GOEDEMORGEN!!! op deze roze zaterdag! Goed geSMEP't (Beastie e.a.) en getest (Ger... Mijntje?). And here are the result's of the ECHT HEMA TEST CONTEST... ECHT HEMA ZWANGER! Er staat een tweede streepje, nog wel licht maar het staat er echt... hihihihi het is zo onwerkelijk! Ik heb net lekker gewerkt en probeerde het nog op te houden maar dat ging niet. Eerst een klein schietgebedje gedaan en toen snel naar de wc. De Matcare test is ook weer ietsje duidelijker! *Even plaatje hier proberen te zetten... gelukt!* Nog meer foto's zien....? Eerst licht worden buiten, het is nog zo donker! En anders is er morgen nog een dag... Want heb nog testen en die MOETEN op...
JAAAAAAAAAAAAAAAA, wat een goedemorgen is het toch weer, fantastisch meis, ben zooooooo blij voor je !..voor jullie ! shake that belly girl !!
enne elke dag een test meis......ben gek op testen....heb soms nog steeds de drang om tetesten..... ...maar die van jou zijn toch mooier hoor hahahahah
Go4baby: Gefeliciteerd hoor!!! Helemaal gaaf natuurlijk! Hier gisteravond als een blok in slaap gevallen. Vanochtend nog een matcare testje gedaan en een duidelijke streep! Joepie, het is echt zo! Ga straks een foto in mijn album zetten en een banner zoeken.......... Ben tot morgen weg, fijn weekend allemaal!
He dames, Zouden jullie mij op de smep lijst willen zetten voor November? 18 november heb ik mijn NOD! Groetjes Jeldou
JIJ OOK NOGMAALS GEFELICITEERD GER!!!! LEKKER GENIETEN van je weekendje weg! Hele goed! @ Diaantje: doe ik speciaal voor jou... Omdat je ons ook hebt getrakteerd op een nog veel fraaiere serie! Ik moet ook hollen naar afspraken vandaag, meld me eind van de middag/begin avond wel weer!
hollen ?..zweven bedoel je! ....lekker genieten meis ! deze muts gaat haar moederlijke plichten weer vervulen...ga kijken (en af en toe schreeuwen) bij een voetbalwedstrijd van mijn oudste..dus wellicht zien we elkaar vanmiddag weer , en anders vanavond....krijg ook een logeetje...pffff..worden weer korte nachten...en ze waren al niet zo lang hahahah lang leve de herfst vakantie ! laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Overduidelijk Mijntje en Go4baby: GEFELICITEERD!!!!! Hartstikke mooie strepen, daar kun je niet omheen. Mijn hart zou echt in mijn keel kloppen als ik straks een keer in die positie zit. Helemaal super! Zo, een mooi begin van de dag, al heb jij er al flink wat uurtjes op zitten Go4baby. Ik ga lekker foto's inplakken. Ik wilde vorige week alvast starten met wat spullen opruimen i.v.m. de verhuizing. Toen kwam ik 2 dozen foto's tegen! Ik heb sindsdien al denk ik 9 uur ingeplakt en ik heb de foto's van 1997 tot 2001 in een album zitten! Pfff....nog even doorzetten dan is het klaar. Volgens mij heb ik vanad 2003/2004 alles digitaal, maar er liggen er nog heel wat foto's klaar om ingeplakt te worden. Nu even snel doen en dan ga ik de eerste dozen inpakken. Al kun je nu 4 weken voor de sleueloverdracht nog niet veel inpakken omdat je nog veel gebruikt. Ik start dan maar ook met de zolder....pffff...fijn vooruizicht voor vandaag haha. Nee hoor, ik vind het niet erg want het inpakken zorgt ervoor dat de verhuizing werkelijkheid wordt, het is allemaal zo snel gegaan dat ik het soms nog niet geloof. Nou, ik kom straks nog even langs, doei!
