Jaha... morgen zullen jullie zeker weer wat kunnen zien. Hopelijk duidelijker dan vandaag! En misschien gooi ik er nog wel een ECHT HEMA tegen aan... Maar vind het ook wel eng hoor. Ben bang dat die streep dan opeens verdwijnt! Heb nog 3 MatCare strippies... en 2 ECHT HEMA... ik heb gister ook op 10 DPO getest hoor. Kijk ,maar in album. Laatste foto, middelste strip. (de onderste is van vandaag) Duim voor je!
Ik laat de broek hier op het winkelcentrum vermaken (moet het dan wel zelf betalen, maar dat moet dan maar hihihi) Ik laat hem zo vermaken dat ik er nog heel even in kan groeien maar wel zo dat ze na men bevalling de broek weer terug kunnen zetten naar de normale maat Wil het nog niet vertellen op mijn werk, maar als ik te erg ga groeien zal ik wel moeten denk ik.
@go4baby: nee, niet allebei gedaan, heb geen matcare meer.....En als ik die nu ga bestellen, zijn ze op z'n vroegst dinsdag binnen, toch? Op dit moment nog 1 Hematest op voorraad en that's it! O jee, en een weekend heeft 2 dagen, lala, als dat maar goed gaat. Misschien niet onverstandig als ik ze alsnog bestel. Bij de zwangerschap die uiteindelijk in een miskraam eindigde, heb ik nl. nooit echt een dik streepje gehad. Wil ik nu wel! Mijn god, wat ben ik onzeker, is normaal hè, zwangere dames? (ik kan al die namen niet zo goed onthouden....)
Heeeeel normaal ik heb al 12 testen versleten hahaha En dan nog denk ik dat ik het volgende week pas geloof
@ Daantje: oke, dat klinkt goed! Dat je 'm dan gewoon weer aan kan! Heb (nog) geen verstand van positiekleding (vind ik zo'n vies woord... ) Hoop dat je het pas hoeft te vertellen als je het zelf tijd vind! Ik heb nu al zo'n buikkie dat ik al best voor zwanger door kan gaan.. (ik heb natuurlijk even geoefend...) Over dikke buiken: Maar ik ga vanaf nu echt proberen om alleen nog maar gezond te eten enzo. Ben het afgelopen jaar al 15 kilo aangekomen... wil niet in 2 jaar 30 kilo aankomen... Ik ga volgende week rustig beginnen met sporten. Lage hartslag, beetje vetburnen... die zwemband mag wel langszaam verdwijnen... Ik ga niet lijnen hoor. Want dat kan ik toch niet. Gewoon niet meer snoepen en weer wat regelmatiger bewegen! Dat ben ik het delende cellenklompje gewoon verplicht!
tuurlijk is dat normaal, zeker als je al eens een MK hebt gehad. het is gewoon ook zo spannend allemaal.
Hihih heel herkenbaar hoor! Maar ehhh het is vrijdag.. dus de winkels zijn nog open geloof ik vandaag en morgen (en hier ook zondag) dussss geen smoezen meer Maar ik ben ook heel onzeker hoor! Dus is heel herkenbaar en niet gek. Zeker niet gezien je ervaring met de MK. Hoop zo voor je dat je nu heel snel een dikker wordende streep hebt!
GAAT OOK NIET MISSEN! Ik proef gelukkig weer de goede THINK PINK spirit hier! Ik wil jullie gewoon aan mijn zij! En je kent het gezegde... als er 1 schaap over de dam is.... het begint met een enkel schaap, en dan voor je het weet denderen ze allemaal die dam over! ps. ben benieuwd naar je ovu test! duimerdeduim
GO4BABY EN GER78, GEFELICITEERD!!!!!! Zat hier vanmorgen om 7 uur al vol spanning achter de computer, maar moest helaas om 7.30 weg.... heb dus heel wat gemist vandaag Marieke en Yuna, hele dikke knuffel
ik wil ook mee volgende maand, mag dat? heb een beetje een dip dagje vandaag, maar goed mag de pret niet drukken hier van de zwangere natuurlijk
Hi Ger78 Ik heb nog niet ontdekt hoe ik het beste kan quoten, maar bedankt voor je antwoord op mijn vraag. Ik heb sinds mijn eisprong, ook een zwaar gevoel alleen in mijn onderbuik., een soort drukgevoel, maar het zijn niet mijn darmen. Nu vandaag heb ik meer kleine steekjes onderin. Maar ja, ik weet het, het kan van alles betekenen! Trouwens heeft iemand van jullie vista op de pc staan. Ik kan thuis op de labtop nl geen antwoorden intypen zonder een wachtwoord in te moeten geven. Kent iemand dit?
Hi Ger78 Ik heb nog niet ontdekt hoe ik het beste kan quoten, maar bedankt voor je antwoord op mijn vraag. Ik heb sinds mijn eisprong, ook een zwaar gevoel alleen in mijn onderbuik., een soort drukgevoel, maar het zijn niet mijn darmen. Nu vandaag heb ik meer kleine steekjes onderin. Maar ja, ik weet het, het kan van alles betekenen! Trouwens heeft iemand van jullie vista op de pc staan. Ik kan thuis op de labtop nl geen antwoorden intypen zonder een wachtwoord in te moeten geven. Kent iemand dit?
Heb wel Vista, maar hoef niet elke keer een wachtwoord in te typen. Als ik naar deze site ga logt ie automatisch in en kan ik gewoon reageren... geen idee wat het is dus