Hihi wat een dag he! Ben ook moe hoor. Was vanochtend voor mijn doen echt te vroeg wakker! Morgenochtend hopelijk ook duidelijkheid bij de ECHT HEMA test! Maar ben bang dat ik daarvoor nog te vroeg ben.. alhoewel Mijntje die ook ruim voor NOD gebruikt heeft! TOCH MIJNTJE? Ben nog steeds nerveus of het echt zo is! Ga jij morgen nog een testje wagen... ?
hihi ik wist het wel! Nou, rustig aan met die SMEP! Zie dat je gister nog geSMEP't hebt... dus... Als hij er nog niet is, heb je hem toch nog in veelvoud bij je... nou, ja voor de helft dan... Enne... heb je al veel vruchtbaarslijm gehad de afgelopen dagen? Dan leeft dat spullie nog hoor! En anders... Wij hebben na positieve test ook niet elke dag geSMEP't... zal mn temp kaartje even zoeken...
@Go4baby: Ga misschien morgen nog een mathcare doen, heb een clear blue voor zondag. Dan heb ik wel voldoende bewijs, denk ik. Ga offline, spreek jullie morgen weer. Fijne (smep)avond!
Beastie, you go girl! Komt ie nog wel thuis vandaag? Meiden, allemaal heel erg bedankt voor jullie lieve woorden had ik even nodig en sorry voor mijn gemiep op deze mooie roze dag...
SMEPpers van s(m)eptember: Mielenl \/ (alias MOAS*)(ronde 7, 1x SMEP) Diaantje17 \/ (ronde 4, 1x SMEP) WishfulDreaming \/ (ronde 5, 1x SMEP) Pebbels \/ (ronde 8, 1x SMEP) Fiona23, \/ (ronde 2, 1x SMEP) 32 SMEP - kandidaten 27 Ongi.... 5 Zwanger.... 15,63% zwanger * MOAS => Mother of all smeppers! ****************************************************************************************** SMEPpers van oktober: 1. Silla, ronde 20 - NOD 1 okt 2. Ktje 3. Yvett, ronde 1 - NOD 1 okt 4. Eevitaa \/ (ronde 1, 1x SMEP) 5. Sunnycloud, ronde 17 - NOD 3 okt 6. Morgaantje, ronde 11 - NOD 3 okt 7. Coco \/ (ronde 6, 1x SMEP) 8. Linda221 \/ (ronde 1, 1x SMEP) 9. Beastie, ronde 5 - NOD 5 okt 10. Daantje82 \/ (ronde 11, 2x SMEP) 11. Miepie80, ronde 8 - NOD 6 okt 12. Yuna28, ronde 3 - NOD 10 okt 13. Julita, ronde 8 - NOD 12 okt 14. Heidi77, ronde 3 - NOD 13 okt 15. Erannick \/ (ronde 13, 1x SMEP) 16. Butterfly1, ronde 6 - NOD 14 okt 17. Foreverfriend, ronde 17 - NOD 15 okt 18. Hster, ronde 16 - NOD 15 okt 19. Marieke1610, ronde 10 - NOD 16 okt 20. Kirstenvf, ronde 2 - NOD 17 okt 21. Sarientje, ronde ? - NOD 17 okt 22. Joli, ronde11 - NOD 18 okt 23. AngeliqueVugts, ronde 6 - NOD 18 okt 24. Elfje Arwin, ronde 5 - NOD 18 okt 25. Mijntje, \/ (ronde 5, 1x SMEP) 26. Puzzcat24, ronde 10 - NOD 21 okt 27. Ger78 \/ (ronde 2, 1x SMEP) 28. Go4Baby \/ (ronde 5, 2x SMEP) 29. Nin0, ronde ? -NOD 22okt 30. Ellenk, ronde ? - NOD 22 okt 31. Leentje79, ronde 8 - NOD 23 okt 32. Dip, ronde 4 - NOD 24 okt 33. Lauwtje, ronde 4 - NOD 24 okt 34. Yaya1, ronde ? - NOD 25 okt 35. Tezzz, ronde 4 - NOD 26 okt 36. Zico, ronde 12 - NOD 27 okt 37. Rainstarrr, ronde 9- NOD 28 okt 38. SheDevil, ronde 17 - NOD 28 okt 39. Sunnycloud, ronde 18 - NOD 28 okt 40. CynthiaB, ronde 4 - NOD 29 okt 41. Klavertje44, ronde 8 - NOD 30 okt 41 SMEP - kandidaten 16 Ongi.... 8 Zwanger.... 1 Negatieve test... Twijfel.... 1 MK....?% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van november: 1. Shedevil, ronde 9 - NOD 1 nov 2. Daantje86, ronde 10 - NOD 1 nov 3. Beastie, ronde 6 - NOD 2 nov 4. Liesje76, ronde 4 - NOD 5 nov 5. Miepie80, ronde 9 - NOD 6 nov 6. Silla, ronde 21 - NOD 6 nov 7. Snoozie, ronde ? - NOD 8 nov 8. Butterfly1, ronde 7 - NOD 9 nov 9. Julita, ronde 9 - NOD 11 nov 10. Wieffie, ronde 7 - NOD 16 nov 11. Yvett, ronde 2 - NOD 16 nov 12. Kirstenvf, ronde 3 - NOD 18 nov 13. Marieke, ronde 11 - NOD 19 nov 14. CynthiaB, ronde 5 - NOD 25 nov Heb je weer aangepast, Yuna!
