Hi ladies, Gister en vandaag geSMEPt maar nog steeds geen positieve ovu Ik ga mijn banner ook maar aanpassen. Ik hoop dat ik morgen een positieve ovu heb anders duurt mijn cyclus weer langer dan normaal. G04Baby, ik begrijp je onzekerheid hoor. Je staat met 1 been op de roze wolk maar met het andere op de grond. Geeft niets meid. Ik denk dat je gewoon zwanger bent hoor! Diaantje, mijn moeder heeft ook suiker (plus nog zwaar hartpatient). Mijn moeder heeft erg last van haar benen, ze heeft er bijna geen gevoel meer in. Zij heeft door de suiker Neuropathie. Ze gaat er gelukkig goed mee om. Maar door haar hartvalen ben ik bang dat ik nooit "op tijd" zwanger wordt. Ze verlangt er al jaren naar om oma te worden... Maar ja we moeten maar zo veel mogelijk genieten van de tijd die we nog hebben hihihi
dag meiden! Na een heel druk weekend kom ik hier snel nog evan langs. @Yvett, wat heftig, ik wens je snel beterschap. @Go4baby, ik heb het al gezegd ook Ger, GEFELICITEERD meiden! Zo blij voor jullie! @Miepie, posi ovi, altijd leuk! Goed smeppen en dan lekker ook roze! Verder heb ik niet tijd gehad om alles bij te lezen. Wij hebben door alle drukte nog steeds niet gesmept! Maar daar gaat vanavond verandering in komen dus vandoor dat ik jullie nu al welterusten zeg!
Ik heb mijn banner maar weer aangepast Ik EIS een SMILIE op mijn digi ovu test morgen Ik wil nu wel weer op de wachtbank zitten hihihhihi
Hoop dat je snel je smiley hebt, Silla... lang wachten op je ei is ook niks . Wat een rust hier vandaag...
Hoi allemaal ik heb even een vraagje misschien weten jullie het. Ik had vrijdagmiddag een positieve ovulatietest. Zaterdagmiddag nog een testje gedaan en toen was de streep een stuk lichter en vandaag was er geen 2e streep meer. Hoe weet ik nou wanneer ik mijn eisprong heb gehad? gr vruchtje
Ja tis zeker rustig. Ik ga ook zo weg..we moeten naar een collega van mannetje ik ken daar niemand pffff ik haat dat soort "bezoekjes" maar goed wat moet dat moet. Ja ik vind het ook irri hoor dat wachten. Vorige SMEP ronde had ik op dg 17 een positieve ovu maar nu niet. Ik hoop wel dat ie snel komt!
Hi vruchtje Ja precies weten doe je het niet. Maar naar na 24 a 48 uur, na je positieve ovu test, heb je meestal je ei. Vorige ronde had ik op dag 17 een positieve ovu, maar werd pas laat ongi dus ik meen dat ik dus op dg 19 een ei gehad heb. Heb je wel genoeg geklust hihihihi
Hoe was je ovu-test van donderdag? De ovu-test meet de LH-waarde in je urine. Je LH schiet omhoog net voor je eisprong, 20-48 uur na het begin van die piek heb je je eisprong, dus waarschijnlijk heb je gisteren je eisprong gehad, maar het kan ook zijn dat ie eergister al was (als je donderdag ook al een posi-test had) of dat ie vandaag is... De ovu-testen zijn dus prettig als indicatie van wanneer je ei ongeveer is, maar helemaal precies weten wanneer je ei dan springt lukt er dus niet mee.
Miepie bedankt voor je antwoord. Donderdag had ik maar 1 streepje en vrijdag ineens een positieve test. Normaal heb ik ook een dag voor positieve test al een licht streepje maar dit keer heb ik dat helemaal niet gehad. We hebben donderdagavond en zaterochtend geklust dus wachten het maar af. gr vruchtje
Vandaag nog maar ff extra klussen voor de zekerheid kan geen kwaad toch! Toch best gezellig zo'n feestje in bed hihihhihi.