ohhhhhh meis, weet wat je bedoelt hoor...hebben net een verhuizing achter de rug...hebben nog best wat dozen staan..(die al niet eens waren uitgepakt van onze vorige-vorige verhuizing hihihi Om over foto's maar tezwijgen...doen tegenwoordig alles digitaal..was zo lekker handig......nou....moet ze nu steeds nog op een dvdtje knallen..dus dat schiet ook niet op zo hahahah by the way..jij bent ook heel gauw roze meis...ga extra duimen voor je ! hier alvast wat hcgtjes ******************************************* ******************************************* ******************************************* ******************************************* ******************************************* moet jij eens opletten hoe snel je met je hart in je keel zit ...
wauw wat een prachtige testen, mijntje, ger en go4baby! Nogmaals, gefeliciteerd! En mijntje, zoek jij ook maar vast een mooie banner want die streep kan bijna niet duidelijker hoor! enneh hebben jullie de smep-statistics gezien? we zitten deze maand op 50%! SUPERRRRR!
Dank je wel Diaantje! Ik hoop dat de HCGtjes helpen, ik kan er nog niks van zeggen. Maar ik zit ook pas 7 DPO. We zullen zien. Ik wil straks ook alle digitale foto's afdrukken want ik vind zo'n album wel heel erg leuk. Van onze reis naar Oeganda heb ik een album via hema.nl laten maken, was echt heeel erg mooi, maar kost best veel tijd. Ik ben nu trouwens al bij de foto's van 2003 hahaha. Doei
zooo ik dacht nog snel ff kijken voor ik verder ga met schoonmaken en er zijn er zo ff 3 zwanger! GEFELICITEEERD!!!!! heerlijk zeg.. geniet er lekker van! denk dat t bij mij niet raak is, al hebben we weleeeeel erg goed ons best gedaan. voel me niet anders dan anders dusss en ben gister 1 kloddertje bloed verloren had ik paar maanden terug ook en gewoon ongi geworden. nou goed ik ga weer verder met de schoonmaak.
Go4baby, Ger en Mijntje, nogmaals GEFELICITEERD! Kan niet meer missen nu, Go4baby wordt net zo'n mooie reeks als van Diaantje . Ik zit hier mijn peace op te houden (nog 1 1/2 uur :-?) voor een ovu-test... hopen dat de streep in elk geval wat duidelijker is en we vanavond voor meer dan alleen de lol mogen smeppen . Ach, en anders kunnen we extra genieten van ons wijnarrangement .
PS Go4baby; volgens mij heeft vooral het 's ochtends smeppen voor jou geholpen... zou het dan toch echt schelen hoe je bmm elke keer stond? Ga ik ook eens op letten
SMEPpers van s(m)eptember: Mielenl \/ (alias MOAS*)(ronde 7, 1x SMEP) Diaantje17 \/ (ronde 4, 1x SMEP) WishfulDreaming \/ (ronde 5, 1x SMEP) Pebbels \/ (ronde 8, 1x SMEP) Fiona23, \/ (ronde 2, 1x SMEP) 32 SMEP - kandidaten 27 Ongi.... 5 Zwanger.... 