerken... Nou dat gaat nog leuk worden.. Heb je in elk geval een boel afleiding vandaag want zal je wel om de haver klap nodig hebben...
hahahaaha nee als je 48 bent werk je natuurlijk 4 dagen...en ben je vandaag vrij! Hoop dat roze vrijdag goed werk dat ik vanmiddag een roze streep heb....op me ovulatie test!
Ja, dat heet een statief en dat kan! Maar ik kan ook heel mooie foto's maken waar ik niet op sta... Die worden namelijk vaak VEEEEEEL beter!