Vruchtje, denk dat ie dan inderdaad gisteren of vandaag is .... je zou dus voor de zekerheid vanavond nog een poging kunnen doen . En dan die vervelende wachtbank weer op... ik hoop voor je dat je over 2 weken goed nieuws hebt!
Bedankt meiden voor jullie antwoorden. Zit er ook een beetje doorheen deze maand. We zijn al 2 jaar bezig en ben in mei zwanger geweest maar helaas mk geworden. Hoop elke keer weer dat het raak is, maar als je dan ongie wordt is het weer zo een teleurstelling. Maar dat herkennen jullie denk ik wel goed. Weet niet of vanavond sexen gaat lukken aangezien mijn vriend tot laat aan het werk is, maar we zien wel. gr vruchtje
Kan me voorstellen dat je er af en toe even doorheen zit.... 2 jaar! en dan loop ik al te klagen ovre ronde 9 . Ga heel hard voor je duimen! [-o<
woeii donderdagavond ongesteld geworden en gisteravond er alweer vanaf kunnen we weer vollop aan de smep! maar denk dat we morgen maar beginnen met de volgende smep ronde... ff rust vanavond hihi liefs marieke
Jij mag ook klagen hoor miepie over ronde 9 ook voor jou duurt dat (te) lang. Maar jij gaat er niet zolang over doen hoor je bent hopelijk snel lekker zwanger. gr vruchtje
Goeiemiddag, Das mooi Marieke, nieuwe ronde nieuwe kansen! Hier ziek op de bank....niet mee naar het feestje van m'n schoonzus; jammer want hun derde kindje is nu zoooo leuk (10 mnd oud). Dus helemaal alleen met thee, hete snoepjes en de katten op de bank. Akelig rustig hier inderdaad....Net nog even 2, uiteraard wederom wazige, foto's in m'n album gezet. Vanmorgen met ochtendurine getest en nog steeds positief. Jammer dat ik me zo grieperig voel, ik zou me eigenlijk mega goed en blij moeten voelen. Ben ik natuurlijk stiekem wel, maar ook ontzettend onzeker. Komt denk ik ook door de mk in juni. Trouwens, toen ik m'n banner wilde aanmaken, stond er 3 wkn en 5 dgn zwanger. Naar mijn idee zou dit 4 weken moeten zijn? Heb de 'bevallingsdatum' maar ff 2 dagen eerder gezet, maar geen idee of het klopt. Ach, het is ook maar een indicatie! Fijne zondag(avond) allemaal, hier weer ff onder de wol!
Daar kan je niet omheen, Mijntje, duidelijke strepen . Vervelend dat je je zo beroerd voelt , beterschap!
Vanochetnd al weer hard aan het smeppen geweest! Nu eerst maar weer even rust maar wat spannend alemaal zeg! Mijn vriend zei vandaag opeens : jeetje mischien ben je volgende maand wel niet meer ongesteld... dat is best wel vreemd toch... hi hij het zou niet vreemd zijn maar GEWELDIG
Goedenavond meiden, Ik wou ff alles bijlezen maar dat is niet gelukt, was zoveel. Begin nu maaar gewoon vanaf hier. Gisteren hebben we een maatje gehaald voor de poes, want die bleef zoeken naar de hond. We hebben een kitten van 8 weken oud gehaald. Nicky heeft de naam uitgekozen(hij zegt nog niet zoveel maarBumba kwam er zo uit) Dus de poes heet Bumba. Ik begin een beetje te wennen nu dat het huis leeg is geen hond meer die legt te snurken. Maar mis haar zo erg. Morgen wordt ze gecremeerd.
Spannend, sjemmie. Nog even hard doorsmeppen komende dagen en idd hopen dat het gelijk raak is.... Waar zit iedereen vandaag? Het is hier zo ongezellig stil . M'n man zit voetbal te kijken, moet 'm vanavond nog weer even aan de smep zien te krijgen