15,63% zwanger * MOAS => Mother of all smeppers! ****************************************************************************************** SMEPpers van oktober: 1. Silla, ronde 20 - NOD 1 okt 2. Ktje 3. Yvett, ronde 1 - NOD 1 okt 4. Eevitaa \/ (ronde 1, 1x SMEP) 5. Sunnycloud, ronde 17 - NOD 3 okt 6. Morgaantje, ronde 11 - NOD 3 okt 7. Coco \/ (ronde 6, 1x SMEP) 8. Linda221 \/ (ronde 1, 1x SMEP) 9. Beastie, ronde 5 - NOD 5 okt 10. Daantje82 \/ (ronde 11, 2x SMEP) 11. Miepie80, ronde 8 - NOD 6 okt 12. Yuna28, ronde 3 - NOD 10 okt 13. Julita, ronde 8 - NOD 12 okt 14. Heidi77, ronde 3 - NOD 13 okt 15. Erannick \/ (ronde 13, 1x SMEP) 16. Butterfly1, ronde 6 - NOD 14 okt 17. Foreverfriend, ronde 17 - NOD 15 okt 18. Hster, ronde 16 - NOD 15 okt 19. Marieke1610, ronde 10 - NOD 16 okt 20. Kirstenvf, ronde 2 - NOD 17 okt 21. Sarientje, ronde ? - NOD 17 okt 22. Joli, ronde11 - NOD 18 okt 23. AngeliqueVugts, ronde 6 - NOD 18 okt 24. Elfje Arwin, ronde 5 - NOD 18 okt 25. Mijntje, \/ (ronde 5, 1x SMEP) 26. Puzzcat24, ronde 10 - NOD 21 okt 27. Ger78 \/ (ronde 2, 1x SMEP) 28. Go4Baby \/ (ronde 5, 2x SMEP) 29. Nin0, ronde ? -NOD 22okt 30. Ellenk, ronde ? - NOD 22 okt 31. Leentje79, ronde 8 - NOD 23 okt 32. Dip, ronde 4 - NOD 24 okt 33. Lauwtje, ronde 4 - NOD 24 okt 34. Yaya1, ronde ? - NOD 25 okt 35. Tezzz, ronde 4 - NOD 26 okt 36. Zico, ronde 12 - NOD 27 okt 37. Rainstarrr, ronde 9- NOD 28 okt 38. SheDevil, ronde 17 - NOD 28 okt 39. Sunnycloud, ronde 18 - NOD 28 okt 40. CynthiaB, ronde 4 - NOD 29 okt 41. Klavertje44, ronde 8 - NOD 30 okt 41 SMEP - kandidaten 16 Ongi.... 8 Zwanger.... 1 Negatieve test... Twijfel.... 1 MK....?% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van november: 1. Shedevil, ronde 9 - NOD 1 nov 2. Daantje86, ronde 10 - NOD 1 nov 3. Beastie, ronde 6 - NOD 2 nov 4. Liesje76, ronde 4 - NOD 5 nov 5. Miepie80, ronde 9 - NOD 6 nov 6. Silla, ronde 21 - NOD 6 nov 7. Snoozie, ronde ? - NOD 8 nov 8. Butterfly1, ronde 7 - NOD 9 nov 9. Julita, ronde 9 - NOD 11 nov 10. Wieffie, ronde 7 - NOD 16 nov 11. Yvett, ronde 2 - NOD 16 nov 12. Kirstenvf, ronde 3 - NOD 18 nov 13. Jeldou, ronde 6 - NOD 18 nov 14. Marieke, ronde 11 - NOD 19 nov 15. CynthiaB, ronde 5 - NOD 25 nov Je staat er bij, Jeldou. Mooi he, al dat roze.....
We zitten tot nu toe deze maand op 33,3% > verdubbeling van vorige maand . Nou nog even door voor die 40%, meiden!
Goedemorgen dames, ziet er goed uit go4baby en Ger!! Proficiat!! Hier geen testen meer gedaan; heb er nog eentje en die bewaar ik voor morgen, samen met vriendlief. Wel last van buikpijntjes en zo en dat maakt ook dat ik nog niet helemaal blij durf te zijn. Maar het kan er natuurlijk ook gewoon bijhoren, daar gaan we nog maar ff van uit! Drukke dag vandaag, dus weinig hier, maar ik hou alle eitjes en testjes in de gaten hoor.....
Hoeraaaaaa Go4baby en Ger hartstikke ZWANGER! Gefeliciteerd meiden, ben helemaal trots op jullie. Wat een heerlijk nieuws
Yessss alle drie zwanger....nieuwe banner Go4baby! en snel een beetje. Kon gister duidelijk merken dat me baarmoeder laag stond...het dee pijn! Maar goed dan hoeven die zwemmers niet zo ver te zwemmen Miepie, vanavond lekker genieten van elkaar! Ik ga lekker in de tuin pielen! tot vanavond