Nou, volgens mij is Beastie al aan de SMEP.. het is zo rustig hier ... SMEP IT PINK BABY! Geeft toch helemaal niet, daar zijn we hier toch voor! Nog een paar daagjes en dan is het jouw beurt om helemaal ROZE te worden! Truste dames! Ik lees nog even in mn zwangerschapsboek (erg interessant met vragen over alle periodes) en dan gaan we hier op stok... morgen weer een roze ei leggen
Jawel hoor....hij is al thuis Hij had een cursus dag vandaag met etentje erachter aan Maar hij is alweer thuis..en hij was met de auto..dus ook geen drank op. helemaal goed Lieve miep, jij trekt mij uit putten en gaten...laat mij jou er op z'n tijd je een handje geven ..we helpen elkaar 8)
Yep, gelukkig wel.... ben er heel hard aan toe . Vandaag nog een hele lange, intensieve dag gehad (hele dag 120 enthousiaste 2e klassertjes om me heen die met een project bezig waren), nu lekker gaan genieten van een weekje niks doen .
Lekker hoor ...zo'n weekje gaat vliegens vlug en daarna nog maar 1 weekje en dan staat NOD weer voor de deur Lekker naar een hotel in een enorm bed..lekker eten, lekker ontbijtje ...misschien wat shoppen? Aandacht voor elkaar..heerlijk! Ik ga morgen avond gezellig naar een vollybal toernooi van Mark's werk (me mannetje)...en ik hoef lekker niet mee te doen. Maar het is wel altijd reuze gezellig! Verder bijna nix gepland van het weekend..hoop een beetje knap weer...kan ik mooi in de tuin medderen
Heerlijk, lekker pielen in de tuin . Voor je het weet is het idd alweer november en zetten we jou ook mooi roze in de lijst! (je test toch wel voor je weggaat he?) Ik hoop hier vooral dat dat ei snel komt > hoeven we minder lang te wachten en kunnen we weer gezellig samen naar onze NOD
Ga lekker mijn bedje opzoeken, tot morgen en slaap lekker allemaal! en morgen nog een hele rits nóg duidelijkere testen
Jaha wat denk jij nou? dat ik me NOD op 2 nov. heb en 6 nov vertrek zonder eventueele testen en of ongi berichten....Denk je nou echt dat ik dat kan....Nee joh, ik denk als het zover is ook met een test reeks kom Je zit op dag 10....je ei zal wel dit wekend komen of maandag ofzo..mooie is dat je mannetje niet weg is, HA
Hi ladies, Om 1 of andere reden heb ik alle berichtjes niet doorgekregen (via email)...heb ik nog wat gemist?!
Goedenacht lieve SMEP'ers... Beastie ik kon gewoon niet slapen van dat geSMEP van jou... Silla: je hebt denk ik wel wat gemist... Ger en Mijntje zijn roze en ik had ook een streepje... maar wel heel vaag nog... Het is hier dus heel spannend (geweest!) Ik lig al twee uur naar het plafond te staren dus ben er maar weer uit gegaan. Moest plassen en daarna was ik zo wakker. Realiserde me hoe druk we zijn met eigen zaak... pfff En allerlei baby dingen... Heftig hoor! Ga mn denkkracht dan maar even omzetten in iets tastbaars en alvast wat werken... Dan vallen mn oogjes hopelijk zo weer toe. En mn ochtendurine... hoe zit dat dan... Nou, houd de benen tevig over elkaar... Tot later slaap koppies!